SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hangt er beetje vanaf. niet als niet nodig isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Over twee dagen heb jij het er nog steeds over
Do what you love, love what you do!![]()
Is het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er beetje vanaf. niet als niet nodig isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
goed door simpelheid opzich wel hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:12 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Beste Elton John nummer OOIT. em eigen sound.
SIMPELHEID?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
goed door simpelheid opzich wel he. em eigen sound.
https://eltonchords.com/_(...)ellow-brick-road.txt
Dit is niet echt simpelNummer heeft een fantastische melodie. Zit qua akkoordenprogressies ijzersterk in elkaar
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
niet zo zeiken blauwe. voor nu is het wmb ok. als je drama van wil maken, ban me dan maar? maar is niet heel veel reden toe.quote:
Dus ok nu is het klaar of doe dat???Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo zeiken blauwe. voor nu is het wmb ok. als je drama van wil maken, ban me dan maar? maar is niet heel veel reden toe.
Dus ok nu is het klaar of doe dat???![]()
Well, life can be a riot
Dat zeg ik al de hele tijd maar je blijft doorgaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo zeiken blauwe. voor nu is het wmb ok. als je drama van wil maken, ban me dan maar? maar is niet heel veel reden toe.
Dus ok nu is het klaar of doe dat???Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou echt de halve woonwagenbewonr in mij naar boven komen en ik reageren met het woord: "DEH"Well, life can be a riot
*quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:10 schreef kree het volgende:
muziekje dan maar. aangezien jullie toch allemaal vrij?
Ga toch weg man.
Ik ben niet vrij morgen. Jij wel dan?
Of maar laf vrij nemen omdat moeilijk moeilijk, korte nacht gehad Enzo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben nog aan het werkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zekers niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:07 schreef kree het volgende:
over twee dagen is iedereen dit vergeten he?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
jajajaja we weren he nu wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:17 schreef Sally het volgende:
*
[..]
Ga toch weg man.
Of maar laf vrij nemen omdat moeilijk moeilijk, korte nacht gehad Enzo.
Zucht ik heb echt gewoon nog geprobeerd., maar t is op bij mij nu.Do what you love, love what you do!![]()
Laat maar staan... terwijl het PERSOONLIJKE info was?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:06 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan moet je zien wat je ermee doet he met mods?
geen idee had al wat weg gehaald voor je op verzoek trouwens. [b]want dacht eigenlijk laat maar staan enzo[/b] en is eerlijk verhaal.
Waarvan ik dat van eerder gisteren, via WA had gezegd dat je dat NIET had moeten doen?!![]()
Plus aan de telefoon DUI-DE-LIJK probeerde te maken... dat je dat dus NIET had moeten doen?!
(en het vervolgens nog een keer post....)
Soort persona.quote:Maarja als je een soort persona wil ophangen hier, mij best.
Wat voor persona.Nou, ik heb ook ALLE vertrouwen in jjou wel verloren, want ik vroeg je op 10 februari in DM al of je bepaalde dingen niet wilde zeggen (en toen óók weghalen), Dat begreep je ook niet waarom, bleef je over doorzeuren, maar je zei dat je dat dan zou doen.quote:maarja. zucht. ik wil je vertrouwen enzo maar dat kan ik niet,.
Toen je in die DM én WA laatst maar door bleef zeuren dát je het niet snapte waarom ik dat verzocht, heb ik je geblokkeerd.
In DM, én in WA.
Zo.
En nou optyfen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja maar snapje wel enzo hahahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:17 schreef Sally het volgende:
*
[..]
Ga toch weg man.
Of maar laf vrij nemen omdat moeilijk moeilijk, korte nacht gehad Enzo.
Denk dat 'ie met wat er nu in z'n systeem echt in z'n handen moet knijpen dat hij Zaterdag niet ook hoeft te werken
Well, life can be a riot
Bij ons ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Stichting de Zonnekreequote:Well, life can be a riot
Vooral doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:18 schreef devzero het volgende:
Zal ik kree zo eens bellen? Hij heeft zijn nummer ooit eens gepost, maar ik ben te lui om te zoeken
Kan jij hem wakker houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slechte mensenkennis.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:23 schreef kree het volgende:
ik denk @:sally heeft glimlachje nog wel.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk dat er meer stoom van d'r afkomt dan van mijn waterkoker tijdens een middag met veel thee. Kree.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:23 schreef kree het volgende:
ik denk @:sally heeft glimlachje nog wel.Well, life can be a riot
mss maar had ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat er meer stoom van d'r afkomt dan van mijn waterkoker tijdens een middag met veel thee. Kree.
nooit zo lang boos enzo he.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen is anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar had ik ook
nooit zo lang boos enzo he.Well, life can be a riot
en allemaal begonnen he?
Om stom lijstje dit laatste wat ik beetje had gedacht voor leuk iets?
echt. naja ik heb er weer van geleerd dit.
Wrong, mister.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
mmmmm schat jou niet zo slecht in enzo. hahaha
Je wil echt niet WÉTEN wat ik op dit moment met je wil doen. Echt gewoon niet.
Gewoon. Niet.
Niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je echt denkt dat het begonnen is vanwege een lijstje en een mention heb je 't fout en snap je 't issue niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:29 schreef kree het volgende:
en allemaal begonnen he?
Het punt is dat jij te vaak, te lang doorgaat over dingen. dat veroorzaakt gedoe, daaaaaaan krijg je dit.
En of je er van geleerd hebt....... Echt man, zo aardig als ik je vind, ik betwijfel het ten zeerste. Jij doet de volgende keer precies hetzelfde, blijft gewoon weer doorgaan tot ergernis van de anderen die hier posten.Well, life can be a riot
ja je haat me?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Wrong, mister.
Je wil echt niet WÉTEN wat ik op dit moment met je wil doen. Echt gewoon niet.
Gewoon. Niet.
Niet.Do what you love, love what you do!![]()
FTFY. Want wéér niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:29 schreef kree het volgende:
en allemaal begonnen he?
Want je wilde niet luisteren naar me in DM. [edit: van 10 feb]
Of je was alles al weer vergeten, want je kon het zo slecht onthouden tussen al die andere berichten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
niet dat het me verder wat boeit. want ok dan is er wel rest weer enzo en muzikanten en wil geen groep krijgen.
Maar ok altijd lukt dat met beetje vragen emzp em weet iedere muzikant wel, daarom stuurde ik dat lijstje ff. maar ok.Do what you love, love what you do!![]()
Nee Kree. Ze heeft je favoriete Knikkers bij elkaar gezocht, d'r haar in 2 staartjes gedaan en komt nu huppelend naar je voordeur om met je te knikkeren.quote:
Echt vent.......DENK, EENS. NAAAAAAAAAAAAAAAAA
Well, life can be a riot
jajajaja heb ik je zo gekwetst dat je nu weken in je kelder opgeborgen zit, of is het allemaal niet zo erg als je het nu voordoet ? wtf Sally?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee Kree. Ze heeft je favoriete Knikkers bij elkaar gezocht, d'r haar in 2 staartjes gedaan en komt nu huppelend naar je voordeur om met je te knikkeren.
Maar beste Kree.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:32 schreef kree het volgende:
niet dat het me verder wat boeit. want ok dan is er wel rest weer enzo en muzikanten en wil geen groep krijgen.
Maar ok altijd lukt dat met beetje vragen emzp em weet iedere muzikant wel, daarom stuurde ik dat lijstje ff. maar ok.
ALS JE IETS WIL DOEN MET MUZIKANTEN, MOET JE NAAR HET SUBFORUM MUZ. KIJK, DAT IS DIT:
Muziek
Hier kan je een topic openen over je FOK! muziekmeet, en je kan zelfs in de slowchat praten.
Ja ik ben een vrij redelijke muzikant, en ik post in ONZ. Maar dat betekent niet dat ik persé onderdeel wil zijn van een muziek meetof liedje, of jingle of SMS toon
Well, life can be a riot
Ik ben haar niet pik. Je praat tegen GroteIRRITATIEtijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:33 schreef kree het volgende:
[..]
jajajaja heb ik je zo gekwetst dat je nu weken in je kelder opgeborgen zit, of is het allemaal niet zo erg als je het nu voordoet ? wtf Sally?Well, life can be a riot
Rot op met je lijstjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:32 schreef kree het volgende:
Maar ok altijd lukt dat met beetje vragen emzp em weet iedere muzikant wel, daarom stuurde ik dat lijstje ff. maar ok.
En flikker mij eraf. Dat heb ik ook al 3x gezegd, netjes dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Holy shitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heilige poep.quote:Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee Kree. Ze heeft je favoriete Knikkers bij elkaar gezocht, d'r haar in 2 staartjes gedaan en komt nu huppelend naar je voordeur om met je te knikkeren.
![]()
Hoe weet jij dat ik een staartje heb...![]()
Maar als ik lief klein meisje ben, dan 2....?!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lieve kleine meisjes hebben er 2. Boze kleine meisjes 1quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:37 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat ik een staartje heb...![]()
Maar als ik lief klein meisje ben, dan 2....?!
Well, life can be a riot
Ik wil in bed gaan liggen en met 15 minuten slapen. Maar ik krijg FOMO denk ik
Well, life can be a riot
Ga je roes uitslapen en lees die post dan nog eens goed door. Jij komt nu over als een diva die zich ver boven iedereen verheven voeltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
lol ok, zie dan maar hoe het dan loopt ook voor jezelf in bandjes, maar zo gat het en doe dit lang al eigenlijk. en ben ik nog niet geweldig erin. maar echt, je komt er nog wel achter en een diva erin spelen,..... werkt niet zang hangt je altijd op als je het niet kunt. en denk jij wel. maar ok![]()
Simpel, gast.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:33 schreef kree het volgende:
[..]
jajajaja heb ik je zo gekwetst dat je nu weken in je kelder opgeborgen zit, of is het allemaal niet zo erg als je het nu voordoet ? wtf Sally?
Als ik je zo 'mag' noemen.
Nee, ik zit niet in mn kelder opgesloten, maar als jij privézaken op het forum gooit, terwijl ik vraag of je dan niet wil doen (en dan die ene post die je niet meer kon aanpassen - ach dat kon een mod nog wel doen toch, als JIJ erom gevraagd had, want MIJN tr's hebben NIET geholpen...?!?!?!)
Je zet het vervolgens gewoon NOG een keer neer.
Loopt te miepen dat je het niet snapt.
Loopt te mopperen dat je het niet snapt.
En dan ook nog een keer verteld met WIE je dan zó ontzettend boos aan de telefoon hebt gezeten,
plus nog een keer een privédeel uit het telefoongesprek MOET vermelden omdat het je zó ont-zet-tend FUCKING hoog zit?!??!
HOU JE SHIT BIJ JE, als het over anderen gaat!
L*l de behanger.
Echt hè.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
DEV SPREEKT WAARHEDEN.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je roes uitslapen en lees die post dan nog eens goed door. Jij komt nu over als een diva die zich ver boven iedereen verheven voelt
HEARHEAR!Well, life can be a riot
Ik vind dit overigens erg raar. Een mod als @SwJ zou toch gewoon die post van kree kunnen/moeten aanpassen als er prive info in stond?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:42 schreef Sally het volgende:
maar als jij privézaken op het forum gooit, terwijl ik vraag of je dan niet wil doen (en dan die ene post die je niet meer kon aanpassen - ach dat kon een mod nog wel doen toch, als JIJ erom gevraagd had, want MIJN tr's hebben NIET geholpen...?!?!?!)![]()
En wtf,quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
lol ok, zie dan maar hoe het dan loopt ook voor jezelf in bandjes, maar zo gat het en doe dit lang al eigenlijk. en ben ik nog niet geweldig erin. maar echt, je komt er nog wel achter en een diva erin spelen,..... werkt niet zang hangt je altijd op als je het niet kunt. en denk jij wel. maar ok
wie heeft het over BANDJES.
Ik DOE niets met bandjes![]()
Echt
LE-Zennnnnn.
Oh, zennnnnnnnnn.
Wat haal je je toch in je hoofd man, serieus!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh, dan heb ik nu 1 staartquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lieve kleine meisjes hebben er 2. Boze kleine meisjes 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zie ook UI trouwens![]()
![]()
)
DRAAAAAAAAKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nu 1 staart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zie ook UI trouwens![]()
![]()
)
Well, life can be a riot
Ik heb 2x een TR erop gezet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit overigens erg raar. Een mod als @:swj zou toch gewoon die post van kree kunnen/moeten aanpassen als er prive info in stond?
Tja.
Wat kan ik doen?
"Het valt toch wel mee?", zegt kree..... ??????Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk ergens dat 'ie in slaap is gesodemietert.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je roes uitslapen en lees die post dan nog eens goed door. Jij komt nu over als een diva die zich ver boven iedereen verheven voelt
Hopelijk leest 'ie dit morgen nuchter terug en komt er een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING lang bericht aan alle DTSers dat hij zich zo heeft laten zien en dat 'ie de sfeer heeft verpest.Well, life can be a riot
prive info posten is wat mij betreft echt not done.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb 2x een TR erop gezet.
Tja.
Wat kan ik doen?
"Het valt toch wel mee?", zegt kree..... ??????![]()
En dat hij ons allemaal vergeeftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk ergens dat 'ie in slaap is gesodemietert.
Hopelijk leest 'ie dit morgen nuchter terug en komt er een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING lang bericht aan alle DTSers dat hij zich zo heeft laten zien en dat 'ie de sfeer heeft verpest.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mogguuhquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sowieso als het andersom gebeurt dan was 't hek van de dam geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
prive info posten is wat mij betreft echt not done.
Hoop echt dat 'ie zich morgen helemaal kapot schaamt.
Nu is 'ie in een staat van linkeroog rechterbroekzak dus denk dat er niet veel word opgeslagenWell, life can be a riot
quote:Ja hij vergeeft ons vast allemaal voor ons gedrag richting hem
Well, life can be a riot
Mogguhquote:
Well, life can be a riot
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk ergens dat 'ie in slaap is gesodemietert.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoop het voor z'n eigen gemoedsrust en de terugkeer van de kalmte om 6 uur in de ochtend welquote:
Well, life can be a riot
En weet @kree zéker dat hij wil weten waarom ik niet wilde dat hij postte wat hij zei....?
Ik denk namelijk echt van niet.
Heus niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Al sinds 23:00 of zoquote:Well, life can be a riot
Moggelll - hoest daar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Weet je wat ik wél weet...
Dat het tijd is mijn bedje op te zoeken![]()
Ik verwacht godverdomme morgenmiddag nog bezoek ook besef ik mij netDat word lekker brak zijn
Well, life can be a riot
Net wat eerderquote:![]()
(of tenminste... ik ontdekte het wel pas wat later...)
Mwah, wel okequote:
Gister mijn prothese gehad, wel ff wennen. Straks weer ziekehuisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wie weet er liedjes over drama\\\
ok eerste die met let it go komt dan krijgt ban
Ach ja, gekke gedachte zo juist?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch wel de Fok DTS hit bij uitstekOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pseu....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:01 schreef kree het volgende:
wie weet er liedjes over drama\\\
ok eerste die met let it go komt dan krijgt ban
lama
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 21-02-2025 06:11:16 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet om niksquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oh ja en gister ook de verjaardag van mij vrouw gevierd, was wel gezellig
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja hoi, jij wel geslapen?quote:
maar ben te lui om er nu zelf ondertiteling bij te zetten. Maar wat een drama... hihi LOL mss wss gwn drama![]()
![]()
ah, fijn.quote:
jij wel!
Uitstekendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
maar hoe is het met jullie (afgezien va de situatie hier)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
maar hoe is het met jullie (afgezien va de situatie hier)![]()
![]()
Ik ga bijna naar huisquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Drukke dag gehad, 5K gerend en nog 2 uur gedanst. En nu eindelijk een beetje moe en ik ga slapen, want straks weer werkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
maar hoe is het met jullie (afgezien va de situatie hier)![]()
![]()
![]()
![]()
nou.... zijn serieus wel meer locaties waar dit motto ernstig van pas komtquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vroeger nog wel eens hele avonden met alleen omgevallenflat2 hier gezeten. Die werkte als nachtportier bij een hotel en had verder weinig te doen, behalve op DTS posten.quote:![]()
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou.... zijn serieus wel meer locaties waar dit motto ernstig van pas komt
ja wat moet je anders idd, als je dan toc aan het werk ben, of aanwezig
Is ook een beetje hoe ik hier aan be komen waaien, dit soort dagen is dit dan het enige topic dat looptquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger nog wel eens hele avonden met alleen omgevallenflat2 hier gezeten. Die werkte als nachtportier bij een hotel en had verder weinig te doen, behalve op DTS posten.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Al mag er wat minder dramaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die kon ook behoorlijk los gaan hierquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger nog wel eens hele avonden met alleen omgevallenflat2 hier gezeten. Die werkte als nachtportier bij een hotel en had verder weinig te doen, behalve op DTS posten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
achquote:
als je al het drama eruit haalt is het ook weer zo saai heSame shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Nou de drama mag wel maar de herhaling van zetten is zo vervelend, alsof je de hele nacht hetzelfde liedje op repeat hebt staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach
als je al het drama eruit haalt is het ook weer zo saai heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
true truequote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou de drama mag wel maar de herhaling van zetten is zo vervelend, alsof je de hele nacht hetzelfde liedje op repeat hebt staan
zeker met wat alcohol erbij is het drama gegarandeerd (ook elders)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geef me een half uurtje dan kan ik beginnenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true true
zeker met wat alcohol erbij is het drama gegarandeerd (ook elders)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geef me een half uurtje dan kan ik beginnenSame shit, different day
SC hopper present![]()
vind het zelf btw mooi liedje, maar ik ben fan fan Musial achtige enzo.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is een liedje wat eigenlijk zelfde zegt, maar dan van wat meer niet bekend.
wacht, edit. die ik eerder poste kwam van film enzo en al verkracht door produceres.
Dit was de originele zoals bedoelt door schrijver enzo
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mooie herinneringen heb ik er aan dat allemaal. nooit meer budget nu voor hoewel ik zou nog gratis doen, als muzikant, maar ze kunnen die groepen niet meer voor elkaar krijgen. en productie.Do what you love, love what you do!![]()
Ben geen fan van musicals jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
master musical trouwens. en vraag gelijk even wie heeft die gezien?
bij Katwijk he. geen zorgen speciaal voor heel NL stellen we woningbouw er voor uit
ik vond hem btw prachtig.
Wel de film gezien
En verschillende boeken van de hoofdrolspelers gelezenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jaaaaa de film staat nog boven die musical wmb. allertijd klassieker. en vind dat ze die verplicht moeten laten zien al op de basis school.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:43 schreef sp3c het volgende:
Wel de film gezien
En verschillende boeken van de hoofdrolspelers gelezen
Maarja dat voeren we door als ik Minister President ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Boeken zijn interssanterquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa de film staat nog boven die musical wmb. allertijd klassieker. en vind dat ze die verplicht moeten laten zien al op de basis school.
Maarja dat voeren we door als ik Minister President ben.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze zijn je niet vergeten. Je bent in hun gedachten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
gemeentelijke belasting binnen, jeuj
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ja lekker zal ze ook nog wel krijgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
gemeentelijke belasting binnen, jeuj. hehehehe
Een president moet meer betalen, wist je dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja lekker zal ze ook nog wel krijgen.. hehehehe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, zij ook bij mij als mn tuin weer vol zooi ligtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn je niet vergeten. Je bent in hun gedachten.
* gebrokenglas kijkt vragendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zij ook bij mij als mn tuin weer vol zooi ligtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik woon tussen 2 scholen dus er ligt nogal vaak wat in mijn tui aan zooi, ik eis meer openbare prullenbakken!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt vragendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik woon tussen 2 scholen dus er ligt nogal vaak wat in mijn tui aan zooi, ik eis meer openbare prullenbakken!
leuker als die standaard die ze doen.
echt. hahaha. euh hoe ging dat in mijn tijd op basisschool. netjes in rijen staan enzo en stipt op tijd achter directeur meelopen, hoefde net niet in pas
En overdrijf niet eens, zo was mijn basisschool. LOLDo what you love, love what you do!![]()
ow, da's minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik woon tussen 2 scholen dus er ligt nogal vaak wat in mijn tui aan zooi, ik eis meer openbare prullenbakken!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aan de ene kant denk ik zegen voor kindjes nu, aan de andere kant denk ik. tja.
basisschool lijkt me op die manier veel leuker nl?Do what you love, love what you do!![]()
De een wel, de ander nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet. maarja krijg je jeugd niet meer zo aan. [
Net als vroegerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok zou haast zeggen van niet. maar mss ben ik niet degene om te zeggen want heb geen kinderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
De een wel, de ander niet
Net als vroeger
Zie het van mijn neefjes en nichtje dan vooral en om me heen. Dus ok tja.Do what you love, love what you do!![]()
Zie het omgekeerde bij mijn neefje LOL dus ok tja weet niet maar ik zeg van wel hahajajajajaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
ok zou haast zeggen van niet. maar mss ben ik niet degene om te zeggen want heb geen kinderen.
Zie het van mijn neefjes en nichtje dan vooral en om me heen. Dus ok tja.
Dus nogmaals, de een wel en de ander niet ... net als vroegerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
meest schokkende vond ik nog dat in bdrfijfscursus stond en dat die duurt half jaar en zijn ze aangenomen als monteurs. dat er een vraag in stond, van welke schroevendraaier moet je gebrtuiken. tjaaaaa en dan plaatje van een schroef kruis of plat. Echt wtf.
Nou mag het bedrijfsleven nog blij zijn dat ze nog oude kennis hebben, mij eronder mss dan ook nog wel.
Maar de hele nieuwe generatie leert trucjes gvd zeg.Do what you love, love what you do!![]()
Goed verhaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
waar wel en dwingen is ook niet de manier, techniek ligt wel beetje kansen zeker nu een ook nog wel met jeugd nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zie het omgekeerde bij mijn neefje LOL dus ok tja weet niet maar ik zeg van wel hahajajajaja
Dus nogmaals, de een wel en de ander niet ... net als vroeger
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
Jij wil die film verplicht maken
Dat is dan toch dwingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fucking Twilight zone de hele tijd hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
euh wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:16 schreef sp3c het volgende:
Jij wil die film verplicht maken
Dat is dan toch dwingenDo what you love, love what you do!![]()
Jij wil die film verplicht makenquote:
Dat is dan toch dwingen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vraagteken toegevoegd omwille van de duidelijkheidOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lekker manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jij hebt het simpel. hou je aan de policy dan gewoon? enige waaraan jullie blauw moeten toetsen is dat. Niet aan vriendjes of vriendinnetjes. zou helpen als dat wel eens goed gedaan werd? en consequent. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
wtf is dit nou weerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt het simpel. hou je aan de policy dan gewoon? enige waaraan jullie blauw moeten toetsen is dat. Niet aan vriendjes of vriendinnetjes. zou helpen als dat wel eens goed gedaan werd? en consequent. ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
LOL weet nu al haat je me, maarja. ok dan moet je maar geen mod worden he
het is geen goed verhaal voor de vroefe morgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat een kutverhaal weer, zo op de vroefe morgenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een gezelligheid hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik haat nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef kree het volgende:
LOL weet nu al haat je me, maarja. ok dan moet je maar geen mod worden he
nutteloze emotieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik wacht nu al op jou mooie verhaal deze morgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat een kutverhaal weer, zo op de vroefe morgenDo what you love, love what you do!![]()
nee daar heb ik geen zin in, heel de nacht gewerkt, genoeg koffiequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik wacht nu al op jou mooie verhaal deze morgen?![]()
Vroefe morgens beste morgensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is geen goed verhaal voor de vroefe morgen![]()
en je was niet aardig tegen sally, dan wil ik niks met je drinkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zo ben ik dan ook weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
trouwens je was ook niet aardig tegen mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toekomstige miljonair gespotquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga een slijterij beginnen in KatwijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nouja niet aardig? dat is relatief he? had als het ieder anders was waar ik niet zo veel mee te maken had gehad het zo in topic afgekapt, moeite gedaan nog en nog. Maarja we botste idd flink, Tjaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:22 schreef sp3c het volgende:
en je was niet aardig tegen sally, dan wil ik niks met je drinken
Denk niet dat er iemand nu in is die helemaal gelijk of ongelijk heeft.Do what you love, love what you do!![]()
denk dat er in katwijk wel plek is voor meerdere slijterijenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
neequote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet aardig? dat is relatief he? had als het ieder anders was waar ik niet zo veel mee te maken had gehad het zo in topic afgekapt, moeite gedaan nog en nog. Maarja we botste idd flink, Tja
Denk niet dat er iemand nu in is die helemaal gelijk of ongelijk heeft.
je was totaal niet aardig, compleet onbeschofte horkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dan gaan we geen kopje koffie drinken
maar ik haat nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
natuurlijk is ze dat
en terechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee jij hebt recht nog reden om boos op haar te zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je weet dat jij hierin onpartijdig moet zijn he?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:26 schreef sp3c het volgende:
nee jij hebt recht nog reden om boos op haar te zijnDo what you love, love what you do!![]()
Kwaad zijn op Sally![]()
![]()
Ik ben het heul vaak niet met haar eens maar er zit echt geen greintje kwaad in haar
10/10 zou een wijntje met haar doen![]()
nee moet nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dat jij hierin onpartijdig moet zijn he?
jij zit fout, punt, 100 procentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
we zijn focking boos op elkaar ff. en is niet eu werg. Enne ok van mezelf weet ik, als we ff praten komt wel weer goed.
maarja ok nu weet ik het niet.Do what you love, love what you do!![]()
ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kwaad zijn op Sally![]()
![]()
Ik ben het heul vaak niet met haar eens maar er zit echt geen greintje kwaad in haar
10/10 zou een wijntje met haar doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar ik zou wel voor aldi huiswijn gaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
komt niet goedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:28 schreef kree het volgende:
we zijn focking boos op elkaar ff. en is niet eu werg. Enne ok van mezelf weet ik, als we ff praten komt wel weer goed.
maarja ok nu weet ik het niet.
jij gedroeg je als een lul en ze is terecht kanjerboos en jouw reactie is dan 'nou ja zeg, je riep allemaal boze dingen'
je bent een eikel manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2240 / +39 / +0 / 10487 / 11007
2. KillemWieft / 809 / +63 / +18 / 556 / 826
3. Dr.Mikey / 683 / +21 / +17 / 1059 / 1350
4. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
5. maily / 645 / +3 / +0 / 2892 / 3041
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1866 / 2123
7. _UserName_ / 443 / +45 / +11 / 861 / 1043
8. DJMO / 401 / +1 / +0 / 865 / 1097
9. sp3c / 396 / +13 / +10 / 675 / 818
10. kree / 354 / +5 / +37 / 1463 / 1703
11. Bally-b / 253 / +3 / +1 / 129 / 193
12. HappyCharly / 229 / +22 / +2 / 1513 / 1703
13. Grotetijd / 221 / +9 / +30 / 2025 / 2229
14. Lovely / 217 / +6 / +0 / 2363 / 2586
15. RedShoe / 213 / +33 / +0 / 3478 / 3622
16. Aapje30 / 208 / +34 / +0 / 1741 / 1870
17. mario390 / 203 / +0 / +1 / 433 / 531
18. Sally / 193 / +1 / +15 / 401 / 502
19. AardappelSchotel / 179 / +3 / +1 / 2257 / 2443
20. greysbones / 170 / +1 / +0 / 1778 / 1864SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
dat weten we niet hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:29 schreef kree het volgende:
vinden jullie dan dat er kwaad in mij zit?
maar in deze ben jij een lul geweestOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
snap ook niet dat wij geen we meer mogen zeggen en jij wel naar jullie vraagtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maarrrre maakt neit uit. ik ga gewoon ff niet meer met dr praten en hoor wel weer wanneer zin of weet ik veel
ik hoop dat ze nooit meer zin heeft in je bullshitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gun ik haarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ken dr verder niet maar jouw gedrag afgelopen 99 uur is niet ok manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
godmiljaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
prima topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
neequote:
Kree gedraagt zich uitermate slecht en luistert niet naar niemand
beetje business as usualOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee.... maargoed.
kunnen we niet gewoon weer leuk doen?Do what you love, love what you do!![]()
ze heeft je 1.000.000 keer gevraagd prive dingen prive te houden
jij zegt mwah lol ok hahahahahaha doe ik niet
werd ze boos van en van dat boze gedoe werd jij boos, maakt niet uit lees je allemaal niet want het is eigenlijk positief en uitgepraat en vooral haar schuld
LOLOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je hebt recht nog reden om boos te zijn op haarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
de hollander in mij gaat toch voor de huiswijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon over voor onze Sal
voor sal misschien AH huiswijn maar dan moet ze wat foto's sturenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
fuck ik twijfel al de hele tijdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
recht noch reden!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijdelijk even-de-nachtelijke-drama-bijlezen-maar-ik-heb-nog-geen-koffie-gehad-slotjeF.K.A. SuperwormJim![]()
either way je doet al de hele nacht bozer en bozer en bozer terwijl jij de enige bent die fout zit hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hoezo iedere keer na het slotje hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
fuck you manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan wel, wij doen allemaal leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:38 schreef kree het volgende:
ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee.... maargoed.
kunnen we niet gewoon weer leuk doen?
jij doet vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ow lol ergens wist ik dat dit al dicht was hahhahahahahaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is klaar. Opgelost. Verder met het leven, en DTS.
Hieronder gaan we NIET verder over de fittie/drama/whatever.
NIET.
HELEMAAL NIET.
GEEN WOORD.
GEEN LETTER.
Gebeurt dat toch, dan zie ik dat als het negeren van moderatie.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
niet sportief door het slotje posten om toch nog punten te scorenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:36 schreef sp3c het volgende:
ow lol ergens wist ik dat dit al dicht was hahhahahahaha![]()
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Tijd voor m'n cocktailIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Geen idee verder waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:51 schreef SwJ het volgende:
[modbreak]Het is klaar. Opgelost. Verder met het leven, en DTS.
Hieronder gaan we NIET verder over de fittie/drama/whatever.
NIET.
HELEMAAL NIET.
GEEN WOORD.
GEEN LETTER.
Gebeurt dat toch, dan zie ik dat als het negeren van moderatie.[/modbreak]![]()
Goedemorgen dan maar
Don't follow me. I am lost too
.
Tijd voor een verse bak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
🥚 🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
Perfect gekookt?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
anders ik wel, maar laat ff duidelijk zijn voor iedereen. was allemaal niet tegen jullie enzo. ook dat beetje ivm mod bericht.Do what you love, love what you do!![]()
32 minuten, minstens. Inclusief voorbereiding.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:56 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Morguh Rob
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: