Er gaat op zeker nog een bommetje af vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de dag gaat verlopen... straks natuurlijk de uitslag van het nomineren...
Het kon wel eens een leuk streamdagje worden...Frum gaat er alvast voor zitten...1ste rij hé..
Eens, ik ben ook in de war.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zo alles weer gelezen. Weet niet wat ik van Axel moet denken met dat liggen bij sharice en milena. In feite heult hij met die meiden.en zegt hij helemaal niet keer het gedrag van ze tegen jane
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:44 schreef -river- het volgende:
Ik vertrouw Axel niet meer, het is oke je nergens mee te willen bemoeien maar ga dan niet bij die meiden liggen.
Nergens mee bemoeien betekent toch niet je afzonderen van iedereen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:44 schreef -river- het volgende:
Ik vertrouw Axel niet meer, het is oke je nergens mee te willen bemoeien maar ga dan niet bij die meiden liggen.
Klopt, maar bij meiden in bed duiken waar je normaal niets mee hebt is raar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nergens mee bemoeien betekent toch niet je afzonderen van iedereen?
Ik denk dat hij de vrede wil bewaren en hij heeft al tegen Jane gezegd dat hij niet op Charice zal stemmen. Ik vind het juist goed van hem. Ook Jane, hield haar mond toen Jordi los ging over Axel. Ze hebben samen iets afgesproken en ik denk dat het wel goed zit tussen deze twee.👍🏻quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zo alles weer gelezen. Weet niet wat ik van Axel moet denken met dat liggen bij sharice en milena. In feite heult hij met die meiden.en zegt hij helemaal niet keer het gedrag van ze tegen jane
Ja dat zo maar eens kunnen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Er gaat op zeker nog een bommetje af vandaag.
Ik reageer toch want we zitten hier op een forum... anders moet je niks plaatsen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:28 schreef Verida het volgende:
mijn idee over gisteren...
Jane begint een gesprek over de koffie, waar iedereen bij is, dus kan horen. Ze doet dit heel netjes, Milane en charise hebben geen weerwoord. De rest kan het horen en Jane stelt ook nog de vraag of er nog iemand is die er iets aan toe wil voegen (of woorden van die strekking) Niemand reageert hierop, dus ze staan achter Jane.
milena en charise zijn pisbeledigd, trekken zich terug, uiten kreten als "ik trek alle haren uit haar kop" of "ik kon wel over de tafel springen van kwaadheid " enz. Maar niemand hoort dit verder![]()
Ze proberen nog Jolien te beinvloeden, maar die laat zich ook niet meer overhalen, en zelfs Mattie zegt op een gegeven moment nog iets tegen Milane en charise.
Milane en charise gaan nu maar alle persoonlijke dingen die ze hadden gepakt/verstopt ook terugleggen (weet niet of dit opdracht was van BB)
En uiteindelijk heeft verder niemand zich ermee bemoeid, ook niet meer op teruggekomen, dus Axel en Pootje kunnen min of meer gezellig doen voor ze gaan slapen. Dit zorgt ervoor dat het eventuele laatste wapen wat ze hadden "jullie sluiten ons uit " ook uit handen wordt genomen. En Axel kan gewoon nog zijn oren te luister leggen bij die twee.
Al met al, briljant gespeeld door Jane en Axel en het groepje wat in de hottub heeft gezeten.
(dit is mijn visie, dus hoef hier geen discussie over)
Ik hoef mijn visie niet te verdedigen hoor, al is het een forum, Het is mijn commentaar op de streams van gisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik reageer toch want we zitten hier op een forum... anders moet je niks plaatsen...
Want heeft Axel zo briljant gespeeld dan volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |