Zelfs met dikke vingers valt er nog wat te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind mensen die piano spelen wel echt knap, ik ben met mijn dikke vingers al blij dat ik op een toetsenbord fatsoenlijk overweg kanGewoon te lomp.
Vanessa Mae in de jaren 90 was trouwens wel goed met haar upbeat viool muziek.
ok ik wil wel ff mijn lijstje muzikanten updaten?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gitaar kan ik niet meenemen, is A: Zeldzaam (zoek maar op Yamaha AES-500, is maar 2 jaar in productie geweest) en B. Ik heb niks akoestisch.
Er stond inderdaad iets over een piano. Dus misschien ben ik er wel heel vroeg en herken je mij aan pianospel
Ik durf nu niet meer te postenquote:
tetuh!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gang.
Ik zou sowieso die mentions even uit je bericht halen, is niet zo handig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik wil wel ff mijn lijstje muzikanten updaten?
Ik had min of meer iets, maar natuurlijk weer niet goed bijgehouden of niet goed bijgezet
maar had iets in notitie gezet als dit?
@:FreshFruit
@:Sally
@:devzero
@:kree
@:mario390
@:MizzezAmy
@:KillemWieft
@:hemarookworst
kan ook weer van heel iets anders zijn, maar wil hem nu weer ff updaten.
Fruitquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik wil wel ff mijn lijstje muzikanten updaten?
Ik had min of meer iets, maar natuurlijk weer niet goed bijgehouden of niet goed bijgezet
maar had iets in notitie gezet als dit?
@:FreshFruit
@:Sally
@:devzero
@:kree
@:mario390
@:MizzezAmy
@:KillemWieft
@:hemarookworst
kan ook weer van heel iets anders zijn, maar wil hem nu weer ff updaten.
S S S S S S S S Sssssssssooooowwwwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Nadat je mij hebt geband zeker?quote:
ik kan geen muziek makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zou sowieso die mentions even uit je bericht halen, is niet zo handig.
Keer een muziek-meet lijkt mij ook wel leukMaar dan moeten we in MUZ zijn he. Niet hier. Al zitten hier vast ook mensen die muziek maken.
Lang niet gezien hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |