Echt he, altijd de verkeerde stream... ongelofelijk. En dan hebben ze ook nog eens meer reclameblokken dan vroeger ingelast...quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
Voor de arme Vlamingen zoals ik die constant de minst interessante stream (nu al effe buiten, Axel en Pootje die van de domme doen) krijgen, iemand linkje naar Matti vs Milena in de slaapkamer?
Lekker met een goed glas prosecco erbijquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah kijk er wordt een extra grote portie slob gemaakt @:kissingbird lust vast ook een bordje
Het restant van de vlaamse apenrots van 3 weken geleden.quote:
hoop dat ze het buiten gaan opeten met het kartelquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah kijk er wordt een extra grote portie slob gemaakt @:kissingbird lust vast ook een bordje
Was kort maar krachtigquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:03 schreef -river- het volgende:
Ik baal dat ik stukje Mattie-Milena heb gemist.
Dat snap ik! Misschien heeft iemand het opgenomen en anders komt het denk ik in de tv uitzendingquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:03 schreef -river- het volgende:
Ik baal dat ik stukje Mattie-Milena heb gemist.
zo veel vrienden!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Sharice en Milena alleen in de slaapkamer met al hun vrienden
@Hoempah maybe?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat snap ik! Misschien heeft iemand het opgenomen en anders komt het denk ik in de tv uitzending
Staat zometeen sowieso op TikTok/ X bij mijquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat snap ik! Misschien heeft iemand het opgenomen en anders komt het denk ik in de tv uitzending
En we mogen niet meer zien wat ze aan het fluisteren zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Jane en Elsa in bed in de suite, Jolien en Keanu aan het koken, Pootje , Jordy en Axel bij de knop, Mattie ook ergens in de woonkamer
Dat zijn er 8
Sharice en Milena alleen in de slaapkamer met al hun vrienden
@lednie81 had al wat dingen. Komt goed straks. Geniet met volle teugen van zijn X account.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Kan ik je vinden op TikTok?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat zometeen sowieso op TikTok/ X bij mij
Die zit al weer te etenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:10 schreef Verity het volgende:
Pootje gaat al slapen, nu is het afwachten op Axel.
Staat binnen 5 minuten online ....quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
filmpjes staan hier op TikTok en X..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En waar kan ik jouw filmpjes vinden? 😇quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Staat binnen 5 minuten online ....
Meest actief op X en TikTokquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:10 schreef Ynti het volgende:
[..]
Kan ik je vinden op TikTok?
Heb je al meer filmpjes geplaatst? Ik ben wel benieuwd 😊
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat we Arie vorig jaar al toxic vonden..
Sharice "hold my beer!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de genadeklap voor Milena .....![]()
![]()
Mij niet als stront behandelen - 19 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de genadeklap voor Milena .....![]()
![]()
Mij niet als stront behandelen - 19 februari 2025.Zo zij laat zich echt kennen en het is echt zo, het boeit haar echt niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft die 2 dames niet te isoleren en te negeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Als Axel echt een dubbelspel speelt, dan heeft hij een verrekt goede acteerschool gevolgd. Hij speelt het dan wel heel goed.
Maar toch... ik twijfel sinds vandaag aan hem.
Ik vind hem in deze zijn Zwitserland houding ook niet echt goed doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Als Axel echt een dubbelspel speelt, dan heeft hij een verrekt goede acteerschool gevolgd. Hij speelt het dan wel heel goed.
Dat ze Zwitserland zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Wat zeiden Pootje en Axel bij de dames op bed ?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag staat geheel online:Deze dag moet in een museumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag hem lachen met de dames op bed voor de wissel, vind hem iets té dik doen met hun, Zwitserland oké, hoef je niet in hun kont te kruipen , toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem in deze zijn Zwitserland houding ook niet echt goed doen
maar zal er vrijdag echt iemand moeten gaan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.
Dat om 4 uurtjes je mond te houden en 1 spel weg te geven
Maar hij speelt met vuur.
Andere gaan qua populariteit hem voorbij nu
Een kat in het nauw doet rare sprongen.....hij is als de dood nu hij genomineerd is en wil zich goed voordoen....alleen zo verkeerd iedereen krijgt hem door.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zag hem lachen met de dames op bed voor de wissel, vind hem iets té dik doen met hun, Zwitserland oké, hoef je niet in hun kont te kruipen , toch?
En de kijkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.
Dat om 4 uurtjes je mond te houden en 1 spel weg te geven
Maar hij speelt met vuur.
Andere gaan qua populariteit hem voorbij nu
Als ik productie was, zou ik het niet erop wagen. Milena en Sharice zie ik nu ook niet blijven als ze echt outcast worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar zal er vrijdag echt iemand moeten gaan?
Waarom zou de rest Jane moeten helpen het is haar battle als de andere zich ermee gingen bemoeien had je weer gekregen dat sharice en milena de slachtoffer uit gingen hangen door te zeggen iedereen valt ons aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een geweldige aktie van Jane vanavond, alleen jammer dat het merendeel zijn bek hield aan tafel ...![]()
Alleen Elsa en Jolien gaven een beetje steun, maat Jane gaat vanaf nu iedere bank overleven ....![]()
met @Puzzie zekerquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef greysbones het volgende:
Ga je een avond naar de film
Gebeurt er dit
commercial break over, Matti ook al klaar met essentie...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
UGH, net nu matti zijn verhaal begint te doen in de woonkamer, krijgen we in Vlaanderen weer commercial break. Echt bloed-irritante slechtste timing weer
Ze stond prima haar mannetje maar soms is het wel fijn als iemand wat zegt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:32 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Waarom zou de rest Jane moeten helpen het is haar battle als de andere zich ermee gingen bemoeien had je weer gekregen dat sharice en milena de slachtoffer uit gingen hangen door te zeggen iedereen valt ons aan
Je hebt echt een topavond gemist, veel staat wel online ...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef greysbones het volgende:
Ga je een avond naar de film
Gebeurt er dit
Mogen beide van mij naar huis, wat een helden zeg!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:18 schreef Krambo het volgende:
Axel en Pootje ''wij zijn Zwitserland''
Axel is going downnnnnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
de dames hebben het alweer gezellig
[ afbeelding ]
Als ze maar anderen heeft om op terug te vallen. Ze schopt iedereen weg die haar een spiegel voor houdtquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo zij laat zich echt kennen en het is echt zo, het boeit haar echt niets.
Paar posts boven jequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kan iemand even een printscreen maken van de heren Zwitserland bij de evil twins op bed?
Dit is niet Zwitserland, Axel!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
door trage Fok al gedaan zag ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kan iemand even een printscreen maken van de heren Zwitserland bij de evil twins op bed?
Ze maken ook best wat lawaai. Jordy ligt toch al in bed?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, maar die heeft zeker alles gezien en gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze maken ook best wat lawaai. Jordy ligt toch al in bed?
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Al mijn punten die Axel vandaag verliest, gaan naar Matti
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag staat geheel online:Top @DGK_Tegengas, eindelijk het hele gesprek gezien van Jane versus M en S aan tafel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had altijd al mijn twijfels over de betrouwbaarheid van Axel als het om Jane ging.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Al mijn punten die Axel vandaag verliest, gaan naar Matti
Dat is de manier voor dit soort vrouwen om domme mannen aan hun kant te krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:29 schreef zodeju het volgende:
Omg...Axel wordt heerlijk over zijn rug gevreven......
E n Milena heeft weer haar zwoele stem opgezet......
Voor Jane is dit veel beter dan dat de groep weer op hun twee gingen....Jane kon laten zien wat ze waard was en dat ze haar mannetje stond.....de Inpact was veel groter......quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een geweldige aktie van Jane vanavond, alleen jammer dat het merendeel zijn bek hield aan tafel ...![]()
Alleen Elsa en Jolien gaven een beetje steun, maar Jane gaat vanaf nu iedere bank overleven ....![]()
Gewoon een douche muts tochquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:36 schreef ledn81 het volgende:
en toch houd ik van Elsa met haar gouden haarnetje
zullen ze morgenochtend weer met hun ogen gaan draaien? of zullen ze het nu met hun kontje doen?quote:
Dank je, dit was echt het hoogtepunt van vandaag voor mij, BabyJane ...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:38 schreef kater1 het volgende:
Top @:DGK_Tegengas, eindelijk het hele gesprek gezien van Jane versus M en S aan tafel!!!
Vertel mij wat, maar geen spijt van vandaag ....quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:38 schreef odie22 het volgende:
kost een hoop vrije tijd deze onzin, heb bijna de uitzending nu gezien
een beetje of Axel het allemaal maar ‘vrouwengedoe’ vindtquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Flow3r het volgende:
Kan best dat Axel een spion is en nog steeds aan Jane's kant staat, maar maak dat dan duidelijk voor de kijker als je in de suite bent met Jane
Maar ook daar bleef hij een beetje in het midden lullen als Zwitserland met clichés als 'morgen is er weer een dag" etc
Klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Als ze maar anderen heeft om op terug te vallen. Ze schopt iedereen weg die haar een spiegel voor houdt
Hij was vanavond overal, in bed bij Milena en Sharice, in het boudoir bij Jolien en keanu, wandelen met Pootje , in de suite bij Jane en Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:43 schreef greysbones het volgende:
Klinkt
[..]
een beetje of Axel het allemaal maar ‘vrouwengedoe’ vindt
Voor mij is hij af
1 schepje zand voldoet niet, ze kunnen wel 'n paar kuub gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:44 schreef Ynti het volgende:
Hoe kunnen ze nu willen dat er morgen een positieve vibe is?
Dat kan toch alleen als iedereen zegt: zand er over?
Ze kunnen nu toch niet opeens morgen weer met z'n 10-en door 1 deur?
Ik zou dan een slechte zijn, maar dit kon ik echt niet zo maar naast me neerleggen.
Als Jane geen dienst had bij de zieke Elsa, hadden ze allang even een tuintalk gehadquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Flow3r het volgende:
Kan best dat Axel een spion is en nog steeds aan Jane's kant staat, maar maak dat dan duidelijk voor de kijker als je in de suite bent met Jane
Maar ook daar bleef hij een beetje in het midden lullen als Zwitserland met clichés als 'morgen is er weer een dag" etc
Even wat filmpjes gekeken (streams trek ik vaak niet) Maar heerlijk die Jane en de rest keek toe en zei niks noppes nada. Pffffquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:45 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb axel mog wel hoog staan ..ff afwachten hoe dit verder uitloopt want vandaag of morgen komt er een gesprek met axel en jane
Maar jane staat met kop en schouders op 1
Jane lag zelf ook in bed vandaag met hoofdpijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Jane geen dienst had bij de zieke Elsa, hadden ze allang even een tuintalk gehad
Ze zwegen toen Jane vroeg of degene die het er niet mee eens waren dat nu konden zeggen dus daarmee steunde ze haar wel maar verder enkel Jolien even en de rest niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Even wat filmpjes gekeken (streams trek ik vaak niet) Maar heerlijk die Jane en de rest keek toe en zei niks noppes nada. Pffff
Zou vlgs mij niet de eerste keer zijn, dacht dat we dat al eerder in BB hadden gezien. Houden ze alleen niet heel lang volquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:44 schreef Ynti het volgende:
Hoe kunnen ze nu willen dat er morgen een positieve vibe is?
Dat kan toch alleen als iedereen zegt: zand er over?
Ze kunnen nu toch niet opeens morgen weer met z'n 10-en door 1 deur?
Ik zou dan een slechte zijn, maar dit kon ik echt niet zo maar naast me neerleggen.
Ging toch ook om Jane haar gevoel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zwegen toen Jane vroeg of degene die het er niet mee eens waren dat nu konden zeggen dus daarmee steunde ze haar wel maar verder enkel Jolien even en de rest niet.
Waarom dat 2 persoonsbed daar ? Dacht dat dat in de suite hoorde !!?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:49 schreef Flow3r het volgende:
Dikke lol om Axels scheten
[ afbeelding ]
geen idee eigenlijk, was dat niet eerst van Jolien en Jeff?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom dat 2 persoonsbed daar ? Dacht dat dat in de suite hoorde !!?
schien. ik hoorde gisteren dat jij nu van Milena is *zal eens niet zo zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, was dat niet eerst van Jolien en Jeff?
Volgens mij zijn er 2tweepersoonbedden die van Niels en Jordy die in de suite lagen in begin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom dat 2 persoonsbed daar ? Dacht dat dat in de suite hoorde !!?
Ja. In beide slaapkamers staan er geloof ik tweequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, was dat niet eerst van Jolien en Jeff?
Grappig wel hoe je mening ook kan veranderen. Ik had niks met Jolien (metJef) en nu vind ik haar leuk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Vraag me af wat Jeff nu thuis denkt![]()
Hij had een hekel aan Jane, net als Milena
Maar nu kiest Jolien duidelijk voor Jane en is ze klaar met Milena
truste topper was een leuke avond idd. thanx voor de filmpjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, wat een TOP avond, fragmenten van vandaag staan hier![]()
DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Jolien gooit de mic bij Mattie en bij haarzelf af om onderweg naar binnen even iets tegen elkaar te zeggen
Dit moet wel een directe exit van Milena en Sharice opleverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Jolien gooit de mic bij Mattie en bij haarzelf af om onderweg naar binnen even iets tegen elkaar te zeggen
Oh dat was het? Ik dacht heel even dat ze hem wou kussen, hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel fijn, kan ik me een beetje voorbereiden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:28 schreef Droopie het volgende:
Keanu, hou je klep eens met je ik denk, ik denk.
Gaat even de hele nominatie ronde bedenken, wat dient het doel?
Dat zou wel fijn zijn inderdadquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:34 schreef Ynti het volgende:
Ik
[..]
Ik vind het wel fijn, kan ik me een beetje voorbereiden.
Ik hoop pootje, en dat die dan ook naar huis moet.
Elsa of Keanu mag van mij wel.quote:
Ahhh nu valt het kwartje (denk ik), milena was verward omdat tegen haar is gezegd dat er 6 op Jordy zouden gaan, maar ws heeft Jane het niet gedaan en daarom gelijke stand Jordy/pootje. Sorry voel me nu spuit 11quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:33 schreef Ynti het volgende:
Ze zitten er nog steeds.
Ze denken dat de nominaties van vandaag 5 voor Pootje is, en 5 voor Jordy.
En dat Jordy op de bank komt.
Elsa oppert dat degene die vrijdagavond weg moet, ergens wordt ondergebracht voor onbepaalde tijd, en dat de bewoners een game moeten spelen (zonder dat ze de inzet weten) en dat de uitkomst bepaalt of diegene weer terug het huis in mag.
Kenanu geeft een voorspelling hoe er genomineerd is
Pootje: keanu, jordy, matti, jolien, jane
Jordy: elsa sharice, milena, axel en pootje
Ik vind je geen spuit 11 hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ahhh nu valt het kwartje (denk ik), milena was verward omdat tegen haar is gezegd dat er 6 op Jordy zouden gaan, maar ws heeft Jane het niet gedaan en daarom gelijke stand Jordy/pootje. Sorry voel me nu spuit 11
Gen.Z... It's a thing...quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:57 schreef Ynti het volgende:
[..]
Weet iemand waarom er zo ongelofelijk veel engels wordt gesproken?
Soms hele zinnen, soms zo maar een woord in een verder nederlandse zin.
Ik vind het heel irritant, en dan vooral: kijk mij eens interessant engelse woorden kunnen gebruiken
Er gaat op zeker nog een bommetje af vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de dag gaat verlopen... straks natuurlijk de uitslag van het nomineren...
Het kon wel eens een leuk streamdagje worden...Frum gaat er alvast voor zitten...1ste rij hé..
Eens, ik ben ook in de war.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zo alles weer gelezen. Weet niet wat ik van Axel moet denken met dat liggen bij sharice en milena. In feite heult hij met die meiden.en zegt hij helemaal niet keer het gedrag van ze tegen jane
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:44 schreef -river- het volgende:
Ik vertrouw Axel niet meer, het is oke je nergens mee te willen bemoeien maar ga dan niet bij die meiden liggen.
Nergens mee bemoeien betekent toch niet je afzonderen van iedereen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:44 schreef -river- het volgende:
Ik vertrouw Axel niet meer, het is oke je nergens mee te willen bemoeien maar ga dan niet bij die meiden liggen.
Klopt, maar bij meiden in bed duiken waar je normaal niets mee hebt is raar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nergens mee bemoeien betekent toch niet je afzonderen van iedereen?
Ik denk dat hij de vrede wil bewaren en hij heeft al tegen Jane gezegd dat hij niet op Charice zal stemmen. Ik vind het juist goed van hem. Ook Jane, hield haar mond toen Jordi los ging over Axel. Ze hebben samen iets afgesproken en ik denk dat het wel goed zit tussen deze twee.👍🏻quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zo alles weer gelezen. Weet niet wat ik van Axel moet denken met dat liggen bij sharice en milena. In feite heult hij met die meiden.en zegt hij helemaal niet keer het gedrag van ze tegen jane
Ja dat zo maar eens kunnen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Er gaat op zeker nog een bommetje af vandaag.
Ik reageer toch want we zitten hier op een forum... anders moet je niks plaatsen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:28 schreef Verida het volgende:
mijn idee over gisteren...
Jane begint een gesprek over de koffie, waar iedereen bij is, dus kan horen. Ze doet dit heel netjes, Milane en charise hebben geen weerwoord. De rest kan het horen en Jane stelt ook nog de vraag of er nog iemand is die er iets aan toe wil voegen (of woorden van die strekking) Niemand reageert hierop, dus ze staan achter Jane.
milena en charise zijn pisbeledigd, trekken zich terug, uiten kreten als "ik trek alle haren uit haar kop" of "ik kon wel over de tafel springen van kwaadheid " enz. Maar niemand hoort dit verder![]()
Ze proberen nog Jolien te beinvloeden, maar die laat zich ook niet meer overhalen, en zelfs Mattie zegt op een gegeven moment nog iets tegen Milane en charise.
Milane en charise gaan nu maar alle persoonlijke dingen die ze hadden gepakt/verstopt ook terugleggen (weet niet of dit opdracht was van BB)
En uiteindelijk heeft verder niemand zich ermee bemoeid, ook niet meer op teruggekomen, dus Axel en Pootje kunnen min of meer gezellig doen voor ze gaan slapen. Dit zorgt ervoor dat het eventuele laatste wapen wat ze hadden "jullie sluiten ons uit " ook uit handen wordt genomen. En Axel kan gewoon nog zijn oren te luister leggen bij die twee.
Al met al, briljant gespeeld door Jane en Axel en het groepje wat in de hottub heeft gezeten.
(dit is mijn visie, dus hoef hier geen discussie over)
Ik hoef mijn visie niet te verdedigen hoor, al is het een forum, Het is mijn commentaar op de streams van gisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik reageer toch want we zitten hier op een forum... anders moet je niks plaatsen...
Want heeft Axel zo briljant gespeeld dan volgens jou?
Heeft ook niet veel waarde gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Sokkel en zwaailicht zijn weer weggehaald.
Het zag er spectaculairder uit dan het in werkelijkheid bleek te zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft ook niet veel waarde gehad.
Het is je pcquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn de streams op zwart of heeft mijn PC geen zin in de beelden. ?
Hartelijk dank voor deze uitzondering.... mooi bedacht maar als je zegt een maatje te zijn steun je die door dik en dun... en dat is mijn visie..quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoef mijn visie niet te verdedigen hoor, al is het een forum, Het is mijn commentaar op de streams van gisteren.
maar ik zal het voor jou toch even verduidelijken wat ik vind.
Axel heeft Jane gewoon haar eigen verhaal laten doen, het was tenslotte haar koffie, niets van hem.
En door niet openlijk Jane te gaan steunen, of mee te bemoeien, blijft zijn lijntje naar Charise en Milane gewoon open,
Misschien nadat de nominaties bekend zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:39 schreef -river- het volgende:
Op 1 gesmiespel en op 2 ontbijttafel. Waar blijft die bom.
Uw PC herstarten denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn de streams op zwart of heeft mijn PC geen zin in de beelden. ?
Verdorie, moet direct in meeting tot 12 uur. Zal het moeten missen. Tot straks !quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:40 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Misschien nadat de nominaties bekend zijn?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verdorie, moet direct in meeting tot 12 uur. Zal het moeten missen. Tot straks !
F5 did the trick...ik laad alles ineen..drie tabbladen naast elkaar en het is een oudjequote:
Is 1x afgegaan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
net zo'n flop als peterquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Bakkie pleur kennen we binnen NL ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
F5 did the trick...ik laad alles ineen..drie tabbladen naast elkaar en het is een oudje
Ze praten over koffie ( ik neem nog een slok) en noemen het pleur.
Ik zeg het wel eens maar koffie pleur noemen..
ik heb nog hoop voor peter...... maar tot nu toe idd teleurstellend. Baal dat ik hem niet vanuit hier kan besturen dan had ik het wel geweten,quote:
Ik neem aan dat haar kinderen het karakter van hun moeder wel gewend zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:44 schreef Roxiebb het volgende:
Milena: mijn kinderen moeten deze aflevering niet zien.
Bakkie pleur voor koffie is een Rotterdamse uitdrukking van oorsprong. Klinkt ook heel leuk als je het op zijn Rotterdams uitspreektquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
F5 did the trick...ik laad alles ineen..drie tabbladen naast elkaar en het is een oudje
Ze praten over koffie ( ik neem nog een slok) en noemen het pleur.
Ik zeg het wel eens maar koffie pleur noemen..
Zo zie ik het ook en hetzelfde deed Jane ook toen Jordi kwaad sprak over Axel en zij helemaal niets zei en een beetje knikte.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoef mijn visie niet te verdedigen hoor, al is het een forum, Het is mijn commentaar op de streams van gisteren.
maar ik zal het voor jou toch even verduidelijken wat ik vind.
Axel heeft Jane gewoon haar eigen verhaal laten doen, het was tenslotte haar koffie, niets van hem.
En door niet openlijk Jane te gaan steunen, of mee te bemoeien, blijft zijn lijntje naar Charise en Milane gewoon open,
En nog steeds geen zelfreflectie hebben die 2. Ik heb daar zo een hekel aan als mensen niet hun eigen aandeel niet inzien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:44 schreef Roxiebb het volgende:
Discutabelquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Bakkie pleur voor koffie is een Rotterdamse uitdrukking van oorsprong. Klinkt ook heel leuk als je het op zijn Rotterdams uitspreekt
Ik denk dat Axel grotendeels voor zichzelf speelt en niet 100% Jane kan of hoeft vertrouwen. En andersom Jane ook. Zij kennen elkaar pas 3 weken ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Heel irritant inderdaad. Snapje kan nog maar wat is TE wie is TEquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:21 schreef ledn81 het volgende:
'snapte' ben ik onderhand ook wel weer klaar mee
Zou het kunnen dat hij dat doet om Jordy te jennen? Die slaapt daar ook en ligt zich vast te verbijten over die irritante Axel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zag hem lachen met de dames op bed voor de wissel, vind hem iets té dik doen met hun, Zwitserland oké, hoef je niet in hun kont te kruipen , toch?
Matti is af en toe echt een softiequote:Op donderdag 20 februari 2025 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Nog wat nagepraat over de prachtige dag
Jordy : Je laat je echt leiden. Gisteravond ook, ik was m'n bed niet uitgekomen. Zij wil praten? Ze komt maar naar jou toe.
Daar heeft Jordy gelijk in. Milena sloeg met haar hand op haar dekbed en zei kom hier naar toe en Matt deed het. Hij ging op de grond aan haar voeten zitten...quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Nog wat nagepraat over de prachtige dag
Jordy : Je laat je echt leiden. Gisteravond ook, ik was m'n bed niet uitgekomen. Zij wil praten? Ze komt maar naar jou toe.
wie woont er dan ook in Kampenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alsof heel Kampen ook plat praat ... werkelijk... waar haalt hij het vandaan.
oh, haha, ik, als Rotterdamse had ook even voor de zekerheid gegoogled ) en ik kreeg als eerste dat het van de Rotterdamse havenarbeiders afkomstig wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Discutabel
De precieze oorsprong van de uitdrukking is niet bekend, maar zowel in Den Haag als Rotterdam wordt geclaimd dat de term hier vandaan komt .
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt de mooiste avond in BB gemist dit jaar.
Berouw komt na de zonde...quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:44 schreef Roxiebb het volgende:
Ik krijg geen notificaties.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Bakkie pleur voor koffie is een Rotterdamse uitdrukking van oorsprong. Klinkt ook heel leuk als je het op zijn Rotterdams uitspreekt
Maakt het uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:56 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, haha, ik, als Rotterdamse had ook even voor de zekerheid gegoogled ) en ik kreeg als eerste dat het van de Rotterdamse havenarbeiders afkomstig wasen als extra dat de term Haags bakkie iets anders was ( dat zeiden wij vroeger tegen een heel zuinig ingeschonken kopje koffie )
Maar de hoogtepunten staan in het filmpjestopic. Vooral het filmpje tijdens het eten moet je eigenlijk terugkijkenquote:
Ik heb het een en ander gelezen in de SVquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt de mooiste avond in BB gemist dit jaar.
Vandaag zal er ook nog vast wel wat gaan gebeuren! Vooral als ze vanavond "gezellig" met elkaar gaan gourmetten.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar de hoogtepunten staan in het filmpjestopic. Vooral het filmpje tijdens het eten moet je eigenlijk terugkijken
Jup ze hadden van meer mensen dingen verstopt.. gisteravond hebben ze alles terug gelegd..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
Keanu was zijn deoroller kwijt
en plots is hij er weer
Matti
ik had hetzelfde en nu lag hij gewoon in mijn lade
wtf
Keanu
met alle respect zit niet aan mijn spullen
Ik zeg doen! Hebben wij weer leuke streams om naar te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: hey vraag het straks even als iedereen aan tafel zit
Hadden Milena en Sharice gejat/geleend/gehrapt ... en gisteravond weer teruggelegd. Van meerdere bewoners.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
en plots is hij er weer
Matti
wtf
Keanu
hihahootjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup ze hadden van meer mensen dingen verstopt.. gisteravond hebben ze alles terug gelegd..
was grapje
milena en charise hebben gisteren alle dingen die ze verstopt of afgepakt hadden weer netjes teruggelegd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
en plots is hij er weer
Matti
wtf
Keanu
dat heb ik meegekregenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hadden Milena en Sharice gejat/geleend/gehrapt ... en gisteravond weer teruggelegd. Van meerdere bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |