zeg het dan? ik hoor niet? hoe erg was het nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja eh.
Dit is het eerlijke verhaal.
En ik heb echt zo lang mogelijk gewacht ermee.
Maar ehm, vind jij het gedrag van kree dan wčl
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:53 schreef kree het volgende:
zeg maar eerlijk over mij he en @:sally ging ik te ver denk?
Wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:53 schreef kree het volgende:
zeg maar eerlijk over mij he en @:sally ging ik te ver denk?
Ja heyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
zeg het dan? ik hoor niet? hoe erg was het nou eigenlijk?
Beeldspraak.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:56 schreef kree het volgende:
nouja als ik het tegen over stel dat ze me op wilde hangen en de grootste kloostzak ooit in de wereld was.....
Dan valt dit nog mee, welkom in AVNZM "2000 ofzo. damn.
jaja en doe wel, maar 20 jaar geleden ging het er veel harder aan toe wel. dat is ook mss omslag die ik en anderen moeten makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:58 schreef Grotetijd het volgende:
"deal er maar mee want dat is DTS" nee.... Kree.. Nee.
Dit is niet DTS. Dit is puur JOUW gedrag wat dit veroorzaakt.
PERSOONLIJKE INFO UIT EEN TELEFOONGESPREKquote:
--------quote:
ja mij. ik dacht nog even ging ook, maarja na uitschelden en namen roepen was ik er ook al klaar mee,quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey
Ik lig onderhand te slapen
Dat hhad ik f*cking 3 uur geleden al WILLEN DOEN.
Maar er moest zo nodig iemand bellen
En alsnog voor de kat z'n k*t.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20 Jaar geleden? Waar heb je 't over.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en doe wel, maar 20 jaar geleden ging het er veel harder aan toe wel. dat is ook mss omslag die ik en anderen moeten maken
WHUT?!!!!!quote:
Heeft niks te maken met harder aan toe gaan toen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en doe wel, maar 20 jaar geleden ging het er veel harder aan toe wel. dat is ook mss omslag die ik en anderen moeten maken
OMGquote:
Eensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
Maar als iemand mij zou vragen zoiets weg te halen, dan had ik het wel gedaan. En ik ben best wel een lul, maar zo’n verzoek negeren gaat zelfs mij te ver.
Ik had gezegd 15 minuten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja mij. ik dacht nog even ging ook, maarja na uitschelden en namen roepen was ik er ook al klaar mee,
uiteindelijk heb je zelf opgehangen trouwens.
Omdat Kree een lutser is die privé info in DTS gooit van iemand nadat er het e.e.a is gebeurd privé, en vervolgens na veler verzoek weigert mee te werken en het weg te halen. Dat is het een beetje globaalquote:
Kap dan met me noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:05 schreef kree het volgende:
geen zin hier in dus he, want lijkt me een meet onwijs leuk, maar echt dit put me uit en heb er geen zin in meer als dit het prototype an fok mensen is.
Doe echt nog mijn best en ga er nog ff over vragen. en dan af worden gezeken met je bent een klootzak. min of meer en wil nooit meer met je praten en en schone. blablablla
Ok ik probeer het nog te redden en dan ophangen. FUCK you dan ook sally. wtf. praat het dan ff uit ik deed het netjes. maar je zal wel boos geweest zijn.
ok nog eentje keer kans dan. maar ik pik dit ook niet meer?
alles mogen ze mij vragen hoor?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Vraag het aan @:kree
Die is me onderhand aan het stalken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |