* gebrokenglas kijkt vragendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zij ook bij mij als mn tuin weer vol zooi ligt
ik woon tussen 2 scholen dus er ligt nogal vaak wat in mijn tui aan zooi, ik eis meer openbare prullenbakken!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt vragend
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik woon tussen 2 scholen dus er ligt nogal vaak wat in mijn tui aan zooi, ik eis meer openbare prullenbakken!
ow, da's minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik woon tussen 2 scholen dus er ligt nogal vaak wat in mijn tui aan zooi, ik eis meer openbare prullenbakken!
De een wel, de ander nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet. maarja krijg je jeugd niet meer zo aan. [
ok zou haast zeggen van niet. maar mss ben ik niet degene om te zeggen want heb geen kinderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
De een wel, de ander niet
Net als vroeger
Zie het omgekeerde bij mijn neefje LOL dus ok tja weet niet maar ik zeg van wel hahajajajajaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
ok zou haast zeggen van niet. maar mss ben ik niet degene om te zeggen want heb geen kinderen.
Zie het van mijn neefjes en nichtje dan vooral en om me heen. Dus ok tja.
waar wel en dwingen is ook niet de manier, techniek ligt wel beetje kansen zeker nu een ook nog wel met jeugd nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zie het omgekeerde bij mijn neefje LOL dus ok tja weet niet maar ik zeg van wel hahajajajaja
Dus nogmaals, de een wel en de ander niet ... net als vroeger
euh wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:16 schreef sp3c het volgende:
Jij wil die film verplicht maken
Dat is dan toch dwingen
Jij wil die film verplicht makenquote:
jij hebt het simpel. hou je aan de policy dan gewoon? enige waaraan jullie blauw moeten toetsen is dat. Niet aan vriendjes of vriendinnetjes. zou helpen als dat wel eens goed gedaan werd? en consequent. ?quote:
wtf is dit nou weerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt het simpel. hou je aan de policy dan gewoon? enige waaraan jullie blauw moeten toetsen is dat. Niet aan vriendjes of vriendinnetjes. zou helpen als dat wel eens goed gedaan werd? en consequent. ?
het is geen goed verhaal voor de vroefe morgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat een kutverhaal weer, zo op de vroefe morgen
ik haat nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef kree het volgende:
LOL weet nu al haat je me, maarja. ok dan moet je maar geen mod worden he
ik wacht nu al op jou mooie verhaal deze morgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat een kutverhaal weer, zo op de vroefe morgen
nee daar heb ik geen zin in, heel de nacht gewerkt, genoeg koffiequote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik wacht nu al op jou mooie verhaal deze morgen?
Vroefe morgens beste morgensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is geen goed verhaal voor de vroefe morgen
toekomstige miljonair gespotquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga een slijterij beginnen in Katwijk
nouja niet aardig? dat is relatief he? had als het ieder anders was waar ik niet zo veel mee te maken had gehad het zo in topic afgekapt, moeite gedaan nog en nog. Maarja we botste idd flink, Tjaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:22 schreef sp3c het volgende:
en je was niet aardig tegen sally, dan wil ik niks met je drinken
neequote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet aardig? dat is relatief he? had als het ieder anders was waar ik niet zo veel mee te maken had gehad het zo in topic afgekapt, moeite gedaan nog en nog. Maarja we botste idd flink, Tja
Denk niet dat er iemand nu in is die helemaal gelijk of ongelijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |