SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Had het gister met een aardappelschilmesje. Haalde 'm uit de verpakking en toen was 't zo RATS in m'n vingerquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
1) Nope, ging om wat anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok resumé: 1 In dat andere topic stuurt Sally een PM naar kree (dat staat er ook) en daar geeft ze haar
telefoonnummer.
2 Kree belt ook gewoon, waarom niet?
3 Sally is pissed of, over iets.
Ik had zn nummer al een keer omdat hij dronken in de auto wilde stappen.
2) kree wilde opheldering, waarom ik pissed was.
3) dat zijn niet jouw zaken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
laat het gewoon maar ff gaan ik en Sally hadden euh ruzie. of onenigheid over hoe en wat. maargoed of opgelost is weet ik niet, maar kan er ook verder niet veel meer aan doen.Do what you love, love what you do!![]()
Oh duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
1) Nope, ging om wat anders.
Ik had zn nummer al een keer omdat hij dronken in de auto wilde stappen.
2) kree wilde opheldering, waarom ik pissed was.
3) dat zijn niet jouw zaken.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja hahahah enzo snap je toch? lol maar ja toch boeiend he
Well, life can be a riot
Dat is wel handig voor die meet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sally heeft hem opgehaald en thuisgebracht?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee helaasquote:Iedereen is een kutlultrut
Kap, daar. Precies daar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
I WOULD NEVEEEEEEER FALLLLL IN LOVE AGAIN UNTIL I FOOOUUUUND YYOOUUUUUUUUUUUUUUUU LALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWell, life can be a riot
@kree wanneer ga je trouwens eens upgraden qua toetsen?
Bedoel je hebt die S90-es wat een tof ding is. Maar zelfs een Motif ES of XS is nu goed te betalen en heeft veel betere sounds/hogere polyfonie. Ik zeg verkopen die S-90, spaarcentjes erbij gooien en een Motif kopen man.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:44 schreef Grotetijd het volgende:
I WOULD NEVEEEEEEER FALLLLL IN LOVE AGAIN UNTIL I FOOOUUUUND YYOOUUUUUUUUUUUUUUUU LALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALaat het los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
was al klaar mee, maar komt nog wat na enzo. daar kunnen jullie niks aan doen btw.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Sorryquote:Maar dat zie ik nou als mooie karma
(ik ben een beetje een eikel
)
Maar vandaar ook de topic-change met de mention naar Kree. Killem.
Wat doe jij nog wakker trouwens?Well, life can be a riot
dacht even aan Nord ding die nieuwe wel? maargoed voor wat ik doe doet die S90-ES het nog best okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:45 schreef Grotetijd het volgende:
@:Kree wanneer ga je trouwens eens upgraden qua toetsen?
Bedoel je hebt die S90-es wat een tof ding is. Maar zelfs een Motif ES of XS is nu goed te betalen en heeft veel betere sounds/hogere polyfonie. Ik zeg verkopen die S-90, spaarcentjes erbij gooien en een Motif kopen man.Do what you love, love what you do!![]()
Nadruppelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
was al klaar mee, maar komt nog wat na enzo. daar kunnen jullie niks aan doen btw.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben altijd wakker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
SorryMaar dat zie ik nou als mooie karma
(ik ben een beetje een eikel
)
Maar vandaar ook de topic-change met de mention naar Kree. Killem.
Wat doe jij nog wakker trouwens?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Neeeee joh wat heb jij aan een Nord man?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
dacht even aan Nord ding die nieuwe wel? maargoed voor wat ik doe doet die S90-ES het nog best ok
S90 is een lekker keyboardje wel. Maar jij kan toch nu ook wel aan de slag en kijken voor een Motif reeks 2e hands?
Gooi die ES het net op, gooi er wat geld bij en je hebt een jonger apparaat met betere sounds.
Als ik die kans had ging mijn Casio ook de deur uit voor een Korg Kronos of zo
Well, life can be a riot
W O K Equote:Well, life can be a riot
Niet gewoon het plekje weten bij je perineum waardoor het niet meer druppeltquote:
Well, life can be a riot
Daar heb je dan ook een Thaise huishoer voor. Die kent dat soort trucjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet gewoon het plekje weten bij je perineum waardoor het niet meer druppeltProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het kutte is dat die Yamaha keyboards wel groot en zwaar zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neeeee joh wat heb jij aan een Nord man?
S90 is een lekker keyboardje wel. Maar jij kan toch nu ook wel aan de slag en kijken voor een Motif reeks 2e hands?
Gooi die ES het net op, gooi er wat geld bij en je hebt een jonger apparaat met betere sounds.
Als ik die kans had ging mijn Casio ook de deur uit voor een Korg Kronos of zo
hoewel ok, maar dat model wat ik heb is ook 20 jaar oud, zoek toch meer iets wat makkelijker is onder live te veranderen in geluiden. en lijkt Nord op? maar ok duur focking ding.Do what you love, love what you do!![]()
Godver,quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
was al klaar mee, maar komt nog wat na enzo. daar kunnen jullie niks aan doen btw.
echt.
Wat hebben die andere mensen ermee te maken. Met het telefoongesprek. En de inhoud.
Of de toon.....
Moet je het weer even allemaal online neerplempen, wat je allemaal beleeft....?
Ten koste van de ander?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
stop nou sally? tis wel genoeg. je frustratie mag je doen via DM of whatsapp of weet ik veel, maar heb er echt ff nu geen zin meer in.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Godver,
echt.
Wat hebben die andere mensen ermee te maken. Met het telefoongesprek. En de inhoud.
Of de toon.....
Moet je het weer even allemaal online neerplempen, wat je allemaal beleeft....?
Ten koste van de ander?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon ff bellen. Lucht op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
stop nou sally? tis wel genoeg. je frustratie mag je doen via DM of whatsapp of weet ik veel, maar heb er echt ff nu geen zin meer in.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als je iets wil wat live makkelijker te veranderen is moet je wel naar Nord.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
het kutte is dat die Yamaha keyboards wel groot en zwaar zijn?
hoewel ok, maar dat model wat ik heb is ook 20 jaar oud, zoek toch meer iets wat makkelijker is onder live te veranderen in geluiden. en lijkt Nord op? maar ok duur focking ding.
Maar het mooie is Kree. een oudere Nord Stage of Nord Electro heb je al voor onder de 1000 euro.
Jij krijgt voor die S90 echt nog wel 400 euro. Hoef je maar 600 euro bij te leggen.
En eerlijk die oudere Nords klinken beestachtig goed nog.
Yamaha's zijn wel heel groot en zwaar ja. Het is vooral het logge...Well, life can be a riot
Maatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
stop nou sally? tis wel genoeg. je frustratie mag je doen via DM of whatsapp of weet ik veel, maar heb er echt ff nu geen zin meer in.jij zegt "tis wel genoeg" terwijl ze dit genoodzaakt ziet te doen omdat JIJ er over doorblijft gaan!?
Well, life can be a riot
Oh maar de DM is geblokkeerd, de WA is geblokkeerd, volgende stap is je telefoonnummer blokkeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
stop nou sally? tis wel genoeg. je frustratie mag je doen via DM of whatsapp of weet ik veel, maar heb er echt ff nu geen zin meer in.
Want WAT ik ook zeg, het dringt niet tot je door.
Je snapt het niet.
Dan maar zo?
Openlijk?
Vond jij toch niet erg...?
Je hebt immers toch al je halve leven op FOK! staan. Wil zelfs dat mensen het nalezen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dacht jij dat IK zin had in al dit gedoe?
Omdat je me genoemd hebt?
Ik denk er maar even het mijne van nu.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Schattig die relatie ruziesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Olie -> vuur?quote:
Hoe is het met jouw relatie?
Want tussen mij en kree is NIETS.
Jammer nou he?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik ook niet? maar ok we hebben het min of meer wel uitgepraat denk en waarom?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:00 schreef Sally het volgende:
Dacht jij dat IK zin had in al dit gedoe?
Omdat je me genoemd hebt?
Ik denk er maar even het mijne van nu.
maarja je was zo boos.
Laat het dan gaan? want ik kan er ook zo niks dan meer mee hier a publiek?Do what you love, love what you do!![]()
Then STFU.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet? maar ok we hebben het min of meer wel uitgepraat denk en waarom?
maarja je was zo boos.
Laat het dan gaan? want ik kan er ook zo niks dan meer mee hier a publiek?
Je had sowieso nooit moeten noemen met WIE je belde.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hap hap hap.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Olie -> vuur?
Hoe is het met jouw relatie?
Want tussen mij en kree is NIETS.
Jammer nou he?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mss niet slimste, maar ok wist ik veel dat dat zo'n drama zou opleveren, ik zag er echt niks kwaads in. alleen maar positief eigenlijk. maar okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Then STFU.
Je had sowieso nooit moeten noemen met WIE je belde.
nu niks meer aan te doen, tja.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker boeiend dat jullie elkaar bellen ook
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij gooit dit, jullie discussie. Op een openbaar forum.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
maarja je was zo boos.
Laat het dan gaan? want ik kan er ook zo niks dan meer mee hier a publiek?
Je ziet wat er gebeurt. Alles en iedereen bemoeit zich er mee, is boos. Word een heel gedoe van gemaakt.
Echt ik mag je, vind je een wijze vent. Maar denk, eens, na en neem alsjeblieft weer eens contact op met iemand die je kan helpen tegen je alcoholgebruik KreeDit verpest het zo. Voor jezelf, voor anderen, voor DTS. Is onnodig.
Well, life can be a riot
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
mss niet slimste, maar ok wist ik veel dat dat zo'n drama zou opleveren, ik zag er echt niks kwaads in. alleen maar positief eigenlijk. maar ok
nu niks meer aan te doen, tja.
nou het blijkt probleempunt te zijn dat wij elkaar kennen, maargoed neit van mij,. maarja ok.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker boeiend dat jullie elkaar bellen ookDo what you love, love what you do!![]()
Jij komt het topic binnen dat je zon boos telefoontje hebt gehad hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
maarja je was zo boos.
Laat het dan gaan? want ik kan er ook zo niks dan meer mee hier a publiek?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben niet boos, hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij gooit dit, jullie discussie. Op een openbaar forum.
Je ziet wat er gebeurt. Alles en iedereen bemoeit zich er mee, is boos. Word een heel gedoe van gemaakt.
Echt ik mag je, vind je een wijze vent. Maar denk, eens, na en neem alsjeblieft weer eens contact op met iemand die je kan helpen tegen je alcoholgebruik KreeDit verpest het zo. Voor jezelf, voor anderen, voor DTS. Is onnodig.
Positief?!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
mss niet slimste, maar ok wist ik veel dat dat zo'n drama zou opleveren, ik zag er echt niks kwaads in. alleen maar positief eigenlijk. maar ok
nu niks meer aan te doen, tja.
Eerst zeggen dat je nog nooit zo'n boos iemand aan de lijn had.
Vervolgens netjes zeggen dat je het niet wilt vertellen.
En daarna...
DENK TOCH NA.
Er zijn meer mensen in het spel hier, en NIET alleen JOUW sores.![]()
![]()
Ik snap het probleem ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou het blijkt probleempunt te zijn dat wij elkaar kennen, maargoed neit van mij,. maarja ok.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij vergeeft het onsquote:
Ik hem voorlopig niet.
Hoef je ook Tim Hofman niet te mailen. Scheelt weerquote:
Well, life can be a riot
Zijn jullie ook moe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Walgelijk jong is dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoef je ook Tim Hofman niet te mailen. Scheelt weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
euh nee ik belde haar? uiteindelijk na heel veel discussie? lees je ff in manquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij komt het topic binnen dat je zon boos telefoontje hebt gehad he
Do what you love, love what you do!![]()
Verwijder DIT effe, want DAAR BEGON HET MEE. Afgelopen avond?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die broertjes ook deugneuzen die wel iedereen met kanker uitschelden die hofmansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best wel eigenlijk. Maar jij wilt gewoon dat wij gaan slapen zodat jij lekker puntjes kan pakken.quote:
En nee. het kan niet per DM.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Echtquote:![]()
Vond de eerste paar seizoenen wel leuk. Maar het is daarna zoveel eigenpijperij geworden
Well, life can be a riot
Héél voorspelbaar.... inderdaad...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Maar jij wilt gewoon dat wij gaan slapen zodat jij lekker puntjes kan pakken.
Hmmmmm.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb een tijdje geleden op aanraadde van een vriendin de Broers podcast geluisterd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die broertjes ook deugneuzen die wel iedereen met kanker uitschelden die hofmans
En ik vind het oprecht wel lachen om ze te horen praten over van alles en nog wat. Hun chemie
Maar dan komt er weer een kanker tussendoor. En dan geef ik van binnen over.
Luister het nu ook niet meer![]()
Favoriete podcasts blijven Wat een week en Petrolheads
Well, life can be a riot
Ik ga zelf zo slapen morgen mooie dag wil ik iets mee gaan doen. Maar ik kom net binnen waar is precies drama over kree en sally hebben een kinky telefoongesprek gehad maar dat mag niet online ofzo? Snap er niet veel van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Maar jij wilt gewoon dat wij gaan slapen zodat jij lekker puntjes kan pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Euh ja, daar begon het mee, jij start ditquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee ik belde haar? uiteindelijk na heel veel discussie? lees je ff in man
Shit ligt niet altijd aan de restOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Smerigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HEAR HEARquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Euh ja, daar begon het mee, jij start dit
Shit ligt niet altijd aan de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Het is JOUW schuld dat dit uit de hand is gelopen ondanks dat IK dit geplaatst heb. JIJ hebt hier op gereageerd dus ben JIJ de aanstichter en IK het slachtoffer.Well, life can be a riot
allemaal niet zo erg, hoewel het mss wel op een open eind komt, enzo. maar okDo what you love, love what you do!![]()
kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17889] 1908
@kree
Je hebt het nog steeds niet door hè.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Verwijder DIT effe, want DAAR BEGON HET MEE. Afgelopen avond?!
Maar waarom dit zo groot maken?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
HEAR HEAR
Lijkt wel narcistisch deze man...
[..]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PAS JE POST AAN.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik bel met iedereen, behalve met @devzero maar heb nog nooit een kinky gesprek gehad met een FOK’ert.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga zelf zo slapen morgen mooie dag wil ik iets mee gaan doen. Maar ik kom net binnen waar is precies drama over kree en sally hebben een kinky telefoongesprek gehad maar dat mag niet online ofzo? Snap er niet veel van.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jaja ik weet dat je boos bent, zie nou maar wat ik zei enzo en koel ff af. en dan praten we morgen ofzo wel verder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:19 schreef Sally het volgende:
kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17889] 1908
@:kree
[..]
Je hebt het nog steeds niet door hè.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker bellen toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bel met iedereen, behalve met @:devzero maar heb nog nooit een kinky gesprek gehad met een FOK’ert.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:19 schreef kree het volgende:
allemaal niet zo erg, hoewel het mss wel op een open eind komt, enzo. maar ok
Als zij prive en fok! gescheiden wil houden dan moet jij dat respecteren en niet zelf toch maar gewoon dingen in de groep gooien tegen haar zin inOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee geen zin meer in. echt, ik ben er voor deze keer echt ff klaar mee. Praat morgen maar weer ff en als je het niet afkapte dan was er mss nog wat meer uitgekomen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee. Dank u.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ik weet dat je boos bent, zie nou maar wat ik zei enzo en koel ff af. en dan praten we morgen ofzo wel verder.
Je snapt écht niet waarom.
Maar dan vraag ik het nu nog eens, vriendelijk (net zoals ik al in de DM's van 10 februari verzcoht):
Zou je je post alsjeblieft aan kunnen passen?
Want het is hetzelfde als eerder deze avond.
En ik PAS daarvoor.
Ik wéét dat jij het niet snapt.
Dan maar niet.
Maar ik vraag je dan nu uiterst vriendelijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Deze man!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen zin meer in. echt, ik ben er voor deze keer echt ff klaar mee. Praat morgen maar weer ff en als je het niet afkapte dan was er mss nog wat meer uitgekomen.
Of is dat het risico wanneer je privé contact met iemand opneemt die je online kent.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is het wel
Als zij prive en fok! gescheiden wil houden dan moet jij dat respecteren en niet zelf toch maar gewoon dingen in de groep gooien tegen haar zin inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk niet dat het een risico moet zijn. Heeft toch verdomme gewoon met fatsoensnormen te maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of is dat het risico wanneer je privé contact met iemand opneemt die je online kent.
Als ik met iemand DM of bel wens ik dat ook niet 5 minuten later terug te lezen op een openbaar forum
Well, life can be a riot
Risico is dat het contact snel klaar isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of is dat het risico wanneer je privé contact met iemand opneemt die je online kent.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok laat maar gaan. Ook opgelost dan. ik negeer je welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee. Dank u.
Je snapt écht niet waarom.
Maar dan vraag ik het nu nog eens, vriendelijk (net zoals ik al in de DM's van 10 februari verzcoht):
Zou je je post alsjeblieft aan kunnen passen?
Want het is hetzelfde als eerder deze avond.
En ik PAS daarvoor.
Ik wéét dat jij het niet snapt.
Dan maar niet.
Maar ik vraag je dan nu uiterst vriendelijk.
Wacht,quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen zin meer in. echt, ik ben er voor deze keer echt ff klaar mee. Praat morgen maar weer ff en als je het niet afkapte dan was er mss nog wat meer uitgekomen.
dat JIJ niet snapt waarom IK niet wil dat ik genoemd wordt, dan moet ik nog maar meer afwacchten op wat er komt...?
Ga nou gauw.
Ik heb wel andere dingen te doen dan aan een dood (dronken???) paard te trekken
Ok opgelostOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zie je whatsapp joh dummy.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht,
dat JIJ niet snapt waarom IK niet wil dat ik genoemd wordt, dan moet ik nog maar meer afwacchten op wat er komt...?
Ga nou gauw.
Ik heb wel andere dingen te doen dan aan een dood (dronken???) paard te trekkenmss lees je daar nog wat uit ipv ik het hier moet doen. of wil je dat. want ook ok?:
Een dronken paardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ja dat is logischquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Risico is dat het contact snel klaar isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan hoop ik dat jij die post hebt aangepast.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok laat maar gaan. Ook opgelost dan. ik negeer je wel
En dat anders een MOD het wel doet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
WA is geblokkeerd he?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
zie je whatsapp joh dummy.mss lees je daar nog wat uit ipv ik het hier moet doen. of wil je dat. want ook ok?:
Dus ik weet niet wat je stuurt, maar het komt hier niet aan.
Morgen lekker warmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:26 schreef Grotetijd het volgende:
Een dronken paardHet paard wat al dood is heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij hier post ook niet aan bij kree.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:27 schreef Sally het volgende:
[..]
WA is geblokkeerd he?
Dus ik weet niet wat je stuurt, maar het komt hier niet aan.
Paard wankelde eerst op zijn hoeven voor het dood ging van de drankOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja altijd handig als je kritiek krijgt, blokkeer het maar want zie je het niet,. ik wil nog wel keertje het er met je over hebben of whatsapp is of ff bellen? iig dit is niet de manier he?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:27 schreef Sally het volgende:
[..]
WA is geblokkeerd he?
Dus ik weet niet wat je stuurt, maar het komt hier niet aan.Do what you love, love what you do!![]()
Gezien wat ik in dat topic van hem postte zit 't er qua kleur niet heel ver naast.quote:Well, life can be a riot
Kilhelm doet een kree jongensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat jij hier post ook niet aan bij kree.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kunnen jullie niet gaan slapen of zo, want ik vind de fittie reuze interessant, maar wil eigenlijk wel iets anders gaan doen.
WIL ZE NIET MEER WANT ZE VIND JE NIET MEER AARDIGquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja altijd handig als je kritiek krijgt, blokkeer het maar want zie je het niet,. ik wil nog wel keertje het er met je over hebben of whatsapp is of ff bellen? iig dit is niet de manier he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tja. naja. ik geef het beetje op en wil leuke muziekjes luisteren voor vandaag.Do what you love, love what you do!![]()
Denk niet dat het blokkeren een gevalletje was van "dan zie je het niet" maar meer "goh. Het komt net als op FOK! niet aan bij deze dronken meneer, kan net zo goed praten tegen een doos lucifers, laat ik 'm maar blokkeren, misschien geeft 'm dat wat ruimte voor zelfreflectie"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja altijd handig als je kritiek krijgt, blokkeer het maar want zie je het niet,. ik wil nog wel keertje het er met je over hebben of whatsapp is of ff bellen? iig dit is niet de manier he?
Maar dat is in elk geval altijd hoe ik dat soort dingen interpreteer. Blokkeren kan een teken van zwakte zijn, maar ook even een rustmomentje omdat iemand z'n waffel niet houdt.Well, life can be a riot
Genietenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit:quote:En dat heb ik al 100x tegen je gezegd @kree - in DM en op WA.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is het wel
Als zij prive en fok! gescheiden wil houden dan moet jij dat respecteren en niet zelf toch maar gewoon dingen in de groep gooien tegen haar zin in
En aan de telefoon net.
Maar jij blijft het maar niet snappen.
Dan weet ik het ook niet meer.
P.S. Ik kan geen appjes of DM meer van je krijgen he, dat weet je?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ze heeft je een aantal keren netjes gevraagd om de inhoud van die post te verwijderen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:30 schreef kree het volgende:
tja. naja. ik geef het beetje op en wil leuke muziekjes luisteren voor vandaag.
respecteer haar vraag svp..Smile, it's free therapy.![]()
Zou wel flink geveegd gaan wordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kritiek?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja altijd handig als je kritiek krijgt, blokkeer het maar want zie je het niet,. ik wil nog wel keertje het er met je over hebben of whatsapp is of ff bellen? iig dit is niet de manier he?
Jij snapte mij niet, hoe is dat kritiek?
Je moet eens in je bolle harsens krijgen dat als iemand wat vraagt om niet te doen, dat je dat dan ook niet doet.
No Questions Asked, zouden we bij de WRAP zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zal het eindigen met een streep?quote:
Find out in the next saga of StarKreet SG-1.Well, life can be a riot
denk niet eens ergens voor nodig, tis beleid zoals het is. dat letterlijk dan.
Maar ok ik ben ook niet de beroerdste. zal wel ff ingaan op verzoekjes via DM.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:34 schreef kree het volgende:
denk niet eens ergens voor nodig, tis beleid zoals het is. dat letterlijk dan.
Maar ok ik ben ook niet de beroerdste. zal wel ff ingaan op verzoekjes via DM.
Rustmomentje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk niet dat het blokkeren een gevalletje was van "dan zie je het niet" maar meer "goh. Het komt net als op FOK! niet aan bij deze dronken meneer, kan net zo goed praten tegen een doos lucifers, laat ik 'm maar blokkeren, misschien geeft 'm dat wat ruimte voor zelfreflectie"
Maar dat is in elk geval altijd hoe ik dat soort dingen interpreteer. Blokkeren kan een teken van zwakte zijn, maar ook even een rustmomentje omdat iemand z'n waffel niet houdt.
Heel juist.
En frustratie, omdat het toch niet aankomt. Wat ik ook zeg.
Of het al dan niet dronken was, dat laat ik maar even in het midden, al was dat wel de eerste vraag die ik stelde toen ik de eerste paar zinnen had gehoord aan de telefoon....
Dit is ook niet zo netjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Rustmomentje.
Heel juist.
Of het al dan niet dronken was, dat laat ik maar even in het midden, al was dat wel de eerste vraag die ik stelde toen ik de eerste paar zinnen had gehoord aan de telefoon....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De vraag stellen........quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Rustmomentje.
Heel juist.
Of het al dan niet dronken was, dat laat ik maar even in het midden, al was dat wel de eerste vraag die ik stelde toen ik de eerste paar zinnen had gehoord aan de telefoon....
Ken het wel, als iemand het echt niet begrijpt dan is het vooral een cooldown moment voor diegene. Zo van joh, als jij nou even nagaat waar het fout gaat/wat jij fout doet. Dan pak ik even een glas waterMaar goed. Je ziet dan vanzelf op FOK! wel of het helpt.
Well, life can be a riot
NsyncThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben hier helemaal niet om te whiteknighten. Maar ik snap haar hier in wel.quote:
Kree komt stampvoetend strompelend binnen EN KIJK TELEFOONGESPREK PM DM WHATSAPP MMS SMS MSN ICQ TIA. En gooit met dingen die niet nodig zijn én weigert berichten te editten.
Sja, je moet je in zo'n geval toch "verweren"Well, life can be a riot
Eerst heel drama en vervolgens toch even subtiel vermelden dat er is gevraagd of meneer wel of niet gedronken had omdat het zo overkwam aan de telefoon dubbel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben hier helemaal niet om te whiteknighten. Maar ik snap haar hier in wel.
Kree komt stampvoetend strompelend binnen EN KIJK TELEFOONGESPREK PM DM WHATSAPP MMS SMS MSN ICQ TIA. En gooit met dingen die niet nodig zijn én weigert berichten te editten.
Sja, je moet je in zo'n geval toch "verweren"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
man man hoveel zoll ik nog vallen ??Do what you love, love what you do!![]()
Hoi Mario!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
man man hoveel zoll ik nog vallen ??![]()
Tja moet je maar je best doen!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
vrouwquote:Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
als je je maar goed opvangtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
man man hoveel zoll ik nog vallen ??
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat lukt anno 2025 wel prima hoorquote:
Well, life can be a riot
In de trein tank je lekker bij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja eh.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst heel drama en vervolgens toch even subtiel vermelden dat er is gevraagd of meneer wel of niet gedronken had omdat het zo overkwam aan de telefoon dubbel.
Dit is het eerlijke verhaal.
En ik heb echt zo lang mogelijk gewacht met het hier op forum zeggen.
Maar ehm, vind jij het gedrag van kree dan wèlquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 21-02-2025 03:57:18 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ha denk je? ik weet het neit meer hoor. mss m aar altijd alleen ofzo. ook wel best op bepaalde manier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat lukt anno 2025 wel prima hoorDo what you love, love what you do!![]()
Oost, west, as bestquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh na asbest enzo. staat nog leegProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vooral niet zo slim ik probeer ook het onderwerp te veranderen door er verder niet teveel op in te gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja eh.
En ik heb echt zo lang mogelijk gewacht ermee.
Maar ehm, vind jij het gedrag van kree dan wèl
[..]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon een keer kijken of er in een straal van 15-20 Kilometer een jamsessie is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
ha denk je? ik weet het neit meer hoor. mss m aar altijd alleen ofzo. ook wel best op bepaalde manier.
Ik heb op jamsessies mensen ontmoet wat nu hele goede muzikale vriendinnen van mij zijn geworden en waar ik mee in bandjes speel
Ik ben oprecht liever nu alleen en focus mij op mezelf dan dat ik weer iets probeer aan te pappen met iemand die mij ziet als opvulling en die alleen maar kan kleineren en verstoppen. Hell nah, daar ben ik echt niet van gediend, en vind mezelf ook meer waard dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Uiteindelijk komt er wel iemand op m'n pad, heel veel leuke dingen komen op onverwachte momenten. Of het nou vriendschappen zijn, relaties, avonden weg. Dat maakt niet uit. Uiteindelijk vind alles wel z'n weg.Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
zeg het dan? ik hoor niet? hoe erg was het nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja eh.
En ik heb echt zo lang mogelijk gewacht ermee.
Maar ehm, vind jij het gedrag van kree dan wèl
[..]Do what you love, love what you do!![]()
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:53 schreef kree het volgende:
zeg maar eerlijk over mij he en @:sally ging ik te ver denk?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:53 schreef kree het volgende:
zeg maar eerlijk over mij he en @:sally ging ik te ver denk?
Denk.
Je.
Nou.
Zelf?
Als ik aangeef dat ik niet vernoemd wil worden, je doet het toch - en dan nog een 2e keer....
En dan ook nog wat zaken uit een telefoongesprek min of meer benoemen, plús met wie je dat voerde....
Nah.
Ga er nog eens over slapen, kree'tje.
want:
Wat.
Denk.
Je.
Nou.
Zelf?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar als iemand mij zou vragen zoiets weg te halen, dan had ik het wel gedaan. En ik ben best wel een lul, maar zo’n verzoek negeren gaat zelfs mij te ver.
doe niet zo moeilijk wil ik maar zeggen,m. zo erg is nooit t bedoelt. maar ok komt beetje hard over soms. naja deal er maar mee want dat is DTS.Do what you love, love what you do!![]()
"deal er maar mee want dat is DTS" nee.... Kree.. Nee.
Dit is niet DTS. Dit is puur JOUW gedrag wat dit veroorzaakt.Well, life can be a riot
Ja heyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
zeg het dan? ik hoor niet? hoe erg was het nou eigenlijk?
Ik lig onderhand te slapen
Dat hhad ik f*cking 3 uur geleden al WILLEN DOEN.
Maar er moest zo nodig iemand bellen
En alsnog voor de kat z'n k*t.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beeldspraak.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:56 schreef kree het volgende:
nouja als ik het tegen over stel dat ze me op wilde hangen en de grootste kloostzak ooit in de wereld was.....
Dan valt dit nog mee, welkom in AVNZM "2000 ofzo. damn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jaja en doe wel, maar 20 jaar geleden ging het er veel harder aan toe wel. dat is ook mss omslag die ik en anderen moeten makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:58 schreef Grotetijd het volgende:
"deal er maar mee want dat is DTS" nee.... Kree.. Nee.
Dit is niet DTS. Dit is puur JOUW gedrag wat dit veroorzaakt.Do what you love, love what you do!![]()
PERSOONLIJKE INFO UIT EEN TELEFOONGESPREKquote:
report betreffende deze post:--------quote:
melding:
Persoonlijke info
==========================
Ja, dan BEN je wel een klootzak.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja mij. ik dacht nog even ging ook, maarja na uitschelden en namen roepen was ik er ook al klaar mee,quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey
Ik lig onderhand te slapen
Dat hhad ik f*cking 3 uur geleden al WILLEN DOEN.
Maar er moest zo nodig iemand bellen
En alsnog voor de kat z'n k*t.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteindelijk heb je zelf opgehangen trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
20 Jaar geleden? Waar heb je 't over.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en doe wel, maar 20 jaar geleden ging het er veel harder aan toe wel. dat is ook mss omslag die ik en anderen moeten maken
20 Jaar geleden was er net 3 jaar de euroin 2005 ben ik naar James Brown geweest. Die is ondertussen al 19 jaar dood... Wat de fuck heeft 20 Jaar geleden hier mee te maken. We leven in 't nu
Well, life can be a riot
WHUT?!!!!!quote:
JIJ moest zo nodig bellen, l*l?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft niks te maken met harder aan toe gaan toen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en doe wel, maar 20 jaar geleden ging het er veel harder aan toe wel. dat is ook mss omslag die ik en anderen moeten maken
Ze vraagt je tig keer wat... om iets niet hier op FOK! te benoemen maar je blijft erover doorgaan.. doet nog tig scheppen er boven op..
is niet oke..
je gaat over haar grens heen!
Jij mag het onzin vinden.. maar het is haar grens, die heb je te respecteren.Smile, it's free therapy.![]()
OMGquote:Well, life can be a riot
Eensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
Maar als iemand mij zou vragen zoiets weg te halen, dan had ik het wel gedaan. En ik ben best wel een lul, maar zo’n verzoek negeren gaat zelfs mij te ver.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Grenzen Kree. Grenzen.
Blijkt maar weer dat voor sommige mensen het begrip "grens" word gezien als raar en lastig.
Of het nou een relatie is, of een vriendschap of een forum. Je hebt overal te maken met grenzen, en die heb je te respecteren. Je kan er vaak pri-ma over praten, maar als iemand iets niet wil of juist wel iets verwacht. Heb je daar mee om te leren gaan.Well, life can be a riot
Ik had gezegd 15 minuten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja mij. ik dacht nog even ging ook, maarja na uitschelden en namen roepen was ik er ook al klaar mee,
uiteindelijk heb je zelf opgehangen trouwens.
Dat werden er al ca 18.
Maar dat was juist vanwege het tijdstip.
Echt, had ik maar nooit gezegd dat je kon bellen.
Echt![]()
![]()
![]()
Omdat Kree een lutser is die privé info in DTS gooit van iemand nadat er het e.e.a is gebeurd privé, en vervolgens na veler verzoek weigert mee te werken en het weg te halen. Dat is het een beetje globaalquote:Well, life can be a riot
Die buurman he lul eerste klas,woningbouw heeft denk ik wat aan zijn plafond gedaan want hoor geluiden minder hard binnenkomen laatste dagen. heeft die lul vandaag zijn tv harder gezet waardoor ik nu nog kan meegenieten wel dover als eerste maar kan het opeens allemaal verstaan wat hij kijkt.
R.I.P DTS.![]()
Kap dan met me noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:05 schreef kree het volgende:
geen zin hier in dus he, want lijkt me een meet onwijs leuk, maar echt dit put me uit en heb er geen zin in meer als dit het prototype an fok mensen is.
Doe echt nog mijn best en ga er nog ff over vragen. en dan af worden gezeken met je bent een klootzak. min of meer en wil nooit meer met je praten en en schone. blablablla
Ok ik probeer het nog te redden en dan ophangen. FUCK you dan ook sally. wtf. praat het dan ff uit ik deed het netjes. maar je zal wel boos geweest zijn.
ok nog eentje keer kans dan. maar ik pik dit ook niet meer?
Oh, en ik zei al: uiterlijk 15 minuten.
Maar je was nog steeds bezig met Ja maar ik snap het niet, waarom dan??
Tja, dan weet ik ook niet meer of het nog beter wordt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
alles mogen ze mij vragen hoor?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Vraag het aan @:kree
Die is me onderhand aan het stalkenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ja je wist al zoals ik zei daar kon ik niks meer aan doen, waarom praten je niet verder? je hing me op he onder praten. door je kwaadheid en boosheid, daar moet je mss eens wat aan doen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kree, ze bedoelt nu vooral dat je haar HIER met rust moet laten. Omdat het een beetje lichtelijke stalk-neigingen krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
JIJ wil weten hoe ik erover denk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
zeg het dan? ik hoor niet? hoe erg was het nou eigenlijk?
Nou.. zoals ik dus al genoemd heb ja.
En nu heb ik wel NOG een grens bereikt.
------
Luitjes:
TR hem maar de moeder.
(Zou DerRabbit zeggen)
zz
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:09 schreef Grotetijd het volgende:
Kree, ze bedoelt nu vooral dat je haar HIER met rust moet laten. Omdat het een beetje lichtelijke stalk-neigingen krijgt.jaja net als happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bullshit is dat want doe het gewoon openbaar hier in topic, dus als iemand daar staking van ziet dan is het denk wel duidelijk. Voor nu haat sally ff. maar ok. LOL. niet mee eens. geheheDo what you love, love what you do!![]()
Wat heeft Happy er nou opeens weer mee te maken? Je bent echt een ontzettend lastige kerel.
Glaasje kraanwater een idee?......Well, life can be a riot
Lekker slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ho ho in DTS wordt niet geroddeld!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
jaja net als happy
bullshit is dat want doe het gewoon openbaar hier in topic, dus als iemand daar staking van ziet dan is het denk wel duidelijk. Voor nu haat sally ff. maar ok. LOL. niet mee eens. gehehe
@HappyCharlyProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mijn edit he...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja je wist al zoals ik zei daar kon ik niks meer aan doen, waarom praten je niet verder? je hing me op he onder praten. door je kwaadheid en boosheid, daar moet je mss eens wat aan doen?
Nog even onder de aandacht brengen dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Kap dan met me noemen.
Oh, en ik zei al: uiterlijk 15 minuten. [Vanwege het tijdstip!!]
Maar je was nog steeds bezig met Ja maar ik snap het niet, waarom dan??
Tja, dan weet ik ook niet meer of het nog beter wordt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SOWquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ho ho in DTS wordt niet geroddeld!
@:HappyCharly![]()
Well, life can be a riot
niet met dit, wel met vaag zijn. maar ok is idd ander verhaal. .....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:12 schreef Grotetijd het volgende:
Wat heeft Happy er nou opeens weer mee te maken? Je bent echt een ontzettend lastige kerel.
Glaasje kraanwater een idee?......
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
Godverrrr
kwart over 4 al.
Dat wordt een korte, en KUTTE nacht.
Dank hè, meneer.
weet je ben eigenlijk even beetje klaar met fok en al dit soort gezeik? zie wel weer wanneer ik terug kom.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien ben je gewoon niet zo tactisch @kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor je eigen veiligheid en gemoedsrust Kree. Ga slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik snap hem wel. Lang verhaal. Je had er bij moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:12 schreef Grotetijd het volgende:
Glaasje kraanwater een idee?......Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Deze man.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien ben je gewoon niet zo tactisch @:kree
quote:
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:15 schreef Grotetijd het volgende:
Voor je eigen veiligheid en gemoedsrust Kree. Ga slapen...geen zorgen makker dat komt goed, maar heb gewoon geen zin hier meer in. elke keer is dit gezeik echt waar. En kan me verdedigingen of andere standpunten geven. Het maakt mensen niet uit? als ze maar drama hebben he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja enige in tijdje moet ik zeggen dacht ja we snappen elkaar. maar ok te zeldzaam. hier liever drama is beter altijd. tot Wanneer ik weer zin heb he
FTFYquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:14 schreef kree het volgende:
weet je ben eigenlijk even beetje klaar met fok en al dit soort gezeik? zie wel weer wanneer ik terug kom mag komen.
Met of zonder happy endingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Lang verhaal. Je had er bij moeten zijn.
![]()
R.I.P DTS.![]()
gezeik?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen makker dat komt goed, maar heb gewoon geen zin hier meer in. elke keer is dit gezeik echt waar. En kan me verdedigingen of andere standpunten geven. Het maakt mensen niet uit? als ze maar drama hebben he?
Naja enige in tijdje moet ik zeggen dacht ja we snappen elkaar. maar ok te zeldzaam. hier liever drama is beter altijd. tot Wanneer ik weer zin heb he
Zoals al een paar keer benoemd het gaat over het respecteren van iemands grens.. wat iemand aangeeft.
Doe je niet.. want jij vindt het onzin, mag maar dan kun je nog respecteren wat ze je vraagt: geen prive info hier neerzetten.Smile, it's free therapy.![]()
Dat is het altijd met deze gozerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Lang verhaal. Je had er bij moeten zijn.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar Kree.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen makker dat komt goed, maar heb gewoon geen zin hier meer in. elke keer is dit gezeik echt waar. En kan me verdedigingen of andere standpunten geven. Het maakt mensen niet uit? als ze maar drama hebben he?
"Elke keer dit gezeik' je doet net alsof het uit de lucht komt vallen.
Ik krijg bultjes en jeuk van mensen die zo in de slachtofferrol zitten en net doen alsof ze er zelf geen aandeel in hebben.
Wat ik al aankaartte:
JIJ ziet jezelf nu als het slachtoffer omdat mensen met z'n alle op jou gaan. Maar dat komt omdat JIJ begon met een discussie terwijl andere mensen dat NIET wilde.
Verdomme vent, je lijkt m'n ex wel. Die is 25, die deed hetzeflde. Jij bent een dikke 10-15 jaar ouder, doe ff normaal hoor. Krijg daar echt uitslagen van.Well, life can be a riot
Toedels.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:14 schreef kree het volgende:
weet je ben eigenlijk even beetje klaar met fok en al dit soort gezeik? zie wel weer wanneer ik terug kom.
Mij niet belle of mentionen hè.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hele topic is morgen weg denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kon maar enzo he want zou alles vertellen. maar nee en zou ik ook niet willen voor mezelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gezeik?
Zoals al een paar keer benoemd het gaat over het respecteren van iemands grens.. wat iemand aangeeft.
Doe je niet.. want jij vindt het onzin, mag maar dan kun je nog respecteren wat ze je vraagt: geen prive info hier neerzetten.
maar sfeertje niet al te best toch? of denken jullie van wel?Do what you love, love what you do!![]()
jammer. maar wie weet ooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Toedels.
Mij niet belle of mentionen hè.Do what you love, love what you do!![]()
fix het zelf maar dit hele topic dan ff? ik zie wel wanneer leuk. doei ook, ben er wel ff klaar mee nuDo what you love, love what you do!![]()
NEE.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
kon maar enzo he want zou alles vertellen. maar nee en zou ik ook niet willen voor mezelf.
maar sfeertje niet al te best toch? of denken jullie van wel?
SFEERTJE IS NIET AL TE BEST.
EN DOOR WIE KOMT DAN!?![]()
Zal me niks verbazen als dit topic morgen van 9-10 pagina's naar 2 gegaan met alle TRs en het geveeg van dien. Je bent het lekker voor jezelf, en voor anderen, aan het vergallen met dit gedrag man.
Neem een spa blauw, een paracetamol. En ga slapen.Well, life can be a riot
Hear hear.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar Kree.
"Elke keer dit gezeik' je doet net alsof het uit de lucht komt vallen.
Ik krijg bultjes en jeuk van mensen die zo in de slachtofferrol zitten en net doen alsof ze er zelf geen aandeel in hebben.
Wat ik al aankaartte:
JIJ ziet jezelf nu als het slachtoffer omdat mensen met z'n alle op jou gaan. Maar dat komt omdat JIJ begon met een discussie terwijl andere mensen dat NIET wilde.
Verdomme vent, je lijkt m'n ex wel. Die is 25. Jij bent een dikke 10-15 jaar ouder, doe ff normaal hoor. Krijg daar echt uitslagen van.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Moet altijd denken aan Enzo dat dat je broertje isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
kon maar enzo he want zou alles vertellen. maar nee en zou ik ook niet willen voor mezelf.
maar sfeertje niet al te best toch? of denken jullie van wel?![]()
top sfeer zo kree![]()
Ferrari?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet altijd denken aan Enzo dat dat je broertje is![]()
top sfeer zo kree
Ik wil gewoon naar huis en een biefstukje etenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even een dutje doen gvd!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Peppersteakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huis en een biefstukje eten
Ik vind het wel hezelligquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
maar sfeertje niet al te best toch? of denken jullie van wel?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met champignonsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huis en een biefstukje eten![]()
Bah champignons. Snap niet hoe mensen die gebakken kunnen eten.quote:
Rauw![]()
Well, life can be a riot
Flat Iron steak heb ik van de Jumboquote:
Die is nog best redelijk voor de supermarktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geadverredammequote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bah champignons. Snap niet hoe mensen die gebakken kunnen eten.
Rauw
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GATVERREDAMME!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekkerste steaks haal je bij de Dirk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Flat Iron steak heb ik van de Jumbo
Die is nog best redelijk voor de supermarktProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Flat Iron steak heb ik van de Jumbo
Die is nog best redelijk voor de supermarkt![]()
Zellufquote:Well, life can be a riot
ZELLUF GODVERquote:Well, life can be a riot
Zit ik hier om half 5 achter de computer in DTS hoorJezus
Well, life can be a riot
ik denk zal we meevallen ?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NEE.
SFEERTJE IS NIET AL TE BEST.
EN DOOR WIE KOMT DAN!?![]()
Zal me niks verbazen als dit topic morgen van 9-10 pagina's naar 2 gegaan met alle TRs en het geveeg van dien. Je bent het lekker voor jezelf, en voor anderen, aan het vergallen met dit gedrag man.
Neem een spa blauw, een paracetamol. En ga slapen.Do what you love, love what you do!![]()
Gha.quote:
Noouuuuuu, denk dat je er bang van wordt
Well, life can be a riot
rauw en gebakkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bah champignons. Snap niet hoe mensen die gebakken kunnen eten.
Rauw![]()
Ja, jij ook al....?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:31 schreef Grotetijd het volgende:
Zit ik hier om half 5 achter de computer in DTS hoorJezus
Mss toch maar doorhalen...
Morgen weer vroeg de thuishulp op de stoep
Ahhhhquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, jij ook al....?
Mss toch maar doorhalen...
Morgen weer vroeg de thuishulp op de stoepJa heel gek dat ik nog wakker ben
![]()
Nou doorhalen ga ik niet doen... Wil toch wel om 5 uur in bed liggen. Slapen tot in elk geval 11 uur - half 12Schandalig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Dat zal veel schelen in ziekenhuizen. Als ze niet chirurgisch al die gastjes hoeven te besnijden, maar dat jij gewoon ff hapslikweg doet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezus. Ik eet nog liever voorhuid.Well, life can be a riot
tja ach. het is niet allemaal denk eerste keer hoor?quote:
dus zie wel?
denk niemand wil echt.Do what you love, love what you do!![]()
On that note…quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:34 schreef Kissingbird het volgende:
diamanthaas van de jumbomet champignons
![]()
![]()
Slaap lekker mensen!
wil pic's van zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezus. Ik eet nog liever voorhuid.![]()
wie oppert zijn voorhuidje op hier voor killem?
@kree heb jij nog voorhuid?Smile, it's free therapy.![]()
Haten op diamanthaasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
On that note…
![]()
![]()
Slaap lekker mensen!
Jij haat ook op herten medaillon zeker?!Well, life can be a riot
slaap lekker moet ook nog even gaan slapenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
On that note…
![]()
![]()
Slaap lekker mensen!
Oh birdiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wil pic's van zien![]()
wie oppert zijn voorhuidje op hier voor killem?
@:kree heb jij nog voorhuid?Don't go there... Niet in deze staat
![]()
Well, life can be a riot
denk dat je de verkeerde quote nuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:35 schreef kree het volgende:
[..]
tja ach. het is niet allemaal denk eerste keer hoor?
dus zie wel?
denk niemand wil echt.
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oeh goede tipquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekkerste steaks haal je bij de Dirk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
who cares hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat je de verkeerde quote nu
Steaks
Zolang ik geen Steak onder water hoef uit te delen vind ik 't prima.Well, life can be a riot
haha mag jou wel LOLquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:39 schreef Grotetijd het volgende:
Steaks
Zolang ik geen Steak onder water hoef uit te delen vind ik 't prima.
Wat denk je trouwens wat hey?
Laat ik vanmiddag biefstuk vallen, is m'n bief stukWell, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:35 schreef kree het volgende:
[..]
tja ach. het is niet allemaal denk eerste keer hoor?
dus zie wel?
denk niemand wil echt.
Waar denk jij dan helemaal waar het over gaat![]()
![]()
![]()
Denk dat 'ie een andere quote wilde aanklikken maar hij zag dubbel dus pakte net de verkeerdequote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar denk jij dan helemaal waar het over gaat![]()
![]()
![]()
Well, life can be a riot
soort van idee denk wel jah. ik trek het me ook niet zo aan dit maar ok. moet zeggen tis nooit leuk als iemand je een klootzak en eikel noemt of fucker, maarja. goed. tis allemaal relatief hierzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:41 schreef Grotetijd het volgende:
Wat denk je trouwens wat hey?
Laat ik vanmiddag biefstuk vallen, is m'n bief stukDo what you love, love what you do!![]()
gebeurt me vaker hoor. no sorry's daarover. geheheehe.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat 'ie een andere quote wilde aanklikken maar hij zag dubbel dus pakte net de verkeerdeDo what you love, love what you do!![]()
Nee Kree. Het gaat nu over vlees.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:43 schreef kree het volgende:
[..]
soort van idee denk wel jah. ik trek het me ook niet zo aan dit maar ok. moet zeggen tis nooit leuk als iemand je een klootzak en eikel noemt of fucker, maarja. goed. tis allemaal relatief hierzo.Well, life can be a riot
Dan moet je je niet zo gedragenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:43 schreef kree het volgende:
[..]
soort van idee denk wel jah. ik trek het me ook niet zo aan dit maar ok. moet zeggen tis nooit leuk als iemand je een klootzak en eikel noemt of fucker, maarja. goed. tis allemaal relatief hierzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weet het wel zeker? LOL moet boeien ok hahahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:48 schreef kree het volgende:
ik had gewoon ff ruzie denk soort van. naja. hahahaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ahjoh snap je toch wel enzo LOL hahahahquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Weet het wel zeker? LOL moet boeien ok hahahahaWell, life can be a riot
jaja snap wel, maar begrijp ook van mij dat ik het ff allemaal niet eens was. zo slecht bedoelt was alles nooit he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:39 schreef Grotetijd het volgende:
Steaks
Zolang ik geen Steak onder water hoef uit te delen vind ik 't prima.![]()
You had me at... steak....
Nee begrijpt letterlijk helemaal niemandquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:54 schreef kree het volgende:
[..]
jaja snap wel, maar begrijp ook van mij dat ik het ff allemaal niet eens was. zo slecht bedoelt was alles nooit he.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Leg mij DIE woorden NIET in de mond.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:43 schreef kree het volgende:
[..]
soort van idee denk wel jah. ik trek het me ook niet zo aan dit maar ok. moet zeggen tis nooit leuk als iemand je een klootzak en eikel noemt of fucker, maarja. goed. tis allemaal relatief hierzo.
Dank u.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee nouja ok, m aar daarom meer drama als nodig was eigenlijk denk. spijt me, maarja ijk zeg ook gewoon wat ijk denkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee begrijpt letterlijk helemaal niemandDo what you love, love what you do!![]()
Ja samequote:I love steak
Misschien van het weekend maar weer even een bakkenLang geleden, hopelijk kan ik 't nog een beeeeeetje
Well, life can be a riot
Een goede Flat Iron, of lekkere Sukadelap (die schijn je ook als biefstuk te kunnen searen), of een Picanhaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja sameI love steak
Misschien van het weekend maar weer even een bakkenLang geleden, hopelijk kan ik 't nog een beeeeeetje
![]()
Maar p.s....biefstuk...
En zeker die ingesneden shit.
je wil niet weten hoe gemoedzinnig ik eigenlijk al ben met je. Want ok. maar ok het zint me voor geen meter dat je dan weer notes doet enzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Leg mij DIE woorden NIET in de mond.
Dank u.
Maarja ik zie het nog steeds beetje als elkaar misverstaan. En is ook mijn. schuld, maar je weet zelf net zo goed als ik dat nooit met opzet verkeerd bedoelde?
Dat is het. en ok snap nu. maar heb geen zin hieriin gewoon met mods en midden. wmb is het nu wel genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
Biefstuk vind ik vaak net schoenzoolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Een goede Flat Iron, of lekkere Sukadelap (die schijn je ook als biefstuk te kunnen searen), of een Picanha![]()
Maar p.s....biefstuk...
En zeker die ingesneden shit.
Sukadelap mag je me wel voor wakker maken
Well, life can be a riot
Wil geen conclusies trekken voorbarigquote:![]()
Maar denk dat je daar een uur of 4 te laat mee bentWell, life can be a riot
sorry zeggen voor iets is nooit te laat, hoewel ik denk mag ook van andere kant wel,. Maar denk die is nog ff te boos ervoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wil geen conclusies trekken voorbarig![]()
Maar denk dat je daar een uur of 4 te laat mee bent
Probleem is dat je geen oog hebt voor wat andere mensen denkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee nouja ok, m aar daarom meer drama als nodig was eigenlijk denk. spijt me, maarja ijk zeg ook gewoon wat ijk denk
Heb je schijt aan
Dat is een beetje hufterigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb de post van net niet een TR op gezet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:58 schreef kree het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe gemoedzinnig ik eigenlijk al ben met je. Want ok. maar ok het zint me voor geen meter dat je dan weer notes doet enzo.
Maarja ik zie het nog steeds beetje als elkaar misverstaan. En is ook mijn. schuld, maar je weet zelf net zo goed als ik dat nooit met opzet verkeerd bedoelde?
Dat is het. en ok snap nu. maar heb geen zin hieriin gewoon met mods en midden. wmb is het nu wel genoeg.
Maar het is helemaal aan de mods wat ze doen nadat jij van allerlei persoonlijke dingen op FOK! had gezet, terwijl ik je na je post van gisteravond (die kon niet meer leeggehaald, maar je kan dan denk ik best een DM doen naar een mod of die er wat mee kunnen....???) had gevraagd om me NIET te noemen.
En toch nog een keer gedaan.
Plus ... nou ja, ik val in herhaling met wat je ALLEMAAL hebt gedaan.
Nee, ECHT. NIET. GRAPPIG, kree.Dit keer NIET aanvaard.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou sorry zeggen voor iets is nooit te laat......?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
sorry zeggen voor iets is nooit te laat, hoewel ik denk mag ook van andere kant wel,. Maar denk die is nog ff te boos ervoor
Sommige dingen hebben een houdbaarheidsdatum
Well, life can be a riot
heel veel scheldwoorden gebruiken ook naar mij en in persoonlijk, wat wel een mod actie zou zijn ik ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Probleem is dat je geen oog hebt voor wat andere mensen denken
Heb je schijt aan
Dat is een beetje hufterig
naja maakt niet uit. ik ben vergevingsgezindDo what you love, love what you do!![]()
En dat zeg je nu. Terwijl ik iedere avond zit te wachten tot je eindelijk eens beltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bel met iedereen, behalve met @:devzero maar heb nog nooit een kinky gesprek gehad met een FOK’ert.![]()
![]()
Nou eeeeheeeenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:04 schreef kree het volgende:
[..]
heel veel scheldwoorden gebruiken ook naar mij en in persoonlijk, wat wel een mod actie zou zijn ik ook.
naja maakt niet uit. ik ben vergevingsgezindOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat kan wel kloppen. @mario390 en ik hebben een dansje voor je gemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik wil wel ff mijn lijstje muzikanten updaten?
Ik had min of meer iets, maar natuurlijk weer niet goed bijgehouden of niet goed bijgezet
maar had iets in notitie gezet als dit?
@:FreshFruit
@:Sally
@:devzero
@:kree
@:mario390
@:MizzezAmy
@:KillemWieft
@:hemarookworst
kan ook weer van heel iets anders zijn, maar wil hem nu weer ff updaten.![]()
nouja dan moet je zien wat je ermee doet he met mods?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb de post van net niet een TR op gezet.
Maar het is helemaal aan de mods wat ze doen nadat jij van allerlei persoonlijke dingen op FOK! had gezet, terwijl ik je na je post van gisteravond (die kon niet meer leeggehaald, maar je kan dan denk ik best een DM doen naar een mod of die er wat mee kunnen....???) had gevraagd om me NIET te noemen.
En toch nog een keer gedaan.
Plus ... nou ja, ik val in herhaling met wat je ALLEMAAL hebt gedaan.
Nee, ECHT. NIET. GRAPPIG, kree.
[..]
Dit keer NIET aanvaard.
geen idee had al wat weg gehaald voor je op verzoek trouwens. want dacht eigenlijk laat maar staan enzo en is eerlijk verhaal.
Maarja als je een soort persona wil ophangen hier, mij best. maarja. zucht. ik wil je vertrouwen enzo maar dat kan ik niet,.Do what you love, love what you do!![]()
Deze toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. @:mario390 en ik hebben een dansje voor je gemaakt
Well, life can be a riot
Goh, ik voorspelde het al...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:04 schreef kree het volgende:
[..]
heel veel scheldwoorden gebruiken ook naar mij en in persoonlijk, wat wel een mod actie zou zijn ik ook.
naja maakt niet uit. ik ben vergevingsgezindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij vergeeft het ons
Ik hem voorlopig niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je kan het eventueel teruglezen. Het is wel echt heel veel en vanaf nou, een uur of 11 alquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:06 schreef devzero het volgende:
Oh, ik zie een hoop drama weer. Moet ik gaan terug lezen?
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, ik voorspelde het al...* Grotetijd vraagt of 'ie je mag aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Well, life can be a riot
LEIP!quote:Well, life can be a riot
Sommige dingen niet....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:07 schreef kree het volgende:
over twee dagen is iedereen dit vergeten he?Well, life can be a riot
ANGELINE
Elton John god
Roger Taylor en John deacon op backing vocals en instrumenten
Well, life can be a riot
Over twee dagen heb jij het er nog steeds overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:07 schreef kree het volgende:
over twee dagen is iedereen dit vergeten he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
minimaalquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Over twee dagen maanden heb jij het er nog steeds over![]()
Euhh neequote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:10 schreef kree het volgende:
muziekje dan maar. aangezien jullie toch allemaal vrij?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: