Ja maar ik was eerst weken niet online, heb een maand niet gewerkt en daarna een maand opgebouwd, kun je nagaan!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed.
Ze postte niet bepaald een liveblog over haar dagelijkse bekommeringen toen ze haar 1e strubbelingen had.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed.
Hoe durft ze eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze postte niet bepaald een liveblog over haar dagelijkse bekommeringen toen ze haar 1e strubbelingen had.![]()
Ik legde de klemtoon op Dit. 4x lezen voor ik snapte hoe Dit het leven leuker maaktequote:Op maandag 3 maart 2025 09:35 schreef Tink89 het volgende:
Dit weer jongensecht, mijn leven is leuker zo. En ik voel me nog niet top (hetzelfde hoestje als iedereen), maar de spierpijn is weg. Toch even naar de kindermiddag straks dus.
Waar zal ik beginnen?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe durft ze eigenlijk![]()
Wij wensen dagelijks meegenomen te worden in alle drama's en problemen
Are you drunk?quote:
Haha, nu ik 'm terug lees snap ik dat helemaal ja. Ik bedoel dus de zon die al drie dagen schijntquote:Op maandag 3 maart 2025 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik legde de klemtoon op Dit. 4x lezen voor ik snapte hoe Dit het leven leuker maakte
Dan zit je nu eerste rangquote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe durft ze eigenlijk![]()
Wij wensen dagelijks meegenomen te worden in alle drama's en problemen
Wij zijn tot nu toe elke keer in een 12-persoons boerderij geweest (en de laatste twee keer de luxe variant met sauna) en die zijn wel heel luxe, mooi en schoon idd en met wat leuke extra’s zoals een pingpongtafel in de tuin en buitenspeelgoed. Geen idee of dat voor de reguliere huisjes (waar ze er ook een aantal van hebben staan) ook geldt. Maar voor die luxe betaal je ook wel flink, het is echt een hoger segment park, ook qua restaurants. Het huisje alleen was al ¤5000 en een deel van de activiteiten moet je nog voor betalen. Ik denk niet dat wij er zullen komen als schoonvader niet betaalt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef exode het volgende:
FF, wat leuk! Wij denken ook aan Hof van Saksen, als alternatief voor Lalandia in de meivakantie. Zijn de huizen zo luxe als ze zelf beweren?
Tja verbouwen, niemands hobby denk ik maar soms 'moet' het. Ik heb enorm veel zin in het eindresultaat. Als het wordt zoals wij voor ogen hebben, is het nog meer ons huis.
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef oh-oh het volgende:
@:vencodark lees je mee? Belastingaangifte!
At least you tried!quote:Op maandag 3 maart 2025 11:47 schreef vencodark het volgende:
Ik kreeg het antwoordapparaat.![]()
Poging 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |