ja je wist al zoals ik zei daar kon ik niks meer aan doen, waarom praten je niet verder? je hing me op he onder praten. door je kwaadheid en boosheid, daar moet je mss eens wat aan doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
JIJ wil weten hoe ik erover denk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
zeg het dan? ik hoor niet? hoe erg was het nou eigenlijk?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:09 schreef Grotetijd het volgende:
Kree, ze bedoelt nu vooral dat je haar HIER met rust moet laten. Omdat het een beetje lichtelijke stalk-neigingen krijgt.jaja net als happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bullshit is dat want doe het gewoon openbaar hier in topic, dus als iemand daar staking van ziet dan is het denk wel duidelijk. Voor nu haat sally ff. maar ok. LOL. niet mee eens. geheheDo what you love, love what you do!
Ho ho in DTS wordt niet geroddeld!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
jaja net als happy
bullshit is dat want doe het gewoon openbaar hier in topic, dus als iemand daar staking van ziet dan is het denk wel duidelijk. Voor nu haat sally ff. maar ok. LOL. niet mee eens. gehehe
Mijn edit he...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja je wist al zoals ik zei daar kon ik niks meer aan doen, waarom praten je niet verder? je hing me op he onder praten. door je kwaadheid en boosheid, daar moet je mss eens wat aan doen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Kap dan met me noemen.
Oh, en ik zei al: uiterlijk 15 minuten. [Vanwege het tijdstip!!]
Maar je was nog steeds bezig met Ja maar ik snap het niet, waarom dan??
Tja, dan weet ik ook niet meer of het nog beter wordt.
SOWquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ho ho in DTS wordt niet geroddeld!
@:HappyCharly
niet met dit, wel met vaag zijn. maar ok is idd ander verhaal. .....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:12 schreef Grotetijd het volgende:
Wat heeft Happy er nou opeens weer mee te maken? Je bent echt een ontzettend lastige kerel.
Glaasje kraanwater een idee?......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik snap hem wel. Lang verhaal. Je had er bij moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:12 schreef Grotetijd het volgende:
Wat heeft Happy er nou opeens weer mee te maken? Je bent echt een ontzettend lastige kerel.
Glaasje kraanwater een idee?......
Deze man.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien ben je gewoon niet zo tactisch @:kree
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:15 schreef Grotetijd het volgende:
Voor je eigen veiligheid en gemoedsrust Kree. Ga slapen...geen zorgen makker dat komt goed, maar heb gewoon geen zin hier meer in. elke keer is dit gezeik echt waar. En kan me verdedigingen of andere standpunten geven. Het maakt mensen niet uit? als ze maar drama hebben he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja enige in tijdje moet ik zeggen dacht ja we snappen elkaar. maar ok te zeldzaam. hier liever drama is beter altijd. tot Wanneer ik weer zin heb he
Do what you love, love what you do!
FTFYquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:14 schreef kree het volgende:
weet je ben eigenlijk even beetje klaar met fok en al dit soort gezeik? zie wel weer wanneer ik terug kom mag komen.
Met of zonder happy endingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Lang verhaal. Je had er bij moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |