Ik heb de post van net niet een TR op gezet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:58 schreef kree het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe gemoedzinnig ik eigenlijk al ben met je. Want ok. maar ok het zint me voor geen meter dat je dan weer notes doet enzo.
Maarja ik zie het nog steeds beetje als elkaar misverstaan. En is ook mijn. schuld, maar je weet zelf net zo goed als ik dat nooit met opzet verkeerd bedoelde?
Dat is het. en ok snap nu. maar heb geen zin hieriin gewoon met mods en midden. wmb is het nu wel genoeg.
Dit keer NIET aanvaard.quote:
Nou sorry zeggen voor iets is nooit te laat......?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
sorry zeggen voor iets is nooit te laat, hoewel ik denk mag ook van andere kant wel,. Maar denk die is nog ff te boos ervoor
heel veel scheldwoorden gebruiken ook naar mij en in persoonlijk, wat wel een mod actie zou zijn ik ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Probleem is dat je geen oog hebt voor wat andere mensen denken
Heb je schijt aan
Dat is een beetje hufterig
En dat zeg je nu. Terwijl ik iedere avond zit te wachten tot je eindelijk eens beltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bel met iedereen, behalve met @:devzero maar heb nog nooit een kinky gesprek gehad met een FOK’ert.
Nou eeeeheeeenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:04 schreef kree het volgende:
[..]
heel veel scheldwoorden gebruiken ook naar mij en in persoonlijk, wat wel een mod actie zou zijn ik ook.
naja maakt niet uit. ik ben vergevingsgezind
Dat kan wel kloppen. @mario390 en ik hebben een dansje voor je gemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik wil wel ff mijn lijstje muzikanten updaten?
Ik had min of meer iets, maar natuurlijk weer niet goed bijgehouden of niet goed bijgezet
maar had iets in notitie gezet als dit?
@:FreshFruit
@:Sally
@:devzero
@:kree
@:mario390
@:MizzezAmy
@:KillemWieft
@:hemarookworst
kan ook weer van heel iets anders zijn, maar wil hem nu weer ff updaten.
nouja dan moet je zien wat je ermee doet he met mods?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb de post van net niet een TR op gezet.
Maar het is helemaal aan de mods wat ze doen nadat jij van allerlei persoonlijke dingen op FOK! had gezet, terwijl ik je na je post van gisteravond (die kon niet meer leeggehaald, maar je kan dan denk ik best een DM doen naar een mod of die er wat mee kunnen....???) had gevraagd om me NIET te noemen.
En toch nog een keer gedaan.
Plus ... nou ja, ik val in herhaling met wat je ALLEMAAL hebt gedaan.
Nee, ECHT. NIET. GRAPPIG, kree.
[..]
Dit keer NIET aanvaard.
Deze toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. @:mario390 en ik hebben een dansje voor je gemaakt
Goh, ik voorspelde het al...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:04 schreef kree het volgende:
[..]
heel veel scheldwoorden gebruiken ook naar mij en in persoonlijk, wat wel een mod actie zou zijn ik ook.
naja maakt niet uit. ik ben vergevingsgezind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij vergeeft het ons
Ik hem voorlopig niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Je kan het eventueel teruglezen. Het is wel echt heel veel en vanaf nou, een uur of 11 alquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:06 schreef devzero het volgende:
Oh, ik zie een hoop drama weer. Moet ik gaan terug lezen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, ik voorspelde het al...* Grotetijd vraagt of 'ie je mag aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
LEIP!quote:
Sommige dingen niet....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:07 schreef kree het volgende:
over twee dagen is iedereen dit vergeten he?
Over twee dagen heb jij het er nog steeds overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:07 schreef kree het volgende:
over twee dagen is iedereen dit vergeten he?
minimaalquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Over twee dagen maanden heb jij het er nog steeds over
Euhh neequote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:10 schreef kree het volgende:
muziekje dan maar. aangezien jullie toch allemaal vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |