Kilhelm doet een kree jongensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat jij hier post ook niet aan bij kree.
WIL ZE NIET MEER WANT ZE VIND JE NIET MEER AARDIGquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja altijd handig als je kritiek krijgt, blokkeer het maar want zie je het niet,. ik wil nog wel keertje het er met je over hebben of whatsapp is of ff bellen? iig dit is niet de manier he?
Denk niet dat het blokkeren een gevalletje was van "dan zie je het niet" maar meer "goh. Het komt net als op FOK! niet aan bij deze dronken meneer, kan net zo goed praten tegen een doos lucifers, laat ik 'm maar blokkeren, misschien geeft 'm dat wat ruimte voor zelfreflectie"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja altijd handig als je kritiek krijgt, blokkeer het maar want zie je het niet,. ik wil nog wel keertje het er met je over hebben of whatsapp is of ff bellen? iig dit is niet de manier he?
Genietenquote:
Dit:quote:
En dat heb ik al 100x tegen je gezegd @kree - in DM en op WA.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is het wel
Als zij prive en fok! gescheiden wil houden dan moet jij dat respecteren en niet zelf toch maar gewoon dingen in de groep gooien tegen haar zin in
ze heeft je een aantal keren netjes gevraagd om de inhoud van die post te verwijderen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:30 schreef kree het volgende:
tja. naja. ik geef het beetje op en wil leuke muziekjes luisteren voor vandaag.
Kritiek?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
Zal het eindigen met een streep?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:34 schreef kree het volgende:
denk niet eens ergens voor nodig, tis beleid zoals het is. dat letterlijk dan.
Maar ok ik ben ook niet de beroerdste. zal wel ff ingaan op verzoekjes via DM.
Rustmomentje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk niet dat het blokkeren een gevalletje was van "dan zie je het niet" maar meer "goh. Het komt net als op FOK! niet aan bij deze dronken meneer, kan net zo goed praten tegen een doos lucifers, laat ik 'm maar blokkeren, misschien geeft 'm dat wat ruimte voor zelfreflectie"
Maar dat is in elk geval altijd hoe ik dat soort dingen interpreteer. Blokkeren kan een teken van zwakte zijn, maar ook even een rustmomentje omdat iemand z'n waffel niet houdt.
Dit is ook niet zo netjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Rustmomentje.
Heel juist.
En frustratie, omdat het toch niet aankomt. Wat ik ook zeg.
Of het al dan niet dronken was, dat laat ik maar even in het midden, al was dat wel de eerste vraag die ik stelde toen ik de eerste paar zinnen had gehoord aan de telefoon....
De vraag stellen........quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Rustmomentje.
Heel juist.
En frustratie, omdat het toch niet aankomt. Wat ik ook zeg.
Of het al dan niet dronken was, dat laat ik maar even in het midden, al was dat wel de eerste vraag die ik stelde toen ik de eerste paar zinnen had gehoord aan de telefoon....
Ben hier helemaal niet om te whiteknighten. Maar ik snap haar hier in wel.quote:
Eerst heel drama en vervolgens toch even subtiel vermelden dat er is gevraagd of meneer wel of niet gedronken had omdat het zo overkwam aan de telefoon dubbel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben hier helemaal niet om te whiteknighten. Maar ik snap haar hier in wel.
Kree komt stampvoetend strompelend binnen EN KIJK TELEFOONGESPREK PM DM WHATSAPP MMS SMS MSN ICQ TIA. En gooit met dingen die niet nodig zijn én weigert berichten te editten.
Sja, je moet je in zo'n geval toch "verweren"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
man man hoveel zoll ik nog vallen ??
Hoi Mario!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
vrouwquote:
als je je maar goed opvangtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:44 schreef mario390 het volgende:
Dat lukt anno 2025 wel prima hoorquote:
Tja eh.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst heel drama en vervolgens toch even subtiel vermelden dat er is gevraagd of meneer wel of niet gedronken had omdat het zo overkwam aan de telefoon dubbel.
quote:
ha denk je? ik weet het neit meer hoor. mss m aar altijd alleen ofzo. ook wel best op bepaalde manier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat lukt anno 2025 wel prima hoor
Oost, west, as bestquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh na asbest enzo. staat nog leeg
Vooral niet zo slim ik probeer ook het onderwerp te veranderen door er verder niet teveel op in te gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja eh.
Dit is het eerlijke verhaal.
En ik heb echt zo lang mogelijk gewacht ermee.
Maar ehm, vind jij het gedrag van kree dan wèl
[..]
Gewoon een keer kijken of er in een straal van 15-20 Kilometer een jamsessie is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
ha denk je? ik weet het neit meer hoor. mss m aar altijd alleen ofzo. ook wel best op bepaalde manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Uiteindelijk komt er wel iemand op m'n pad, heel veel leuke dingen komen op onverwachte momenten. Of het nou vriendschappen zijn, relaties, avonden weg. Dat maakt niet uit. Uiteindelijk vind alles wel z'n weg.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |