Codeïne wil nog wel es helpen in de nacht, wel via de ha. Scheelt iig in je nachtrust. Overdag heb ik het nooit gebruikt, slijm moet er toch een keer uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
Keelspray van A. Vogel helpt bij mij om de hoestprikkel te onderdrukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
Ik kreeg codeine van de huisarts.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in maaaaaaanden weer naar mijn powerwalk-clubje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:28 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik heb mij in ieder geval ingeschreven voor een proefles Pilates, volgende week.
Het voelt nog even iets laagdrempeliger dan echt een sportschool.![]()
We zien wel, ik zit nergens aan vast.
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:47 schreef vencodark het volgende:
Jij hebt dan ook de discipline van een rots!
Een kerel op werk heeft ook een vorm van suiker en die drinkt gewoon red bull, eet koeken etc.
He couldn’t care less!
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef BE het volgende:
Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden.
3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet.
En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk!![]()
![]()
https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen.
En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.
Ik had mezelf beloofd het in ieder geval 1 boekje vol te houden. 4 weken zou toch gewoon moeten kunnen vond ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die boekjes ook, ik vind het allemaal helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |