jij hebt het simpel. hou je aan de policy dan gewoon? enige waaraan jullie blauw moeten toetsen is dat. Niet aan vriendjes of vriendinnetjes. zou helpen als dat wel eens goed gedaan werd? en consequent. ?quote:
wtf is dit nou weerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt het simpel. hou je aan de policy dan gewoon? enige waaraan jullie blauw moeten toetsen is dat. Niet aan vriendjes of vriendinnetjes. zou helpen als dat wel eens goed gedaan werd? en consequent. ?
het is geen goed verhaal voor de vroefe morgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat een kutverhaal weer, zo op de vroefe morgen
ik haat nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef kree het volgende:
LOL weet nu al haat je me, maarja. ok dan moet je maar geen mod worden he
ik wacht nu al op jou mooie verhaal deze morgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat een kutverhaal weer, zo op de vroefe morgen
nee daar heb ik geen zin in, heel de nacht gewerkt, genoeg koffiequote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik wacht nu al op jou mooie verhaal deze morgen?
Vroefe morgens beste morgensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is geen goed verhaal voor de vroefe morgen
toekomstige miljonair gespotquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga een slijterij beginnen in Katwijk
nouja niet aardig? dat is relatief he? had als het ieder anders was waar ik niet zo veel mee te maken had gehad het zo in topic afgekapt, moeite gedaan nog en nog. Maarja we botste idd flink, Tjaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:22 schreef sp3c het volgende:
en je was niet aardig tegen sally, dan wil ik niks met je drinken
neequote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet aardig? dat is relatief he? had als het ieder anders was waar ik niet zo veel mee te maken had gehad het zo in topic afgekapt, moeite gedaan nog en nog. Maarja we botste idd flink, Tja
Denk niet dat er iemand nu in is die helemaal gelijk of ongelijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |