gezeik?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen makker dat komt goed, maar heb gewoon geen zin hier meer in. elke keer is dit gezeik echt waar. En kan me verdedigingen of andere standpunten geven. Het maakt mensen niet uit? als ze maar drama hebben he?
Naja enige in tijdje moet ik zeggen dacht ja we snappen elkaar. maar ok te zeldzaam. hier liever drama is beter altijd. tot Wanneer ik weer zin heb he
Dat is het altijd met deze gozerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Lang verhaal. Je had er bij moeten zijn.
Ja maar Kree.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen makker dat komt goed, maar heb gewoon geen zin hier meer in. elke keer is dit gezeik echt waar. En kan me verdedigingen of andere standpunten geven. Het maakt mensen niet uit? als ze maar drama hebben he?
Naja enige in tijdje moet ik zeggen dacht ja we snappen elkaar. maar ok te zeldzaam. hier liever drama is beter altijd. tot Wanneer ik weer zin heb he
Toedels.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:14 schreef kree het volgende:
weet je ben eigenlijk even beetje klaar met fok en al dit soort gezeik? zie wel weer wanneer ik terug kom.
kon maar enzo he want zou alles vertellen. maar nee en zou ik ook niet willen voor mezelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gezeik?
Zoals al een paar keer benoemd het gaat over het respecteren van iemands grens.. wat iemand aangeeft.
Doe je niet.. want jij vindt het onzin, mag maar dan kun je nog respecteren wat ze je vraagt: geen prive info hier neerzetten.
jammer. maar wie weet ooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Toedels.
Mij niet belle of mentionen hè.
NEE.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
kon maar enzo he want zou alles vertellen. maar nee en zou ik ook niet willen voor mezelf.
maar sfeertje niet al te best toch? of denken jullie van wel?
Hear hear.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar Kree.
"Elke keer dit gezeik' je doet net alsof het uit de lucht komt vallen.
Ik krijg bultjes en jeuk van mensen die zo in de slachtofferrol zitten en net doen alsof ze er zelf geen aandeel in hebben.
Wat ik al aankaartte:
JIJ ziet jezelf nu als het slachtoffer omdat mensen met z'n alle op jou gaan. Maar dat komt omdat JIJ begon met een discussie terwijl andere mensen dat NIET wilde.
Verdomme vent, je lijkt m'n ex wel. Die is 25. Jij bent een dikke 10-15 jaar ouder, doe ff normaal hoor. Krijg daar echt uitslagen van.
Moet altijd denken aan Enzo dat dat je broertje isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
kon maar enzo he want zou alles vertellen. maar nee en zou ik ook niet willen voor mezelf.
Ferrari?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet altijd denken aan Enzo dat dat je broertje is![]()
top sfeer zo kree![]()
Ik wil gewoon naar huis en een biefstukje etenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even een dutje doen gvd!
Peppersteakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huis en een biefstukje eten
Ik vind het wel hezelligquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
Met champignonsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huis en een biefstukje eten
Bah champignons. Snap niet hoe mensen die gebakken kunnen eten.quote:
Flat Iron steak heb ik van de Jumboquote:
Geadverredammequote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bah champignons. Snap niet hoe mensen die gebakken kunnen eten.
Rauw![]()
Lekkerste steaks haal je bij de Dirk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Flat Iron steak heb ik van de Jumbo
Die is nog best redelijk voor de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |