Uitstekendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
maar hoe is het met jullie (afgezien va de situatie hier)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga bijna naar huisquote:
Drukke dag gehad, 5K gerend en nog 2 uur gedanst. En nu eindelijk een beetje moe en ik ga slapen, want straks weer werkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
nou.... zijn serieus wel meer locaties waar dit motto ernstig van pas komtquote:
Vroeger nog wel eens hele avonden met alleen omgevallenflat2 hier gezeten. Die werkte als nachtportier bij een hotel en had verder weinig te doen, behalve op DTS posten.quote:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou.... zijn serieus wel meer locaties waar dit motto ernstig van pas komt
Is ook een beetje hoe ik hier aan be komen waaien, dit soort dagen is dit dan het enige topic dat looptquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger nog wel eens hele avonden met alleen omgevallenflat2 hier gezeten. Die werkte als nachtportier bij een hotel en had verder weinig te doen, behalve op DTS posten.
Die kon ook behoorlijk los gaan hierquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger nog wel eens hele avonden met alleen omgevallenflat2 hier gezeten. Die werkte als nachtportier bij een hotel en had verder weinig te doen, behalve op DTS posten.
achquote:
Nou de drama mag wel maar de herhaling van zetten is zo vervelend, alsof je de hele nacht hetzelfde liedje op repeat hebt staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach
als je al het drama eruit haalt is het ook weer zo saai he
true truequote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou de drama mag wel maar de herhaling van zetten is zo vervelend, alsof je de hele nacht hetzelfde liedje op repeat hebt staan
Geef me een half uurtje dan kan ik beginnenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true true
zeker met wat alcohol erbij is het drama gegarandeerd (ook elders)
wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geef me een half uurtje dan kan ik beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |