abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216911179
Hier in de week voor carnaval, gekke haren dag, gekke brillendag en andersom dag. En dan de vrijdag voor carnaval verkleed naar school en dan gaan ze naar de feesttent in het dorp waar ook de andere scholen op dat moment heen gaan.
Maar dit is dus Brabant daar wordt vrij fanatiek gecarnavald.

Hier voor mij de laatste dag er op zitten. Net de optocht gekeken (nog geïnterviewd door omroep Brabant heel kort. Geen idee of het de moeite van het uitzenden waard gaat zijn ;) )
En op de fiets naar huis. Waar het vanmiddag heerlijk weer was, was het het laatste uur erg koud. En dat werd op de fiets naar huis niet beter. Dus nu lig ik in bad om op te warmen. Zo een boekje er bij. Heerlijk.
pi_216916683
3 man sterk aan het bladblazen hiervoor... ze overstemmen de radio van de stucadoor, dat dan weer wel :s)
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 maart 2025 @ 08:34:20 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216916764
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216916813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
Codeïne wil nog wel es helpen in de nacht, wel via de ha. Scheelt iig in je nachtrust. Overdag heb ik het nooit gebruikt, slijm moet er toch een keer uit.
Tegen de pijn pcm en eventueel een ibu of iets. Wel elke zoveel uur innemen vanwege de pcm spiegel.
Sterkte :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 maart 2025 @ 08:45:41 #285
148247 taxibabe
pi_216916894
quote:
Keelspray van A. Vogel helpt bij mij om de hoestprikkel te onderdrukken.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:06:23 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216917281
quote:
Ik kreeg codeine van de huisarts.
Mijn ribben en spieren beginnen nu langzaam te herstellen.
pi_216917457
Nou, ik heb mij in ieder geval ingeschreven voor een proefles Pilates, volgende week.
Het voelt nog even iets laagdrempeliger dan echt een sportschool. :P
We zien wel, ik zit nergens aan vast.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:29:39 #288
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216917474
Codeine doet de truc wel ja!
Echt vreselijk dat gehoest.
Vorig jaar had ik mijn ribben gekneusd van het hoesten en het duurde 7 weken of zo.

Gisteren heb ik 2.5 uur gelopen na het werk, vandaag hebben de honden rustdag en ga ik eindelijk op kraamvisite bij de buurbaby, ze willen eigenlijk niemand op bezoek omdat hun huis zo een rommel is maar I don't care :P
Kind kan al bijna lopen gek.
We hebben hem al een paar keer gezien hoor, maar in de wagen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:31:24 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216917493
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:28 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik heb mij in ieder geval ingeschreven voor een proefles Pilates, volgende week.
Het voelt nog even iets laagdrempeliger dan echt een sportschool. :P
We zien wel, ik zit nergens aan vast.
Ik ga vanavond voor het eerst in maaaaaaanden weer naar mijn powerwalk-clubje. *O* Ik heb er gewoon ook echt zin in! *O*
Eindelijk van mijn hielblessure af en dankzij een ketogeen eetprogramma ben ik sinds begin van dit jaar al 13kg kwijt, dus kom maar op met die beweging! *O*
pi_216917521
Oh diëten is niet aan mij besteed. :')
Ik heb die discipline niet om van alles om te gooien.
Dus die boterhammen met hagelslag blijven we gewoon smeren!

Verder ben ik niet dik maar dat buikje en vetjes rond mijn middel mogen wel iets minder.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:40:58 #291
176471 oh-oh
pi_216917591
Keto for life hier.
Niks aan.
Maar wel bijna 20 kilo kwijt.
Als er pillen waren die je kon slikken waarmee je alles binnen kreeg en nooit meer hoefde te koken zou ik dat doen want ik eet echt alleen nog maar als maagvulling.
Vind het ook echt zonde van mijn tijd dat koken en afwassen nu.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216917637
Jij hebt dan ook de discipline van een rots!
Een kerel op werk heeft ook een vorm van suiker en die drinkt gewoon red bull, eet koeken etc.
He couldn’t care less! :P
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:51:08 #293
176471 oh-oh
pi_216917664
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:47 schreef vencodark het volgende:
Jij hebt dan ook de discipline van een rots!
Een kerel op werk heeft ook een vorm van suiker en die drinkt gewoon red bull, eet koeken etc.
He couldn’t care less! :P
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:53:32 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216917695
Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden.
3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet.

En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk! O+ _O_ :D

https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen.

En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
pi_216917753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef BE het volgende:
Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden.
3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet.

En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk! O+ _O_ :D

https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen.

En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol. :')
pi_216917756
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.
;(
I know.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 10:02:13 #297
176471 oh-oh
pi_216917787
:D Ik heb die boekjes ook, ik vind het allemaal helemaal niks :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 4 maart 2025 @ 10:02:40 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216917794
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol. :')
Ik had mezelf beloofd het in ieder geval 1 boekje vol te houden. 4 weken zou toch gewoon moeten kunnen vond ik.
Inmiddels dus dag 58 en ik heb gewoon nog niet 1 dag iets niet-keto's gegeten. Gewoon geen koekje, snoepje, dropje... helemaal niks! En geloof me... ik vrat soms alles dat los en vast zat.

Maar goed... ik snap je huivering hoor... ik vind dit soort dingen ook vaak veel te ingewikkeld.
De eerste week was wel even slikken met boodschappen doen want dan moet je echt alles net anders kopen voor je voorraad dan je in huis hebt.

Maar voor het eerst ever heb ik het idee dat ik misschien toch ooit nog wel weer in een gezonden gewichtsklasse kan komen. Daar ben ik nog lang niet, maar het begin is er!
  dinsdag 4 maart 2025 @ 10:06:21 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216917830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik heb die boekjes ook, ik vind het allemaal helemaal niks :')
:D Echt? Ik vind het echt ideaal. Zeker met mijn compleet onregelmatige werk is het zo fijn te weten wat ik in huis moet hebben en eet die dag. Het woord eetrust is wel echt van toepassing.

Ik kan alleen niet goed tegen de webinars van de dame die dit doet zeg maar. Ik trek haar stem heel slecht. :@ Ik vind het net die grijze muis uit De Luizenmoeder. :D

Ben wel groot fan van De Keto Podcast van Louisette Blikkenhorst. :Y
pi_216917994
En de invloed van je gezin? Dat kan ook weleens een factor zijn om iets niet goed vol te houden.
Al dan niet bewust hè. :)
pi_216918025
Wat knap BE!

Ik ben een enorme stresseter, dus nou ja, die 20 kilo die eraf was, is er voor 25% weer aan. Maar gisteren weer trouw gestart met mijn eetschema (geen lijstjes, maar zorgen dat ik onder de 1900 kcal blijf). Sporten doe ik wel trouw 2x per week en als het kan 3x.

Ik was net een mislukte bouwvakker. Ik wilde 2 vloerplanken eruit trekken in de werkkamer. Dan kan ik kijken hoe ver die schimmel zit. Echt alle spullen gehaald die je daarvoor nodig hebt. Ik krijg geen beweging in die planken. Morgen komt de aannemer wat dingen meten dan kijk ik hem wel lief aan. Hij gaat sowieso de hele vloer eruit halen maar ik wil dus even kijken hoe erg de schimmel is doorgedrongen in de vloer.

MAAR wel zonder moeite 3 tegeltjes uit de wc gehaald zonder 1 beschadiging *O* Ik moet er 10 afhalen voor hergebruik maar dat is krap aan, dus ik ga voor de 20. Er zitten er zo'n honderd op een muur die eruit gaat. Dat moet lukken lijkt mij. We hebben nog een doos in de schuur staan, die hadden we teveel besteld destijds. Met deze 20 kunnen we de muur die nu nog deur is aansluitend betegelen.
En nee ik ga geen nieuwe tegeltjes kopen, dit zijn van die handgemaakt dingen uit een specifiek kleurbad. En ze allemaal vervangen ipv een deel is vele malen meer werk (en duuuuuur) dus we gaan voor het hergebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')