Positief?!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
mss niet slimste, maar ok wist ik veel dat dat zo'n drama zou opleveren, ik zag er echt niks kwaads in. alleen maar positief eigenlijk. maar ok
nu niks meer aan te doen, tja.
Ik snap het probleem ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou het blijkt probleempunt te zijn dat wij elkaar kennen, maargoed neit van mij,. maarja ok.
Hij vergeeft het onsquote:
Hoef je ook Tim Hofman niet te mailen. Scheelt weerquote:
Walgelijk jong is dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoef je ook Tim Hofman niet te mailen. Scheelt weer
euh nee ik belde haar? uiteindelijk na heel veel discussie? lees je ff in manquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij komt het topic binnen dat je zon boos telefoontje hebt gehad he
Verwijder DIT effe, want DAAR BEGON HET MEE. Afgelopen avond?!quote:
Best wel eigenlijk. Maar jij wilt gewoon dat wij gaan slapen zodat jij lekker puntjes kan pakken.quote:
Echtquote:
Héél voorspelbaar.... inderdaad...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Maar jij wilt gewoon dat wij gaan slapen zodat jij lekker puntjes kan pakken.
Heb een tijdje geleden op aanraadde van een vriendin de Broers podcast geluisterd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die broertjes ook deugneuzen die wel iedereen met kanker uitschelden die hofmans
Ik ga zelf zo slapen morgen mooie dag wil ik iets mee gaan doen. Maar ik kom net binnen waar is precies drama over kree en sally hebben een kinky telefoongesprek gehad maar dat mag niet online ofzo? Snap er niet veel van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Maar jij wilt gewoon dat wij gaan slapen zodat jij lekker puntjes kan pakken.
Euh ja, daar begon het mee, jij start ditquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee ik belde haar? uiteindelijk na heel veel discussie? lees je ff in man
Smerigquote:
HEAR HEARquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Euh ja, daar begon het mee, jij start dit
Shit ligt niet altijd aan de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Het is JOUW schuld dat dit uit de hand is gelopen ondanks dat IK dit geplaatst heb. JIJ hebt hier op gereageerd dus ben JIJ de aanstichter en IK het slachtoffer.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Je hebt het nog steeds niet door hè.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Verwijder DIT effe, want DAAR BEGON HET MEE. Afgelopen avond?!
Maar waarom dit zo groot maken?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
HEAR HEAR
Lijkt wel narcistisch deze man...
[..]
PAS JE POST AAN.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |