je weet dat jij hierin onpartijdig moet zijn he?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:26 schreef sp3c het volgende:
nee jij hebt recht nog reden om boos op haar te zijn
nee moet nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dat jij hierin onpartijdig moet zijn he?
ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kwaad zijn op Sally![]()
![]()
Ik ben het heul vaak niet met haar eens maar er zit echt geen greintje kwaad in haar
10/10 zou een wijntje met haar doen
komt niet goedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:28 schreef kree het volgende:
we zijn focking boos op elkaar ff. en is niet eu werg. Enne ok van mezelf weet ik, als we ff praten komt wel weer goed.
maarja ok nu weet ik het niet.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
dat weten we niet hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:29 schreef kree het volgende:
vinden jullie dan dat er kwaad in mij zit?
neequote:
de hollander in mij gaat toch voor de huiswijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon over voor onze Sal
fuck ik twijfel al de hele tijdquote:
kan wel, wij doen allemaal leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:38 schreef kree het volgende:
ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee.... maargoed.
kunnen we niet gewoon weer leuk doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |