nicequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik speel zeker óók piano ja
Maar focus mij tegenwoordig meer op piano. Kan daar veel meer mee dan gitaar. Maarrrrrr ik vind de vrijheid van gitaar geweldig. Het rond kunnen lopen en doen! Ben niet geweldig op gitaar, maar word steeds vrijer en melodieuzer.
Al heb ik sowieso wel moeite om echt melodieus te zijn. Bij optredens ook als ik dan een toetsen solo heb doe ik 2-4 maten rustig en de rest is "kijk mijn vingers vliegen" omdat ik dan eigenlijk al niet meer weet wat ik melodieus moet doen. Dus moet mij daar echt meer op focussen![]()
Geniet tegenwoordig meer van rustige blues achtige dingen met mooie melodieën.
Wat een lulhannesen joh! Je ging zo lekker voor de punten dat ik niet eens durfde te reagerenquote:
als je de fluit goed bespeeld.. altijd welkom.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe ook aan muziek, als ze mijn fluit bespelen klinkt het vaak als grunge. Telt dat ook?
Ik stel de fluit beschikbaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
als je de fluit goed bespeeld.. altijd welkom.
eueheuhquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik stel de fluit beschikbaar
hou je vooral niet in hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat een lulhannesen joh! Je ging zo lekker voor de punten dat ik niet eens durfde te reageren
Gitaar kan ik niet meenemen, is A: Zeldzaam (zoek maar op Yamaha AES-500, is maar 2 jaar in productie geweest) en B. Ik heb niks akoestisch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
nice. Neem je gitaar mee naar meet dan. en ik weet niet stond wat over op piano op station enzo daar?
Geen idee maar kunnen we vast wel ff jammen dan. lijkt me sowieso leuk. Hele zooi van mij meenemen kan niet, of we moeten een meet keer organiseren die muzikaal gericht is dan, dan huur ik wel auto ofzo
Neem je keyboard mee!!!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gitaar kan ik niet meenemen, is A: Zeldzaam (zoek maar op Yamaha AES-500, is maar 2 jaar in productie geweest) en B. Ik heb niks akoestisch.
Er stond inderdaad iets over een piano. Dus misschien ben ik er wel heel vroeg en herken je mij aan pianospel
Hahahaha nee joh gekquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neem je keyboard mee!!!!
Tettenquote:
Vind mensen die piano spelen wel echt knap, ik ben met mijn dikke vingers al blij dat ik op een toetsenbord fatsoenlijk overweg kanquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gitaar kan ik niet meenemen, is A: Zeldzaam (zoek maar op Yamaha AES-500, is maar 2 jaar in productie geweest) en B. Ik heb niks akoestisch.
Er stond inderdaad iets over een piano. Dus misschien ben ik er wel heel vroeg en herken je mij aan pianospel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |