Die van mij gisterenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Nijna het volgende:
Mijn man heeft als het goed is de aangifte al gedaan van het weekend.
Niet eens, maar tegen de tijd dat ik mijn derde post verzond vroeg ik me dat ook even af.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen?
[..]
Are you drunk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Doe jij telefonisch aangifte?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Hoe zijn we al een jaar verder?
Ik ga ‘vandaag’ bellen.![]()
U las het hier.
Heb ik een tijd gedaan! Geen grond lessen maar met een reformer. Vond het heerlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef vencodark het volgende:
Even een andere boeg:
Iemand bekend met Pilates?
In het dorp is er dus net iets begonnen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:11 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heb ik een tijd gedaan! Geen grond lessen maar met een reformer. Vond het heerlijkMaar ik kreeg de lessen niet goed in ons thuisleven ingepast, en gezien de hoeveelheid lessen die ik telkens last-minute moest afzeggen werd het me te duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenochtend de wekker weer extra vroeg want carnaval op school, de oudste gaat als Stitch dus ik heb even moeten oefenen met schminkenen de jongste gaat als wonder woman. 's Middags foekepot, herinnerde ik mij net op tijd om vrij te kunnen vragen
![]()
Lekker chaotisch begin van de week.
Eerlijk gejat van googlequote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:
Oh, die spookjes zijn wel heel goed bedacht!
Doen basisscholen nog iets aan carnaval eigenlijk?
Bij ons op school vroeger wel maar tegenwoordig niet meer.
Hier iig wel 🇧🇪quote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:
Oh, die spookjes zijn wel heel goed bedacht!
Bij ons op school vroeger wel maar tegenwoordig niet meer.
Pilates!!quote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het dorp is er dus net iets begonnen.
Elke woensdag om 9:30 en aangezien ik pas in de avond begin met werken, zou dat ideaal zijn.
Ik heb 0 ervaring en sport verder niet. Ben al een tijdje naar iets op zoek en dit leek me wel interessant.
Het is hier ¤15 per les.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Pilates!!![]()
Mijn favoriete sport (naast softbal dan). Helaas onbetaalbaar geworden hier in het dorp, maar heb het een aantal jaar met plezier gedaan. Gewoon op een matje op de grond, groepslessen.
Ik vind dat best aan de prijs, maar het is het zeker waard. Pilates is tofquote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is hier ¤15 per les.
¤165 voor 12 weken.
¤300 voor 24 weken.
Weet alleen niet hoelang de les is, heb gemaild dus ik wacht op antwoord.
Doe mij die maar!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:51 schreef F_r het volgende:
Ik betaal nog geen 40,- per maand voor de sportschool en mag dan onbeperkt gaan. Ook naar groepslessen zoals pilates
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:51 schreef F_r het volgende:
Ik betaal nog geen 40,- per maand voor de sportschool en mag dan onbeperkt gaan. Ook naar groepslessen zoals pilates
Dat.quote:
Vakantie hebben buiten de advies weken van het ministerie natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:
Dat is heel mooi gezegd inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef Amsel het volgende:
Ach, de jongste hier is zo sip om Dieuwertje: "Ik heb zulke fijne herinneringen aan haar en ze voelde in de Sinterklaastijd altijd een beetje als familie"![]()
Dat ligt echt aan de sportschool. Hier kun je een schema laten maken. Ik ga liever naar een les dan moet je wel. En zo ga ik een rondje e-gym doenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.
Ben een complete newb en van de site word ik niet veel wijzer.![]()
Er staat voor ¤30 p/m en onbeperkt maar ik heb geen verstand van oefeningen, apparaten en al die zooi.![]()
Dus wat ‘krijg’ ik voor die ¤30?
Dat heb ik dusquote:Op maandag 3 maart 2025 17:15 schreef amaranta het volgende:
Wij kunnen evt via onze werkgever met fiscaal voordeel sporten. Dan betaal je volgens mij via je brutoloon ofzo? Geen idee hoe het zit. Ik sport niet.
Ik zie dat het nu 42,- pm is dat is onbeperkt en jaarabonnement is wel voordeliger. Ik sport dus met bedrijfsfitness dan gaat het van mijn brutoloon af.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.
Ben een complete newb en van de site word ik niet veel wijzer.![]()
Er staat voor ¤30 p/m en onbeperkt maar ik heb geen verstand van oefeningen, apparaten en al die zooi.![]()
Dus wat ‘krijg’ ik voor die ¤30?
Dat hebben wij ook, maar geen carnaval op school. (en thuis doen we er ook niks aan).quote:Op maandag 3 maart 2025 17:13 schreef Hupje het volgende:
Vakantie hebben buiten de advies weken van het ministerie natuurlijk Want je bent vrij met carnaval en niet de week ervoor.
Codeïne wil nog wel es helpen in de nacht, wel via de ha. Scheelt iig in je nachtrust. Overdag heb ik het nooit gebruikt, slijm moet er toch een keer uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
Keelspray van A. Vogel helpt bij mij om de hoestprikkel te onderdrukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
Ik kreeg codeine van de huisarts.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in maaaaaaanden weer naar mijn powerwalk-clubje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:28 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik heb mij in ieder geval ingeschreven voor een proefles Pilates, volgende week.
Het voelt nog even iets laagdrempeliger dan echt een sportschool.![]()
We zien wel, ik zit nergens aan vast.
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:47 schreef vencodark het volgende:
Jij hebt dan ook de discipline van een rots!
Een kerel op werk heeft ook een vorm van suiker en die drinkt gewoon red bull, eet koeken etc.
He couldn’t care less!
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef BE het volgende:
Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden.
3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet.
En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk!![]()
![]()
https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen.
En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.
Ik had mezelf beloofd het in ieder geval 1 boekje vol te houden. 4 weken zou toch gewoon moeten kunnen vond ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die boekjes ook, ik vind het allemaal helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |