abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216875247
Niet praten is ook best wel rustig Tink, geen ruzie ;)
Mooi opgelost zo met jongste :)

Werd om 5.50 uur wakker van een bonk en iets van een voetstap? Dus ik naar benee om te loeren maar er was niks. Mn nachtrust was wel aan gort :')

Veel plezier voor de carnavalvierders!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216875264
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Voor de verbouwingen: inductieplaatje van ikea of lidl kost minder dan één keer Chinees en wordt goed heet. Kan zo op een tafel en in het stopcontact. Scheelt een hoop frustratie. Wij koken er in de vakantie op. En dan de airfryer ernaast. Kun je echt prima uit de voeten.

Mush, ik vind dit wel een vechtscheiding. Niet praten is soms ook vechten.

Ik moest lachen om de staffelkorting op de egaline, maar weet ook wat dat spul kost. Sterkte met afrekenen...

Gisteren fijn geschminkt. M'n oudste was ninja en de jongste kon niet kiezen en heeft de hele dag rondgerend in een ninjapak met een helft van z'n gezicht giraf en de andere helft dino. Gelukkig kan ik aardig schminken inmiddels, het was iedereen die we tegenkwamen duidelijk wat hij was. Tof dat ik dat een jaar of twee (of al drie?) geleden gewoon ben gaan doen en doorgezet heb. Eén workshop gedaan en blijven oefenen. Ik zet vaak dingen niet door, dus dit is een dingetje voor me O+ O+
Schminken is zooo leuk! Ik doe het ook al een aantal jaar en word vaker gevraagd nu om op feestjes te schminken, hoe fijn is het als mensen zien wat je gemaakt hebt. O+
S. 2014
J. 2016
pi_216879974
Vanmorgen al om 4.15u wakker. Half 7 snel een was gedraaid, om 8 uur stond de stucadoor voor de deur.
Ik moest half 9 weg, dus man mocht t regelen. Kom ik terug, garage volgebouwd met rommel van die vent, washok vol, halve keuken vol. En maandag komt de vloerenman de vloer nog een keer gieten.
Volgens mijn man alleen de woonkamer, maar ik dacht alles...

Mijn man (die dan lekker op zijn werk zit) zei: ach dan verzet je het toch gewoon even.
Het is echt veel...
Ik heb de kruiwagen de tuin in gezet, kan ik tenminste bij mijn wasmachine zonder dat de was onder zijn zooi komt te zitten.
Gatver ik had gehoopt op even rust, maar nu staan man en jongste nog behang af te steken.
De aannemer vond dat het kon blijven zitten en de stucadoor gaf geen garantie als het er nog onder zat.
Tja. Het plafond is voorgestreken in elk geval.
Fake it till you make it...
pi_216884103
Wij hebben al een heerlijke middag carnaval met de kinderen gehad. Die laat ik nu achter bij papa en dan ga ik weer verder :@ :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 2 maart 2025 @ 09:53:19 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216891207
Hier is het geen carnaval vandaag. Ik heb een griepje te pakken. Hoofdpijn, spierpijn, ik klink alsof ik wél ben gaan carnavallen... 😒😒
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216891797
Sterkte Tink :*

Hier een baggernacht gehad. Zoon zat met buikpijn op de plee en riep me. Maarja, ik sliep. Werd pas wakker nadat hij het ganglicht aandeed :') Dat was om 2.30, om 6.00 maar naar benee gegaan, om 7.00 weer naar boven en toch nog even een uurtje kunnen tukken.

Straks mag zoon zuigstoffen want dat lukt me nog steeds niet }:|

Gister een stuk gefietst en daarna was ik draaierig. Moet morgen naar de mondhygiënist dus maar eerder vertrekken om nog trager te fietsen. Tis een kutstuk om te parkeren en dan ga ik toch liever met een draaiend hoofd :6 op de fiets :')
If they say
  zondag 2 maart 2025 @ 11:44:37 #207
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216892360
Ik zou toch echt even aangeven dat je ziek bent hoor, maar ja, dom advies wss
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216892409
@Mushanga71 ben je al eens terug geweest bij de huisarts? Zou het met prednison en antibiotica na 1.5 week niet al een stuk beter moeten gaan dan het nu gaat? En/of moet je niet eens een stuk rustiger aan doen om je lijf écht wat hersteltijd te geven?
  zondag 2 maart 2025 @ 12:11:44 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216892702
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 10:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Sterkte Tink :*

Hier een baggernacht gehad. Zoon zat met buikpijn op de plee en riep me. Maarja, ik sliep. Werd pas wakker nadat hij het ganglicht aandeed :') Dat was om 2.30, om 6.00 maar naar benee gegaan, om 7.00 weer naar boven en toch nog even een uurtje kunnen tukken.

Straks mag zoon zuigstoffen want dat lukt me nog steeds niet }:|

Gister een stuk gefietst en daarna was ik draaierig. Moet morgen naar de mondhygiënist dus maar eerder vertrekken om nog trager te fietsen. Tis een kutstuk om te parkeren en dan ga ik toch liever met een draaiend hoofd :6 op de fiets :')
Welja joh, lekker verstandig!

Waarom doe je dit soort dingen? Wat wil je bereiken? Dat we je allemaal heel stoer en moedig en dapper vinden?

Ik vind het vooral echt heel dom! :{w
pi_216893044
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou toch echt even aangeven dat je ziek bent hoor, maar ja, dom advies wss
Ik hoest amper nog en als ik zou afbellen heb ik over tig pas weer een afspraak. Daarom zeg ik niet af.

quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Mushanga71 ben je al eens terug geweest bij de huisarts? Zou het met prednison en antibiotica na 1.5 week niet al een stuk beter moeten gaan dan het nu gaat? En/of moet je niet eens een stuk rustiger aan doen om je lijf écht wat hersteltijd te geven?
Het gaat al een stuk beter dan twee weken geleden. Heb net de vloer probleemloos kunnen dweilen én ik kan de trap weer op.
Daarbij hang ik dagelijks aan de bloeddrukmeter en de oximeter en die geven prima resultaten. Ik kan wel opnieuw naar de ha maar die meet precies hetzelfde.
Het is echt puur mijn energielevel wat aan gort is.

quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 12:11 schreef BE het volgende:

[..]
Welja joh, lekker verstandig!

Waarom doe je dit soort dingen? Wat wil je bereiken? Dat we je allemaal heel stoer en moedig en dapper vinden?

Ik vind het vooral echt heel dom! :{w
Absoluut niet maar ben het na drie weken ziekig zijn wél helemaal zat en word er knettergek van. Ik wil wat kunnen doen, dan maar op standje traag.
En ik doe rustig aan verder, ben in 3 dagen al bij seizoen 2 van Downton Abbey dus wdb hou ik me echt wel aan mn rust.
En tis maar 4 kilometer op een stille weg dus een gevaar ben ik niet ;)
If they say
pi_216893372
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 12:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik hoest amper nog en als ik zou afbellen heb ik over tig pas weer een afspraak. Daarom zeg ik niet af.
[..]
Het gaat al een stuk beter dan twee weken geleden. Heb net de vloer probleemloos kunnen dweilen én ik kan de trap weer op.
Daarbij hang ik dagelijks aan de bloeddrukmeter en de oximeter en die geven prima resultaten. Ik kan wel opnieuw naar de ha maar die meet precies hetzelfde.
Het is echt puur mijn energielevel wat aan gort is.
[..]
Absoluut niet maar ben het na drie weken ziekig zijn wél helemaal zat en word er knettergek van. Ik wil wat kunnen doen, dan maar op standje traag.
En ik doe rustig aan verder, ben in 3 dagen al bij seizoen 2 van Downton Abbey dus wdb hou ik me echt wel aan mn rust.
En tis maar 4 kilometer op een stille weg dus een gevaar ben ik niet ;)
Ahh, dus draaierig vooral door vermoeidheid, niet door zuurstof problemen? Dan snap ik inderdaad wel dat je niet terug gaat. Het las alsof je nog steeds benauwd was bij inspanning/dan te weinig zuurstof krijgt, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dat is fijn. Kan inderdaad best even duren voor energie weer helemaal terug is, kan me voorstellen dat op een gegeven moment de muren op je af komen dan met dat rustig aan doen. Ondanks dat rustig aan doen voor je lijf wel verstandig is.
pi_216894012
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 13:13 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ahh, dus draaierig vooral door vermoeidheid, niet door zuurstof problemen? Dan snap ik inderdaad wel dat je niet terug gaat. Het las alsof je nog steeds benauwd was bij inspanning/dan te weinig zuurstof krijgt, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dat is fijn. Kan inderdaad best even duren voor energie weer helemaal terug is, kan me voorstellen dat op een gegeven moment de muren op je af komen dan met dat rustig aan doen. Ondanks dat rustig aan doen voor je lijf wel verstandig is.
Ik weet het, verstandig is het niet altijd wat ik doe :@
Net met zoon de voortuin gebladzuigerd én wat geholpen met zuigstoffen en ik ben nu gewoon heel moe. En draaierig. Maar de oximeter geeft 98% aan dus het is echt mn gebrek aan energie.
Herstellen na longontsteking/bronchitis duurt lang, daar loop ik nu best tegenaan. Astma helpt ook niet mee plus dat als ik bezig ben weer via mn borst adem haal ipv buik en dan idd benauwd word. Zo maar weer aan de ademhalingsapp, want daar ben ik wel mee bezig :)
Zou zo fijn zijn als ik een resetknop had. Die zijn ze vergeten in te bouwen toen we ontworpen werden ;)
If they say
  zondag 2 maart 2025 @ 16:48:26 #213
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216896196
Wat is zuigstoffen? Een rare manier om stofzuigen te zeggen of mis ik iets?

En echt he, doe rustig aan en geef je lijf de kans om te herstellen. Maar daar luister je toch niet naar. Want je ging ook lunchen terwijl je nog niet eens de trap op kon lopen en nu ga je 4 km fietsen terwijl je draaierig bent. Realiseer je dat je maar één lijf hebt en dat je zoon er niks aan heeft als jij van je fiets valt en een arm breekt of een gat in je hoofd hebt?

Ik heb heel veel geslapen vandaag. Was hard nodig, was echt heel beroerd. En nog wel overal spierpijn en hoofdpijn. Gelukkig is man een held en zijn de kinderen heel lief.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 2 maart 2025 @ 18:47:29 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216897836
Ik herken het wrl hoor Mushanga. Ik ben vandaag voor het eerst niet aan het hoesten sinds bijna 6 weken.

Ben even naar de stad geweest en ben echt gebroken nu.
Do en vrij een halve dag gewerkt en dat was ook slopend.
En het zal ook wel een combinatie zijn van het overlijden van m’n moeder en slecht slapen en ziek zijn. Maar mijn energie level is vrij laag.
M’n spieren in mn rug moeten ook even herstellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216898290
Beterschap voor de zieken en (nog) niet fitten :* :*

Oh getsie @amaranta wat naar, heftig zulke berichten.

Ik heb even een verbouwdip, zie op tegen de komende week.
We hadden een schilder benaderd, die kan eigenlijk heel snel, maar ik had het liever nog eerder gehad... en dat was zodanig schakelen dat ik het echt even helemaal niet meer zag zitten.
Mislukte ook nog mn rijst (hoe dan...), ik denk dat ik maar op tijd naar bed gaat. Morgen gaat op tijd de wekker, want de jongste gaat op pad met school.
pi_216898366
Net 4 afleveringen van Downton Abbey gekeken O+

Tink, ik weet dat ik maar één lichaam hebt en dat lichaam laat me telkens opnieuw in de steek. Want dit is niet het enige wat nu speelt. Ik doe verder echt zo min mogelijk, wat niet moet doe ik niet.
Lunch moest wel ff, werd echt gek binnen.
Fietsreden: ik heb geen idee waar ik mn auto kwijt kan, met mazzel voor de deur en met pech een end weg. Omdat mn heup ook weer moeilijk doet, fiets ik liever dan dat ik nog een pokkeneind moet lopen.

Fijn dat je lekker hebt kunnen bijslapen :)

Wow, dat hoesten heeft bij jou helemaal lang geduurd amaranta :{
En alles tegelijk, dat slaat ook op je lichaam. De dood van je moeder hakt er gewoon in, zowel mentaal als fysiek. Neem vooral je tijd met het verwerken van je verlies. Voor rouw staat geen tijd :*
Toch even de stad in en eruit. Soms is dat gewoon echt even nodig, al is het niet altijd verstandig ;)
Mocht je willen spuien, mijn inbox staat open.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Nijna, er zijn van die dagen... :*
If they say
  zondag 2 maart 2025 @ 19:32:04 #217
176471 oh-oh
pi_216898373
Jeez @amaranta dat zijn echt van die dingen... Heftig.
Mushanga je weet het toch allemaal zelf het beste, maar ik heb de indruk dat je wel reactie wil op wat je post, het voelt alleen allemaal erg zinloos...

Heerlijk dagje gehad hier. Er kwamen vrienden met honden, het was schitterend weer en iedereen was in het centrum aan het carnavallen dus wij liepen bijna 3 uur door alle losloopgebieden en parken zonder mensen tegen te komen, en dat op zondag!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216898433
@oh-oh als het zou kunnen, deed ik een paar weken gewoon écht helemaal niks. Maar dat gaat nou eenmaal niet. Heb nog mn zoon, werk en medische shizzle waar ik echt heen moet. Ik roei met de riemen die ik heb en helaas sta ik er alleen voor, zoals altijd. En ook zoals altijd: het komt wel weer goed. Tis alleen ff kut en dat dump ik dan hier. Zal het niet meer doen, oké?
If they say
  zondag 2 maart 2025 @ 19:45:40 #219
176471 oh-oh
pi_216898577
Lekker posten wat je wil.
Maar als je zo ziek bent als je zegt en je lunchafspraken en tandarts afspraken niet af zegt, dan kun je idd ook gewoon de wel belangrijke dingen doen zoals werken.
Het is fijn dat je zuurstof goed is maar dat wil niet zeggen dat er niks aan de hand is toch?
Ik doe al mijn hele leven alles alleen, dat is echt geen excuus.
( Groucho Marx )
pi_216898809
Ooh, werken doe ik ondertussen ook alweer maar alles gaat op slakkentempo. En dat breekt gewoon op. Ik kan niks in mn eigen tempo. Huishouden? Forget it. Tuin is een puinzooi en dat blijft het voorlopig ook want dat gaat niet. Ik ken mijn grenzen inmiddels al ga ik daar soms overheen omdat het niet anders kan.
If they say
pi_216898939
Wij hadden een heerlijk klusdagje. De werk/Lego kamer is helemaal leeg, in de berging staan alleen nog de koel/vrieskast en de kat zit er nog met zijn inboedel.

Jammer alleen dat we in de werkkamer schimmel tegenkwamen. Nadere inspectie leerde ons dat het uit de vloer komt. Precies waar een paar jaar geleden een behoorlijke lading water heen is gestroomd uit de wc. Dus de houten vloer er daar al uitgetrokken en morgen de schimmel aanvallen met chemisch spul. Daarna vragen we de aannemer even advies.

Komende week de deur die we willen hergebruiken als wc deur ontdoen van de scharnieren en kaal schuren. Daarna in de grondverf en nieuwe scharnieren in de andere richting erop. (Draairichting is niet goed nu, maar het is een originele paneeldeuren van het huis dus we gaan er moeite voor doen)
En 1 muur in de wc voorzichtig ontdoen van de tegeltjes in de hoop dat we er genoeg heel houden.

That's it, dan zijn wij aannemer klaar :) Ja de keuken moet nog leeg, dat klinkt heftiger dan het is met ons mini keukentje ;) Keuken gaat er 17 maart uit dus we hebben nog even.

Toen we klaar waren hadden de kinderen een disco als verrassing in B zijn kamer. Ze hadden stiekem hapjes en drankjes klaargezet en een afspeellijst op Spotify met liedjes die wij leuk vinden. Echt zo lief.

Balen Amaranta, zo lang hoesten dat is echt zwaar vermoeiend.
pi_216899611
Tink hopelijk knap je snel op zodat je toch nog wat van carnaval kan meepakken dit jaar.

Nijna, ik kan me een verbouwdip best voorstellen. Is best pittig als ze je huis onder handen nemen zeker als je er ook nog woont. Het is je rust en je privacy die er even niet zijn. En dan nog het tegelwerk er bij.

Amaranta, wat heftig zeg!
Wel fijn dat je niet meer hoeft te hoesten vandaag!

Exode balen van de schimmel. Maar goed dat je het nu meteen met de aanstaande verbouwing kan aanpakken! En ik snap dat je de deur gaat proberen te hergebruiken!
pi_216900240
@exode, balen van de schimmel! Mooi moment om dat nu dan gelijk ook maar aan te pakken.

@oh-oh heerlijk die rust als iedereen aan het carnavallen is ;)

Ik ga naar bed, mijn koek is op voor vandaag, welterusten allemaal.
  zondag 2 maart 2025 @ 21:36:15 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_216900523
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Lekker posten wat je wil.
Maar als je zo ziek bent als je zegt en je lunchafspraken en tandarts afspraken niet af zegt, dan kun je idd ook gewoon de wel belangrijke dingen doen zoals werken.
Het is fijn dat je zuurstof goed is maar dat wil niet zeggen dat er niks aan de hand is toch?
Ik doe al mijn hele leven alles alleen, dat is echt geen excuus.
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed. :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216900532
Veel plezier carnavallers!

Hier is het ook al vijf weken hoesten. De hoeveelheid wordt wel minder, maar nu hoest ik soms zo'n klodder slijm in mijn elleboog, ook erg fijn :')

Wat heftig Amaranta. Heel veel sterkte voor je collega, zeker met jonge kinderen in het spel zijn zulke dingen altijd extra sneu.

Sterkte met alle verbouwingen. Ik wordt er al moe van als ik er aan denk, verbouwen is niet ons ding. Maar onze tuindeur/gevel tocht als een malle dus moet wel binnenkort een keer gebeuren (zeggen we al 8 jaar...). En de vloer begint ook steeds meer kieren en slijtage te vertonen (en is ook nog van de vorige bewoners).

Wij zijn vrijdag teruggekomen van een weekje Hof van Saksen met de schoonfamilie, wat een stuk soepeler ging dan ik vooraf had gedacht! Bij mijn familie barst er altijd een bommetje halverwege de week, maar dat is hier niet gebeurt. Kinderen hebben een topweek gedaan en alles gedaan wat ze maar wilden (behalve zwemmen in het meer dan, maar dat hadden we ook niet verwacht). En wij hebben ook een erg leuke week gehad!
pi_216900713
FF, wat leuk! Wij denken ook aan Hof van Saksen, als alternatief voor Lalandia in de meivakantie. Zijn de huizen zo luxe als ze zelf beweren?

Tja verbouwen, niemands hobby denk ik maar soms 'moet' het. Ik heb enorm veel zin in het eindresultaat. Als het wordt zoals wij voor ogen hebben, is het nog meer ons huis.
pi_216902932
Ik ga een paar dagen naar zee *O*

Lekker uitwaaien
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 3 maart 2025 @ 08:50:17 #228
176471 oh-oh
pi_216904057
quote:
2s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed. :D
Ja maar ik was eerst weken niet online, heb een maand niet gewerkt en daarna een maand opgebouwd, kun je nagaan!
( Groucho Marx )
pi_216904319
quote:
2s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef Troel het volgende:

[..]
Ze postte niet bepaald een liveblog over haar dagelijkse bekommeringen toen ze haar 1e strubbelingen had. ;)
Daar zat nog weeeeken tussen. Die eerste rust was allang genomen.
  maandag 3 maart 2025 @ 09:35:04 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216904422
Dit weer jongens O+ echt, mijn leven is leuker zo. En ik voel me nog niet top (hetzelfde hoestje als iedereen), maar de spierpijn is weg. Toch even naar de kindermiddag straks dus.

Nu maar hopen dat de hoest snel weg is, over vier weken beginnen de voorstellingen van de revue: 9 keer spelen in drie weekenden. En het zou toch fijn zijn als ik de repetities kan meepakken en kan spelen en zingen zonder gehoest.
pi_216904431
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ze postte niet bepaald een liveblog over haar dagelijkse bekommeringen toen ze haar 1e strubbelingen had. ;)
Hoe durft ze eigenlijk }:|
Wij wensen dagelijks meegenomen te worden in alle drama's en problemen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216904441
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:35 schreef Tink89 het volgende:
Dit weer jongens O+ echt, mijn leven is leuker zo. En ik voel me nog niet top (hetzelfde hoestje als iedereen), maar de spierpijn is weg. Toch even naar de kindermiddag straks dus.
Ik legde de klemtoon op Dit. 4x lezen voor ik snapte hoe Dit het leven leuker maakte :?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216904445
Wat een raar woord eigenlijk hè, Dit.
pi_216904460
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waar zal ik beginnen? :+
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:37 schreef Vanyel het volgende:
Wat een raar woord eigenlijk hè, Dit.
Are you drunk? :P
  maandag 3 maart 2025 @ 09:49:07 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216904542
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik legde de klemtoon op Dit. 4x lezen voor ik snapte hoe Dit het leven leuker maakte :?
Haha, nu ik 'm terug lees snap ik dat helemaal ja. Ik bedoel dus de zon die al drie dagen schijnt O+
pi_216904719
Hier idem. Had ook even de vervolgzin er bij nodig :P

Tink fijn dat je je beter voelt en even naar de kindermiddag kan!

Ik ga zo voor een klein rondje hardlopen en dan vanmiddag de kempenoptocht kijken bij m’n schoonzus. Daar is het altijd een drukke bedoening met de optocht. Erg gezellig! Met deze optocht doen alle grote verenigingen uit de regio mee, dus flink wat te kijken. En drie collega’s doen mee met die optocht met verschillende verenigingen. Dus ook leuk.
En dan is het voor mij wel genoeg carnaval geweest. Morgen weer werken.
Vrijdag nog een dagje vrij (en de oudste hoeft ook niet te werken dus we kunnen ook nog eens wat gaan doen).
  maandag 3 maart 2025 @ 10:15:26 #237
176471 oh-oh
pi_216904814
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan zit je nu eerste rang ^O^

En DIT weer maakt echt alles beter O+
( Groucho Marx )
pi_216905004
Hail to the sun! _O_
pi_216905010
Dit weer idd, heerlijk O+ Was ik de enige die las wat er stond? :D
Net terug van de mondhygiënist, op de fiets en het ging prima. Niet draaierig geweest dus het gaat de goede kant op. Misschien dat ik zelfs dit weekend weer op kleinzoon kan passen want dat ligt door alles gewoon op zn gat. Dat vind ik eigenlijk nog wel het ergste, dat ik niet achter een dreumes kan aanrennen :{
Ben wel heel moe dus ik ga niksen, ik hou me wel aan mijn rust voor zover mogelijk.

Hillie, veel plezier bij de optocht vanmiddag :)
If they say
pi_216905278
Wie heeft z'n belastingaangifte al gedaan? :P (nee, ik niet, ik wilde net een begin maken maar DigiD ligt eruit)
Ik wilde dit jaar toch maar eens 'vroeg' beginnen nu ik ook als ondernemer aangifte moet doen.
  maandag 3 maart 2025 @ 11:07:08 #241
176471 oh-oh
pi_216905301
Ik NOG niet maar ga het wel deze week in orde maken, alles ligt klaar :7
( Groucho Marx )
  maandag 3 maart 2025 @ 11:15:59 #242
176471 oh-oh
pi_216905423
@vencodark lees je mee? Belastingaangifte! oO/
( Groucho Marx )
pi_216905454
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef exode het volgende:
FF, wat leuk! Wij denken ook aan Hof van Saksen, als alternatief voor Lalandia in de meivakantie. Zijn de huizen zo luxe als ze zelf beweren?

Tja verbouwen, niemands hobby denk ik maar soms 'moet' het. Ik heb enorm veel zin in het eindresultaat. Als het wordt zoals wij voor ogen hebben, is het nog meer ons huis.
Wij zijn tot nu toe elke keer in een 12-persoons boerderij geweest (en de laatste twee keer de luxe variant met sauna) en die zijn wel heel luxe, mooi en schoon idd en met wat leuke extra’s zoals een pingpongtafel in de tuin en buitenspeelgoed. Geen idee of dat voor de reguliere huisjes (waar ze er ook een aantal van hebben staan) ook geldt. Maar voor die luxe betaal je ook wel flink, het is echt een hoger segment park, ook qua restaurants. Het huisje alleen was al ¤5000 en een deel van de activiteiten moet je nog voor betalen. Ik denk niet dat wij er zullen komen als schoonvader niet betaalt.
pi_216905709
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef oh-oh het volgende:
@:vencodark lees je mee? Belastingaangifte! oO/
:+
Hoe zijn we al een jaar verder?

Ik ga ‘vandaag’ bellen. *)
U las het hier.
pi_216905793
Ik kreeg het antwoordapparaat. :{w

Poging 1.
  maandag 3 maart 2025 @ 12:01:17 #246
176471 oh-oh
pi_216905940
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:47 schreef vencodark het volgende:
Ik kreeg het antwoordapparaat. :{w

Poging 1.
At least you tried!
O+
( Groucho Marx )
  maandag 3 maart 2025 @ 12:08:55 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216906055
Ik zit helemaal klaar voor de belastingaangifte. Alleen moet eerst wachten op de nieuwe DigiD van man }:|

Ik vind het altijd wel leuk, die aangifte *O*

En inderdaad heerlijk weer. Lekker thuis aan het werk en straks even een lunchwandelingetje met de kinderen.
pi_216906119
Mijn man heeft als het goed is de aangifte al gedaan van het weekend.
pi_216906688
Dieuwertje Blok is overleden...
pi_216906765
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:01 schreef Nijna het volgende:
Dieuwertje Blok is overleden...
;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')