abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2025 @ 13:17:55 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216906892
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Nijna het volgende:
Mijn man heeft als het goed is de aangifte al gedaan van het weekend.
Die van mij gisteren
pi_216906896
Nou, dat geeft wel echt, letterlijk, een dreun op je stemming hè. ;( -O-
pi_216906903
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:39 schreef vencodark het volgende:

[..]
Waar zal ik beginnen? :+
[..]
Are you drunk? :P
Niet eens, maar tegen de tijd dat ik mijn derde post verzond vroeg ik me dat ook even af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216906935
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
:+
Hoe zijn we al een jaar verder?

Ik ga ‘vandaag’ bellen. *)
U las het hier.
Doe jij telefonisch aangifte?
Hip ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216906971
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Doe jij telefonisch aangifte?
Hip ^O^
Wij hebben daar een mannetje voor. :P
pi_216907499
Ik wilde gisteren aangifte doen maar er was een storing. Dus ergens komende week poging 2 Aangifte gedaan, handig dat vooringevulde gedoe. Wel moet ik elk jaar alle hypotheek gegevens aanpassen, maar ja. Heel enthousiast alle zorgkosten van 2024 in lopen vullen, blijven we onder de drempel, zonde van het werk dus.

En nog even een afspraak maken met mijn moeder en broer want die aangiftes doe ik ook.

Ach die Dieuwertje :{

[ Bericht 10% gewijzigd door exode op 03-03-2025 14:15:40 ]
pi_216907712
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:01 schreef Nijna het volgende:
Dieuwertje Blok is overleden...
Wow, deze zag ik niet aankomen ;(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216907758
Even een andere boeg:

Iemand bekend met Pilates? :)
  maandag 3 maart 2025 @ 14:11:11 #259
344469 Amsel
zonder t
pi_216907803
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef vencodark het volgende:
Even een andere boeg:

Iemand bekend met Pilates? :)
Heb ik een tijd gedaan! Geen grond lessen maar met een reformer. Vond het heerlijk :) Maar ik kreeg de lessen niet goed in ons thuisleven ingepast, en gezien de hoeveelheid lessen die ik telkens last-minute moest afzeggen werd het me te duur.
pi_216907869
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:11 schreef Amsel het volgende:

[..]
Heb ik een tijd gedaan! Geen grond lessen maar met een reformer. Vond het heerlijk :) Maar ik kreeg de lessen niet goed in ons thuisleven ingepast, en gezien de hoeveelheid lessen die ik telkens last-minute moest afzeggen werd het me te duur.
In het dorp is er dus net iets begonnen.
Elke woensdag om 9:30 en aangezien ik pas in de avond begin met werken, zou dat ideaal zijn.
Ik heb 0 ervaring en sport verder niet. Ben al een tijdje naar iets op zoek en dit leek me wel interessant. :)
pi_216907880
Dieuwertje, wat is dat alsnog snel gegaan ;(

Ik heb zaterdagochtend direct aangifte gedaan, het weekend begon met goed nieuws dus (we krijgen meer geld terug dan waar we op hadden gerekend) *O*

Vandaag was gekke harendag, extra vroeg opgestaan voor het werk en voor de 8 jarige een donut op een bord gemaakt en voor de 6 jarige spookjes in het haar.

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenochtend de wekker weer extra vroeg want carnaval op school, de oudste gaat als Stitch dus ik heb even moeten oefenen met schminken :') en de jongste gaat als wonder woman. 's Middags foekepot, herinnerde ik mij net op tijd om vrij te kunnen vragen :s)

Lekker chaotisch begin van de week.
pi_216907954
Oh, die spookjes zijn wel heel goed bedacht! :D

Doen basisscholen nog iets aan carnaval eigenlijk?
Bij ons op school vroeger wel maar tegenwoordig niet meer.
pi_216908010
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:

Eerlijk gejat van google :D

Hier op school hebben ze met carnaval altijd maar een halve dag school, dan mag iedereen verkleed en vieren ze het echt (inclusief prins/prinses en adjudanten, polonaises, etc). Maar die van mij zitten op een katholieke school, die grijpen elk feestje aan om samen te vieren :')
pi_216908033
Amaranta dat is heftig nieuws.

Hier ook nog niet fit hoesten, slijm, benauwd en holtes die pijn doen. Ik ben al vanaf oktober bezig met ongeveer hetzelfde het wordt minderen maar nooit over.

Man is met jongste op wintersport en ik ben met oudste thuis. Had hem veel plannen mbt opruimen niet alles lukt helaas.
pi_216908317
@Schanu, leuke gekke haren O+
Fake it till you make it...
pi_216908392
quote:

Hier iig wel 🇧🇪
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_216908616
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef vencodark het volgende:

[..]
In het dorp is er dus net iets begonnen.
Elke woensdag om 9:30 en aangezien ik pas in de avond begin met werken, zou dat ideaal zijn.
Ik heb 0 ervaring en sport verder niet. Ben al een tijdje naar iets op zoek en dit leek me wel interessant. :)
Pilates!! O+
Mijn favoriete sport (naast softbal dan). Helaas onbetaalbaar geworden hier in het dorp, maar heb het een aantal jaar met plezier gedaan. Gewoon op een matje op de grond, groepslessen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_216908987
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Pilates!! O+
Mijn favoriete sport (naast softbal dan). Helaas onbetaalbaar geworden hier in het dorp, maar heb het een aantal jaar met plezier gedaan. Gewoon op een matje op de grond, groepslessen.
Het is hier ¤15 per les.
¤165 voor 12 weken.
¤300 voor 24 weken.

Weet alleen niet hoelang de les is, heb gemaild dus ik wacht op antwoord. :)
pi_216909117
Ik betaal nog geen 40,- per maand voor de sportschool en mag dan onbeperkt gaan. Ook naar groepslessen zoals pilates
pi_216909536
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het is hier ¤15 per les.
¤165 voor 12 weken.
¤300 voor 24 weken.

Weet alleen niet hoelang de les is, heb gemaild dus ik wacht op antwoord. :)
Ik vind dat best aan de prijs, maar het is het zeker waard. Pilates is tof :Y

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:51 schreef F_r het volgende:
Ik betaal nog geen 40,- per maand voor de sportschool en mag dan onbeperkt gaan. Ook naar groepslessen zoals pilates
Doe mij die maar! :D Hier is het vanaf 55 euro zowat.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_216909593
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:51 schreef F_r het volgende:
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.
Ben een complete newb en van de site word ik niet veel wijzer. :')
Er staat voor ¤30 p/m en onbeperkt maar ik heb geen verstand van oefeningen, apparaten en al die zooi. :P
Dus wat ‘krijg’ ik voor die ¤30?
pi_216909641
Waarschijnlijk alleen toegang Venco >:)

Ik betaal 33 Euro voor de sportschool, dat is alleen apparatuur maar wel MET sportwater en koffie 8-) wat ik nooit drink, maar goed.
Geen groepslessen, alhoewel ze volgens mij met kleine groepslessen willen gaan starten. Het is een kleine sportschool middenin het dorp.

Iets heul anders, heeft iemand toevallig een Ninja Foodi Multicooker? Ik wil al lang een slowcooker en onze Airfryer is kaduk dus ik vind dit wel een mooie all in oplossing. Meteen inzetbaar tijdens de verbouwing :9
  maandag 3 maart 2025 @ 16:58:27 #273
344469 Amsel
zonder t
pi_216909859
Ach, de jongste hier is zo sip om Dieuwertje: "Ik heb zulke fijne herinneringen aan haar en ze voelde in de Sinterklaastijd altijd een beetje als familie" ;( O+
pi_216910051
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:17 schreef Schanu het volgende:
Dieuwertje, wat is dat alsnog snel gegaan ;(
Dat.

quote:
Vakantie hebben buiten de advies weken van het ministerie natuurlijk :P Want je bent vrij met carnaval en niet de week ervoor.
Hier in de buurt heeft elke school een eigen carnavalsprogramma, vaak in het dorpshuis, met de prins carnaval van het dorp. En natuurlijk verkleden, hossen en optreden.
Aanvulling: maar goed, hier zijn de plaatselijke supermarkten ook 2 dagen dicht. Dat zegt wel iets over de mate van carnaval ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Hupje op 03-03-2025 17:29:29 ]
pi_216910056
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef Amsel het volgende:
Ach, de jongste hier is zo sip om Dieuwertje: "Ik heb zulke fijne herinneringen aan haar en ze voelde in de Sinterklaastijd altijd een beetje als familie" ;( O+
Dat is heel mooi gezegd inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')