Rot op met je lijstjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:32 schreef kree het volgende:
niet dat het me verder wat boeit. want ok dan is er wel rest weer enzo en muzikanten en wil geen groep krijgen.
Maar ok altijd lukt dat met beetje vragen emzp em weet iedere muzikant wel, daarom stuurde ik dat lijstje ff. maar ok.
Heilige poep.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee Kree. Ze heeft je favoriete Knikkers bij elkaar gezocht, d'r haar in 2 staartjes gedaan en komt nu huppelend naar je voordeur om met je te knikkeren.
Echt vent.......DENK, EENS. NAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lieve kleine meisjes hebben er 2. Boze kleine meisjes 1quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:37 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat ik een staartje heb...![]()
Maar als ik lief klein meisje ben, dan 2....?!![]()
Ga je roes uitslapen en lees die post dan nog eens goed door. Jij komt nu over als een diva die zich ver boven iedereen verheven voeltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
lol ok, zie dan maar hoe het dan loopt ook voor jezelf in bandjes, maar zo gat het en doe dit lang al eigenlijk. en ben ik nog niet geweldig erin. maar echt, je komt er nog wel achter en een diva erin spelen,..... werkt niet zang hangt je altijd op als je het niet kunt. en denk jij wel. maar ok
Simpel, gast.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:33 schreef kree het volgende:
[..]
jajajaja heb ik je zo gekwetst dat je nu weken in je kelder opgeborgen zit, of is het allemaal niet zo erg als je het nu voordoet ? wtf Sally?
DEV SPREEKT WAARHEDEN.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je roes uitslapen en lees die post dan nog eens goed door. Jij komt nu over als een diva die zich ver boven iedereen verheven voelt
Ik vind dit overigens erg raar. Een mod als @SwJ zou toch gewoon die post van kree kunnen/moeten aanpassen als er prive info in stond?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:42 schreef Sally het volgende:
maar als jij privézaken op het forum gooit, terwijl ik vraag of je dan niet wil doen (en dan die ene post die je niet meer kon aanpassen - ach dat kon een mod nog wel doen toch, als JIJ erom gevraagd had, want MIJN tr's hebben NIET geholpen...?!?!?!)
En wtf,quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
lol ok, zie dan maar hoe het dan loopt ook voor jezelf in bandjes, maar zo gat het en doe dit lang al eigenlijk. en ben ik nog niet geweldig erin. maar echt, je komt er nog wel achter en een diva erin spelen,..... werkt niet zang hangt je altijd op als je het niet kunt. en denk jij wel. maar ok
Oh, dan heb ik nu 1 staartquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lieve kleine meisjes hebben er 2. Boze kleine meisjes 1
DRAAAAAAAAKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nu 1 staart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zie ook UI trouwens![]()
![]()
)
Ik heb 2x een TR erop gezet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit overigens erg raar. Een mod als @:swj zou toch gewoon die post van kree kunnen/moeten aanpassen als er prive info in stond?
Denk ergens dat 'ie in slaap is gesodemietert.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je roes uitslapen en lees die post dan nog eens goed door. Jij komt nu over als een diva die zich ver boven iedereen verheven voelt
prive info posten is wat mij betreft echt not done.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb 2x een TR erop gezet.
Tja.
Wat kan ik doen?
"Het valt toch wel mee?", zegt kree..... ??????
En dat hij ons allemaal vergeeftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk ergens dat 'ie in slaap is gesodemietert.
Hopelijk leest 'ie dit morgen nuchter terug en komt er een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING lang bericht aan alle DTSers dat hij zich zo heeft laten zien en dat 'ie de sfeer heeft verpest.
Mogguuhquote:
Sowieso als het andersom gebeurt dan was 't hek van de dam geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
prive info posten is wat mij betreft echt not done.
quote:
Mogguhquote:
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk ergens dat 'ie in slaap is gesodemietert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |