quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de genadeklap voor Milena .....![]()
![]()
Mij niet als stront behandelen - 19 februari 2025.Zo zij laat zich echt kennen en het is echt zo, het boeit haar echt niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft die 2 dames niet te isoleren en te negeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Als Axel echt een dubbelspel speelt, dan heeft hij een verrekt goede acteerschool gevolgd. Hij speelt het dan wel heel goed.
Maar toch... ik twijfel sinds vandaag aan hem.
Ik vind hem in deze zijn Zwitserland houding ook niet echt goed doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Als Axel echt een dubbelspel speelt, dan heeft hij een verrekt goede acteerschool gevolgd. Hij speelt het dan wel heel goed.
Dat ze Zwitserland zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Wat zeiden Pootje en Axel bij de dames op bed ?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag staat geheel online:Deze dag moet in een museumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag hem lachen met de dames op bed voor de wissel, vind hem iets té dik doen met hun, Zwitserland oké, hoef je niet in hun kont te kruipen , toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem in deze zijn Zwitserland houding ook niet echt goed doen
maar zal er vrijdag echt iemand moeten gaan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.
Dat om 4 uurtjes je mond te houden en 1 spel weg te geven
Maar hij speelt met vuur.
Andere gaan qua populariteit hem voorbij nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |