abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2025 @ 13:17:55 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216906892
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Nijna het volgende:
Mijn man heeft als het goed is de aangifte al gedaan van het weekend.
Die van mij gisteren
pi_216906896
Nou, dat geeft wel echt, letterlijk, een dreun op je stemming hè. ;( -O-
pi_216906903
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:39 schreef vencodark het volgende:

[..]
Waar zal ik beginnen? :+
[..]
Are you drunk? :P
Niet eens, maar tegen de tijd dat ik mijn derde post verzond vroeg ik me dat ook even af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216906935
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
:+
Hoe zijn we al een jaar verder?

Ik ga ‘vandaag’ bellen. *)
U las het hier.
Doe jij telefonisch aangifte?
Hip ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216906971
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Doe jij telefonisch aangifte?
Hip ^O^
Wij hebben daar een mannetje voor. :P
pi_216907499
Ik wilde gisteren aangifte doen maar er was een storing. Dus ergens komende week poging 2 Aangifte gedaan, handig dat vooringevulde gedoe. Wel moet ik elk jaar alle hypotheek gegevens aanpassen, maar ja. Heel enthousiast alle zorgkosten van 2024 in lopen vullen, blijven we onder de drempel, zonde van het werk dus.

En nog even een afspraak maken met mijn moeder en broer want die aangiftes doe ik ook.

Ach die Dieuwertje :{

[ Bericht 10% gewijzigd door exode op 03-03-2025 14:15:40 ]
pi_216907712
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:01 schreef Nijna het volgende:
Dieuwertje Blok is overleden...
Wow, deze zag ik niet aankomen ;(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216907758
Even een andere boeg:

Iemand bekend met Pilates? :)
  maandag 3 maart 2025 @ 14:11:11 #259
344469 Amsel
zonder t
pi_216907803
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef vencodark het volgende:
Even een andere boeg:

Iemand bekend met Pilates? :)
Heb ik een tijd gedaan! Geen grond lessen maar met een reformer. Vond het heerlijk :) Maar ik kreeg de lessen niet goed in ons thuisleven ingepast, en gezien de hoeveelheid lessen die ik telkens last-minute moest afzeggen werd het me te duur.
pi_216907869
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:11 schreef Amsel het volgende:

[..]
Heb ik een tijd gedaan! Geen grond lessen maar met een reformer. Vond het heerlijk :) Maar ik kreeg de lessen niet goed in ons thuisleven ingepast, en gezien de hoeveelheid lessen die ik telkens last-minute moest afzeggen werd het me te duur.
In het dorp is er dus net iets begonnen.
Elke woensdag om 9:30 en aangezien ik pas in de avond begin met werken, zou dat ideaal zijn.
Ik heb 0 ervaring en sport verder niet. Ben al een tijdje naar iets op zoek en dit leek me wel interessant. :)
pi_216907880
Dieuwertje, wat is dat alsnog snel gegaan ;(

Ik heb zaterdagochtend direct aangifte gedaan, het weekend begon met goed nieuws dus (we krijgen meer geld terug dan waar we op hadden gerekend) *O*

Vandaag was gekke harendag, extra vroeg opgestaan voor het werk en voor de 8 jarige een donut op een bord gemaakt en voor de 6 jarige spookjes in het haar.

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenochtend de wekker weer extra vroeg want carnaval op school, de oudste gaat als Stitch dus ik heb even moeten oefenen met schminken :') en de jongste gaat als wonder woman. 's Middags foekepot, herinnerde ik mij net op tijd om vrij te kunnen vragen :s)

Lekker chaotisch begin van de week.
pi_216907954
Oh, die spookjes zijn wel heel goed bedacht! :D

Doen basisscholen nog iets aan carnaval eigenlijk?
Bij ons op school vroeger wel maar tegenwoordig niet meer.
pi_216908010
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:

Eerlijk gejat van google :D

Hier op school hebben ze met carnaval altijd maar een halve dag school, dan mag iedereen verkleed en vieren ze het echt (inclusief prins/prinses en adjudanten, polonaises, etc). Maar die van mij zitten op een katholieke school, die grijpen elk feestje aan om samen te vieren :')
pi_216908033
Amaranta dat is heftig nieuws.

Hier ook nog niet fit hoesten, slijm, benauwd en holtes die pijn doen. Ik ben al vanaf oktober bezig met ongeveer hetzelfde het wordt minderen maar nooit over.

Man is met jongste op wintersport en ik ben met oudste thuis. Had hem veel plannen mbt opruimen niet alles lukt helaas.
pi_216908317
@Schanu, leuke gekke haren O+
Fake it till you make it...
pi_216908392
quote:

Hier iig wel 🇧🇪
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_216908616
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef vencodark het volgende:

[..]
In het dorp is er dus net iets begonnen.
Elke woensdag om 9:30 en aangezien ik pas in de avond begin met werken, zou dat ideaal zijn.
Ik heb 0 ervaring en sport verder niet. Ben al een tijdje naar iets op zoek en dit leek me wel interessant. :)
Pilates!! O+
Mijn favoriete sport (naast softbal dan). Helaas onbetaalbaar geworden hier in het dorp, maar heb het een aantal jaar met plezier gedaan. Gewoon op een matje op de grond, groepslessen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_216908987
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Pilates!! O+
Mijn favoriete sport (naast softbal dan). Helaas onbetaalbaar geworden hier in het dorp, maar heb het een aantal jaar met plezier gedaan. Gewoon op een matje op de grond, groepslessen.
Het is hier ¤15 per les.
¤165 voor 12 weken.
¤300 voor 24 weken.

Weet alleen niet hoelang de les is, heb gemaild dus ik wacht op antwoord. :)
pi_216909117
Ik betaal nog geen 40,- per maand voor de sportschool en mag dan onbeperkt gaan. Ook naar groepslessen zoals pilates
pi_216909536
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het is hier ¤15 per les.
¤165 voor 12 weken.
¤300 voor 24 weken.

Weet alleen niet hoelang de les is, heb gemaild dus ik wacht op antwoord. :)
Ik vind dat best aan de prijs, maar het is het zeker waard. Pilates is tof :Y

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:51 schreef F_r het volgende:
Ik betaal nog geen 40,- per maand voor de sportschool en mag dan onbeperkt gaan. Ook naar groepslessen zoals pilates
Doe mij die maar! :D Hier is het vanaf 55 euro zowat.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_216909593
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:51 schreef F_r het volgende:
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.
Ben een complete newb en van de site word ik niet veel wijzer. :')
Er staat voor ¤30 p/m en onbeperkt maar ik heb geen verstand van oefeningen, apparaten en al die zooi. :P
Dus wat ‘krijg’ ik voor die ¤30?
pi_216909641
Waarschijnlijk alleen toegang Venco >:)

Ik betaal 33 Euro voor de sportschool, dat is alleen apparatuur maar wel MET sportwater en koffie 8-) wat ik nooit drink, maar goed.
Geen groepslessen, alhoewel ze volgens mij met kleine groepslessen willen gaan starten. Het is een kleine sportschool middenin het dorp.

Iets heul anders, heeft iemand toevallig een Ninja Foodi Multicooker? Ik wil al lang een slowcooker en onze Airfryer is kaduk dus ik vind dit wel een mooie all in oplossing. Meteen inzetbaar tijdens de verbouwing :9
  maandag 3 maart 2025 @ 16:58:27 #273
344469 Amsel
zonder t
pi_216909859
Ach, de jongste hier is zo sip om Dieuwertje: "Ik heb zulke fijne herinneringen aan haar en ze voelde in de Sinterklaastijd altijd een beetje als familie" ;( O+
pi_216910051
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:17 schreef Schanu het volgende:
Dieuwertje, wat is dat alsnog snel gegaan ;(
Dat.

quote:
Vakantie hebben buiten de advies weken van het ministerie natuurlijk :P Want je bent vrij met carnaval en niet de week ervoor.
Hier in de buurt heeft elke school een eigen carnavalsprogramma, vaak in het dorpshuis, met de prins carnaval van het dorp. En natuurlijk verkleden, hossen en optreden.
Aanvulling: maar goed, hier zijn de plaatselijke supermarkten ook 2 dagen dicht. Dat zegt wel iets over de mate van carnaval ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Hupje op 03-03-2025 17:29:29 ]
pi_216910056
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef Amsel het volgende:
Ach, de jongste hier is zo sip om Dieuwertje: "Ik heb zulke fijne herinneringen aan haar en ze voelde in de Sinterklaastijd altijd een beetje als familie" ;( O+
Dat is heel mooi gezegd inderdaad.
  maandag 3 maart 2025 @ 17:15:53 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216910074
Wij kunnen evt via onze werkgever met fiscaal voordeel sporten. Dan betaal je volgens mij via je brutoloon ofzo? Geen idee hoe het zit. Ik sport niet.
pi_216910090
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.
Er staat voor ¤30 p/m en onbeperkt maar ik heb geen verstand van oefeningen, apparaten en al die zooi. :P
Dat ligt echt aan de sportschool. Hier kun je een schema laten maken. Ik ga liever naar een les dan moet je wel. En zo ga ik een rondje e-gym doen
pi_216910096
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 17:15 schreef amaranta het volgende:
Wij kunnen evt via onze werkgever met fiscaal voordeel sporten. Dan betaal je volgens mij via je brutoloon ofzo? Geen idee hoe het zit. Ik sport niet.
Dat heb ik dus
pi_216910126
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik zie dat het nu 42,- pm is dat is onbeperkt en jaarabonnement is wel voordeliger. Ik sport dus met bedrijfsfitness dan gaat het van mijn brutoloon af.
  maandag 3 maart 2025 @ 18:06:27 #280
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216910570
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 17:13 schreef Hupje het volgende:
Vakantie hebben buiten de advies weken van het ministerie natuurlijk Want je bent vrij met carnaval en niet de week ervoor.
Dat hebben wij ook, maar geen carnaval op school. (en thuis doen we er ook niks aan).
Wel gekke harendag. Voor de laatste keer *O* Ik ben inmiddels wel uitgepinterest voor leuke ideeen.
pi_216911179
Hier in de week voor carnaval, gekke haren dag, gekke brillendag en andersom dag. En dan de vrijdag voor carnaval verkleed naar school en dan gaan ze naar de feesttent in het dorp waar ook de andere scholen op dat moment heen gaan.
Maar dit is dus Brabant daar wordt vrij fanatiek gecarnavald.

Hier voor mij de laatste dag er op zitten. Net de optocht gekeken (nog geïnterviewd door omroep Brabant heel kort. Geen idee of het de moeite van het uitzenden waard gaat zijn ;) )
En op de fiets naar huis. Waar het vanmiddag heerlijk weer was, was het het laatste uur erg koud. En dat werd op de fiets naar huis niet beter. Dus nu lig ik in bad om op te warmen. Zo een boekje er bij. Heerlijk.
pi_216916683
3 man sterk aan het bladblazen hiervoor... ze overstemmen de radio van de stucadoor, dat dan weer wel :s)
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 maart 2025 @ 08:34:20 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216916764
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216916813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
Codeïne wil nog wel es helpen in de nacht, wel via de ha. Scheelt iig in je nachtrust. Overdag heb ik het nooit gebruikt, slijm moet er toch een keer uit.
Tegen de pijn pcm en eventueel een ibu of iets. Wel elke zoveel uur innemen vanwege de pcm spiegel.
Sterkte :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 maart 2025 @ 08:45:41 #285
148247 taxibabe
pi_216916894
quote:
Keelspray van A. Vogel helpt bij mij om de hoestprikkel te onderdrukken.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:06:23 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216917281
quote:
Ik kreeg codeine van de huisarts.
Mijn ribben en spieren beginnen nu langzaam te herstellen.
pi_216917457
Nou, ik heb mij in ieder geval ingeschreven voor een proefles Pilates, volgende week.
Het voelt nog even iets laagdrempeliger dan echt een sportschool. :P
We zien wel, ik zit nergens aan vast.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:29:39 #288
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216917474
Codeine doet de truc wel ja!
Echt vreselijk dat gehoest.
Vorig jaar had ik mijn ribben gekneusd van het hoesten en het duurde 7 weken of zo.

Gisteren heb ik 2.5 uur gelopen na het werk, vandaag hebben de honden rustdag en ga ik eindelijk op kraamvisite bij de buurbaby, ze willen eigenlijk niemand op bezoek omdat hun huis zo een rommel is maar I don't care :P
Kind kan al bijna lopen gek.
We hebben hem al een paar keer gezien hoor, maar in de wagen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:31:24 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216917493
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:28 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik heb mij in ieder geval ingeschreven voor een proefles Pilates, volgende week.
Het voelt nog even iets laagdrempeliger dan echt een sportschool. :P
We zien wel, ik zit nergens aan vast.
Ik ga vanavond voor het eerst in maaaaaaanden weer naar mijn powerwalk-clubje. *O* Ik heb er gewoon ook echt zin in! *O*
Eindelijk van mijn hielblessure af en dankzij een ketogeen eetprogramma ben ik sinds begin van dit jaar al 13kg kwijt, dus kom maar op met die beweging! *O*
pi_216917521
Oh diëten is niet aan mij besteed. :')
Ik heb die discipline niet om van alles om te gooien.
Dus die boterhammen met hagelslag blijven we gewoon smeren!

Verder ben ik niet dik maar dat buikje en vetjes rond mijn middel mogen wel iets minder.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:40:58 #291
176471 oh-oh
pi_216917591
Keto for life hier.
Niks aan.
Maar wel bijna 20 kilo kwijt.
Als er pillen waren die je kon slikken waarmee je alles binnen kreeg en nooit meer hoefde te koken zou ik dat doen want ik eet echt alleen nog maar als maagvulling.
Vind het ook echt zonde van mijn tijd dat koken en afwassen nu.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216917637
Jij hebt dan ook de discipline van een rots!
Een kerel op werk heeft ook een vorm van suiker en die drinkt gewoon red bull, eet koeken etc.
He couldn’t care less! :P
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:51:08 #293
176471 oh-oh
pi_216917664
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:47 schreef vencodark het volgende:
Jij hebt dan ook de discipline van een rots!
Een kerel op werk heeft ook een vorm van suiker en die drinkt gewoon red bull, eet koeken etc.
He couldn’t care less! :P
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:53:32 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216917695
Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden.
3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet.

En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk! O+ _O_ :D

https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen.

En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
pi_216917753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef BE het volgende:
Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden.
3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet.

En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk! O+ _O_ :D

https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen.

En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol. :')
pi_216917756
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.
;(
I know.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 10:02:13 #297
176471 oh-oh
pi_216917787
:D Ik heb die boekjes ook, ik vind het allemaal helemaal niks :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 maart 2025 @ 10:02:40 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216917794
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol. :')
Ik had mezelf beloofd het in ieder geval 1 boekje vol te houden. 4 weken zou toch gewoon moeten kunnen vond ik.
Inmiddels dus dag 58 en ik heb gewoon nog niet 1 dag iets niet-keto's gegeten. Gewoon geen koekje, snoepje, dropje... helemaal niks! En geloof me... ik vrat soms alles dat los en vast zat.

Maar goed... ik snap je huivering hoor... ik vind dit soort dingen ook vaak veel te ingewikkeld.
De eerste week was wel even slikken met boodschappen doen want dan moet je echt alles net anders kopen voor je voorraad dan je in huis hebt.

Maar voor het eerst ever heb ik het idee dat ik misschien toch ooit nog wel weer in een gezonden gewichtsklasse kan komen. Daar ben ik nog lang niet, maar het begin is er!
  dinsdag 4 maart 2025 @ 10:06:21 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216917830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik heb die boekjes ook, ik vind het allemaal helemaal niks :')
:D Echt? Ik vind het echt ideaal. Zeker met mijn compleet onregelmatige werk is het zo fijn te weten wat ik in huis moet hebben en eet die dag. Het woord eetrust is wel echt van toepassing.

Ik kan alleen niet goed tegen de webinars van de dame die dit doet zeg maar. Ik trek haar stem heel slecht. :@ Ik vind het net die grijze muis uit De Luizenmoeder. :D

Ben wel groot fan van De Keto Podcast van Louisette Blikkenhorst. :Y
pi_216917994
En de invloed van je gezin? Dat kan ook weleens een factor zijn om iets niet goed vol te houden.
Al dan niet bewust hè. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')