quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de genadeklap voor Milena .....![]()
![]()
Mij niet als stront behandelen - 19 februari 2025.Zo zij laat zich echt kennen en het is echt zo, het boeit haar echt niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft die 2 dames niet te isoleren en te negeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Als Axel echt een dubbelspel speelt, dan heeft hij een verrekt goede acteerschool gevolgd. Hij speelt het dan wel heel goed.
Maar toch... ik twijfel sinds vandaag aan hem.
Ik vind hem in deze zijn Zwitserland houding ook niet echt goed doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Als Axel echt een dubbelspel speelt, dan heeft hij een verrekt goede acteerschool gevolgd. Hij speelt het dan wel heel goed.
Dat ze Zwitserland zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Wat zeiden Pootje en Axel bij de dames op bed ?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag staat geheel online:Deze dag moet in een museumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag hem lachen met de dames op bed voor de wissel, vind hem iets té dik doen met hun, Zwitserland oké, hoef je niet in hun kont te kruipen , toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem in deze zijn Zwitserland houding ook niet echt goed doen
maar zal er vrijdag echt iemand moeten gaan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.
Dat om 4 uurtjes je mond te houden en 1 spel weg te geven
Maar hij speelt met vuur.
Andere gaan qua populariteit hem voorbij nu
Een kat in het nauw doet rare sprongen.....hij is als de dood nu hij genomineerd is en wil zich goed voordoen....alleen zo verkeerd iedereen krijgt hem door.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zag hem lachen met de dames op bed voor de wissel, vind hem iets té dik doen met hun, Zwitserland oké, hoef je niet in hun kont te kruipen , toch?
En de kijkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.
Dat om 4 uurtjes je mond te houden en 1 spel weg te geven
Maar hij speelt met vuur.
Andere gaan qua populariteit hem voorbij nu
Als ik productie was, zou ik het niet erop wagen. Milena en Sharice zie ik nu ook niet blijven als ze echt outcast worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar zal er vrijdag echt iemand moeten gaan?
Waarom zou de rest Jane moeten helpen het is haar battle als de andere zich ermee gingen bemoeien had je weer gekregen dat sharice en milena de slachtoffer uit gingen hangen door te zeggen iedereen valt ons aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een geweldige aktie van Jane vanavond, alleen jammer dat het merendeel zijn bek hield aan tafel ...![]()
Alleen Elsa en Jolien gaven een beetje steun, maat Jane gaat vanaf nu iedere bank overleven ....![]()
met @Puzzie zekerquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef greysbones het volgende:
Ga je een avond naar de film
Gebeurt er dit
commercial break over, Matti ook al klaar met essentie...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
UGH, net nu matti zijn verhaal begint te doen in de woonkamer, krijgen we in Vlaanderen weer commercial break. Echt bloed-irritante slechtste timing weer
b geen tag gehadquote:
Ze stond prima haar mannetje maar soms is het wel fijn als iemand wat zegt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:32 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Waarom zou de rest Jane moeten helpen het is haar battle als de andere zich ermee gingen bemoeien had je weer gekregen dat sharice en milena de slachtoffer uit gingen hangen door te zeggen iedereen valt ons aan
Je hebt echt een topavond gemist, veel staat wel online ...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef greysbones het volgende:
Ga je een avond naar de film
Gebeurt er dit
Mogen beide van mij naar huis, wat een helden zeg!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:18 schreef Krambo het volgende:
Axel en Pootje ''wij zijn Zwitserland''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |