Vooral doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:18 schreef devzero het volgende:
Zal ik kree zo eens bellen? Hij heeft zijn nummer ooit eens gepost, maar ik ben te lui om te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Slechte mensenkennis.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:23 schreef kree het volgende:
ik denk @:sally heeft glimlachje nog wel.
Denk dat er meer stoom van d'r afkomt dan van mijn waterkoker tijdens een middag met veel thee. Kree.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:23 schreef kree het volgende:
ik denk @:sally heeft glimlachje nog wel.
mss maar had ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat er meer stoom van d'r afkomt dan van mijn waterkoker tijdens een middag met veel thee. Kree.
Iedereen is anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar had ik ook
nooit zo lang boos enzo he.
Wrong, mister.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
mmmmm schat jou niet zo slecht in enzo. hahaha
Als je echt denkt dat het begonnen is vanwege een lijstje en een mention heb je 't fout en snap je 't issue niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:29 schreef kree het volgende:
en allemaal begonnen he?
Om stom lijstje dit laatste wat ik beetje had gedacht voor leuk iets?
echt. naja ik heb er weer van geleerd dit.
ja je haat me?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Wrong, mister.
Je wil echt niet WÉTEN wat ik op dit moment met je wil doen. Echt gewoon niet.
Gewoon. Niet.
Niet.
FTFY. Want wéér niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:29 schreef kree het volgende:
en allemaal begonnen he?
Om stom lijstje dit laatste wat ik beetje had gedacht voor leuk iets?
echt. naja ik heb er weer van geleerd dit.
Nee Kree. Ze heeft je favoriete Knikkers bij elkaar gezocht, d'r haar in 2 staartjes gedaan en komt nu huppelend naar je voordeur om met je te knikkeren.quote:
jajajaja heb ik je zo gekwetst dat je nu weken in je kelder opgeborgen zit, of is het allemaal niet zo erg als je het nu voordoet ? wtf Sally?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee Kree. Ze heeft je favoriete Knikkers bij elkaar gezocht, d'r haar in 2 staartjes gedaan en komt nu huppelend naar je voordeur om met je te knikkeren.
Echt vent.......DENK, EENS. NAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar beste Kree.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:32 schreef kree het volgende:
niet dat het me verder wat boeit. want ok dan is er wel rest weer enzo en muzikanten en wil geen groep krijgen.
Maar ok altijd lukt dat met beetje vragen emzp em weet iedere muzikant wel, daarom stuurde ik dat lijstje ff. maar ok.
Ik ben haar niet pik. Je praat tegen GroteIRRITATIEtijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:33 schreef kree het volgende:
[..]
jajajaja heb ik je zo gekwetst dat je nu weken in je kelder opgeborgen zit, of is het allemaal niet zo erg als je het nu voordoet ? wtf Sally?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |