truste topper was een leuke avond idd. thanx voor de filmpjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, wat een TOP avond, fragmenten van vandaag staan hier![]()
DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Jolien gooit de mic bij Mattie en bij haarzelf af om onderweg naar binnen even iets tegen elkaar te zeggen
Dit moet wel een directe exit van Milena en Sharice opleverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:06 schreef ledn81 het volgende:
Jolien gooit de mic bij Mattie en bij haarzelf af om onderweg naar binnen even iets tegen elkaar te zeggen
Oh dat was het? Ik dacht heel even dat ze hem wou kussen, hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel fijn, kan ik me een beetje voorbereiden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:28 schreef Droopie het volgende:
Keanu, hou je klep eens met je ik denk, ik denk.
Gaat even de hele nominatie ronde bedenken, wat dient het doel?
Dat zou wel fijn zijn inderdadquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:34 schreef Ynti het volgende:
Ik
[..]
Ik vind het wel fijn, kan ik me een beetje voorbereiden.
Ik hoop pootje, en dat die dan ook naar huis moet.
Elsa of Keanu mag van mij wel.quote:
Ahhh nu valt het kwartje (denk ik), milena was verward omdat tegen haar is gezegd dat er 6 op Jordy zouden gaan, maar ws heeft Jane het niet gedaan en daarom gelijke stand Jordy/pootje. Sorry voel me nu spuit 11quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:33 schreef Ynti het volgende:
Ze zitten er nog steeds.
Ze denken dat de nominaties van vandaag 5 voor Pootje is, en 5 voor Jordy.
En dat Jordy op de bank komt.
Elsa oppert dat degene die vrijdagavond weg moet, ergens wordt ondergebracht voor onbepaalde tijd, en dat de bewoners een game moeten spelen (zonder dat ze de inzet weten) en dat de uitkomst bepaalt of diegene weer terug het huis in mag.
Kenanu geeft een voorspelling hoe er genomineerd is
Pootje: keanu, jordy, matti, jolien, jane
Jordy: elsa sharice, milena, axel en pootje
Ik vind je geen spuit 11 hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ahhh nu valt het kwartje (denk ik), milena was verward omdat tegen haar is gezegd dat er 6 op Jordy zouden gaan, maar ws heeft Jane het niet gedaan en daarom gelijke stand Jordy/pootje. Sorry voel me nu spuit 11
Gen.Z... It's a thing...quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:57 schreef Ynti het volgende:
[..]
Weet iemand waarom er zo ongelofelijk veel engels wordt gesproken?
Soms hele zinnen, soms zo maar een woord in een verder nederlandse zin.
Ik vind het heel irritant, en dan vooral: kijk mij eens interessant engelse woorden kunnen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |