Schminken is zooo leuk! Ik doe het ook al een aantal jaar en word vaker gevraagd nu om op feestjes te schminken, hoe fijn is het als mensen zien wat je gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Voor de verbouwingen: inductieplaatje van ikea of lidl kost minder dan één keer Chinees en wordt goed heet. Kan zo op een tafel en in het stopcontact. Scheelt een hoop frustratie. Wij koken er in de vakantie op. En dan de airfryer ernaast. Kun je echt prima uit de voeten.
Mush, ik vind dit wel een vechtscheiding. Niet praten is soms ook vechten.
Ik moest lachen om de staffelkorting op de egaline, maar weet ook wat dat spul kost. Sterkte met afrekenen...
Gisteren fijn geschminkt. M'n oudste was ninja en de jongste kon niet kiezen en heeft de hele dag rondgerend in een ninjapak met een helft van z'n gezicht giraf en de andere helft dino. Gelukkig kan ik aardig schminken inmiddels, het was iedereen die we tegenkwamen duidelijk wat hij was. Tof dat ik dat een jaar of twee (of al drie?) geleden gewoon ben gaan doen en doorgezet heb. Eén workshop gedaan en blijven oefenen. Ik zet vaak dingen niet door, dus dit is een dingetje voor me![]()
Welja joh, lekker verstandig!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Sterkte Tink![]()
Hier een baggernacht gehad. Zoon zat met buikpijn op de plee en riep me. Maarja, ik sliep. Werd pas wakker nadat hij het ganglicht aandeedDat was om 2.30, om 6.00 maar naar benee gegaan, om 7.00 weer naar boven en toch nog even een uurtje kunnen tukken.
Straks mag zoon zuigstoffen want dat lukt me nog steeds niet![]()
Gister een stuk gefietst en daarna was ik draaierig. Moet morgen naar de mondhygiënist dus maar eerder vertrekken om nog trager te fietsen. Tis een kutstuk om te parkeren en dan ga ik toch liever met een draaiend hoofdop de fiets
Ik hoest amper nog en als ik zou afbellen heb ik over tig pas weer een afspraak. Daarom zeg ik niet af.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou toch echt even aangeven dat je ziek bent hoor, maar ja, dom advies wss
Het gaat al een stuk beter dan twee weken geleden. Heb net de vloer probleemloos kunnen dweilen én ik kan de trap weer op.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Mushanga71 ben je al eens terug geweest bij de huisarts? Zou het met prednison en antibiotica na 1.5 week niet al een stuk beter moeten gaan dan het nu gaat? En/of moet je niet eens een stuk rustiger aan doen om je lijf écht wat hersteltijd te geven?
Absoluut niet maar ben het na drie weken ziekig zijn wél helemaal zat en word er knettergek van. Ik wil wat kunnen doen, dan maar op standje traag.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:11 schreef BE het volgende:
[..]
Welja joh, lekker verstandig!
Waarom doe je dit soort dingen? Wat wil je bereiken? Dat we je allemaal heel stoer en moedig en dapper vinden?
Ik vind het vooral echt heel dom!
Ahh, dus draaierig vooral door vermoeidheid, niet door zuurstof problemen? Dan snap ik inderdaad wel dat je niet terug gaat. Het las alsof je nog steeds benauwd was bij inspanning/dan te weinig zuurstof krijgt, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dat is fijn. Kan inderdaad best even duren voor energie weer helemaal terug is, kan me voorstellen dat op een gegeven moment de muren op je af komen dan met dat rustig aan doen. Ondanks dat rustig aan doen voor je lijf wel verstandig is.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik hoest amper nog en als ik zou afbellen heb ik over tig pas weer een afspraak. Daarom zeg ik niet af.
[..]
Het gaat al een stuk beter dan twee weken geleden. Heb net de vloer probleemloos kunnen dweilen én ik kan de trap weer op.
Daarbij hang ik dagelijks aan de bloeddrukmeter en de oximeter en die geven prima resultaten. Ik kan wel opnieuw naar de ha maar die meet precies hetzelfde.
Het is echt puur mijn energielevel wat aan gort is.
[..]
Absoluut niet maar ben het na drie weken ziekig zijn wél helemaal zat en word er knettergek van. Ik wil wat kunnen doen, dan maar op standje traag.
En ik doe rustig aan verder, ben in 3 dagen al bij seizoen 2 van Downton Abbey dus wdb hou ik me echt wel aan mn rust.
En tis maar 4 kilometer op een stille weg dus een gevaar ben ik niet
Ik weet het, verstandig is het niet altijd wat ik doequote:Op zondag 2 maart 2025 13:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh, dus draaierig vooral door vermoeidheid, niet door zuurstof problemen? Dan snap ik inderdaad wel dat je niet terug gaat. Het las alsof je nog steeds benauwd was bij inspanning/dan te weinig zuurstof krijgt, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dat is fijn. Kan inderdaad best even duren voor energie weer helemaal terug is, kan me voorstellen dat op een gegeven moment de muren op je af komen dan met dat rustig aan doen. Ondanks dat rustig aan doen voor je lijf wel verstandig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Nijna, er zijn van die dagen...
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Lekker posten wat je wil.
Maar als je zo ziek bent als je zegt en je lunchafspraken en tandarts afspraken niet af zegt, dan kun je idd ook gewoon de wel belangrijke dingen doen zoals werken.
Het is fijn dat je zuurstof goed is maar dat wil niet zeggen dat er niks aan de hand is toch?
Ik doe al mijn hele leven alles alleen, dat is echt geen excuus.
Ja maar ik was eerst weken niet online, heb een maand niet gewerkt en daarna een maand opgebouwd, kun je nagaan!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed.
Ze postte niet bepaald een liveblog over haar dagelijkse bekommeringen toen ze haar 1e strubbelingen had.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed.
Hoe durft ze eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze postte niet bepaald een liveblog over haar dagelijkse bekommeringen toen ze haar 1e strubbelingen had.![]()
Ik legde de klemtoon op Dit. 4x lezen voor ik snapte hoe Dit het leven leuker maaktequote:Op maandag 3 maart 2025 09:35 schreef Tink89 het volgende:
Dit weer jongensecht, mijn leven is leuker zo. En ik voel me nog niet top (hetzelfde hoestje als iedereen), maar de spierpijn is weg. Toch even naar de kindermiddag straks dus.
Waar zal ik beginnen?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe durft ze eigenlijk![]()
Wij wensen dagelijks meegenomen te worden in alle drama's en problemen
Are you drunk?quote:
Haha, nu ik 'm terug lees snap ik dat helemaal ja. Ik bedoel dus de zon die al drie dagen schijntquote:Op maandag 3 maart 2025 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik legde de klemtoon op Dit. 4x lezen voor ik snapte hoe Dit het leven leuker maakte
Dan zit je nu eerste rangquote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe durft ze eigenlijk![]()
Wij wensen dagelijks meegenomen te worden in alle drama's en problemen
Wij zijn tot nu toe elke keer in een 12-persoons boerderij geweest (en de laatste twee keer de luxe variant met sauna) en die zijn wel heel luxe, mooi en schoon idd en met wat leuke extra’s zoals een pingpongtafel in de tuin en buitenspeelgoed. Geen idee of dat voor de reguliere huisjes (waar ze er ook een aantal van hebben staan) ook geldt. Maar voor die luxe betaal je ook wel flink, het is echt een hoger segment park, ook qua restaurants. Het huisje alleen was al ¤5000 en een deel van de activiteiten moet je nog voor betalen. Ik denk niet dat wij er zullen komen als schoonvader niet betaalt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef exode het volgende:
FF, wat leuk! Wij denken ook aan Hof van Saksen, als alternatief voor Lalandia in de meivakantie. Zijn de huizen zo luxe als ze zelf beweren?
Tja verbouwen, niemands hobby denk ik maar soms 'moet' het. Ik heb enorm veel zin in het eindresultaat. Als het wordt zoals wij voor ogen hebben, is het nog meer ons huis.
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef oh-oh het volgende:
@:vencodark lees je mee? Belastingaangifte!
At least you tried!quote:Op maandag 3 maart 2025 11:47 schreef vencodark het volgende:
Ik kreeg het antwoordapparaat.![]()
Poging 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |