Axel is going downnnnnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
de dames hebben het alweer gezellig
[ afbeelding ]
Als ze maar anderen heeft om op terug te vallen. Ze schopt iedereen weg die haar een spiegel voor houdtquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo zij laat zich echt kennen en het is echt zo, het boeit haar echt niets.
Paar posts boven jequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kan iemand even een printscreen maken van de heren Zwitserland bij de evil twins op bed?
Dit is niet Zwitserland, Axel!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
door trage Fok al gedaan zag ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kan iemand even een printscreen maken van de heren Zwitserland bij de evil twins op bed?
Ze maken ook best wat lawaai. Jordy ligt toch al in bed?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, maar die heeft zeker alles gezien en gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze maken ook best wat lawaai. Jordy ligt toch al in bed?
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Al mijn punten die Axel vandaag verliest, gaan naar Matti
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag staat geheel online:Top @DGK_Tegengas, eindelijk het hele gesprek gezien van Jane versus M en S aan tafel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had altijd al mijn twijfels over de betrouwbaarheid van Axel als het om Jane ging.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Al mijn punten die Axel vandaag verliest, gaan naar Matti
Dat is de manier voor dit soort vrouwen om domme mannen aan hun kant te krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:29 schreef zodeju het volgende:
Omg...Axel wordt heerlijk over zijn rug gevreven......
E n Milena heeft weer haar zwoele stem opgezet......
Voor Jane is dit veel beter dan dat de groep weer op hun twee gingen....Jane kon laten zien wat ze waard was en dat ze haar mannetje stond.....de Inpact was veel groter......quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een geweldige aktie van Jane vanavond, alleen jammer dat het merendeel zijn bek hield aan tafel ...![]()
Alleen Elsa en Jolien gaven een beetje steun, maar Jane gaat vanaf nu iedere bank overleven ....![]()
Gewoon een douche muts tochquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:36 schreef ledn81 het volgende:
en toch houd ik van Elsa met haar gouden haarnetje
zullen ze morgenochtend weer met hun ogen gaan draaien? of zullen ze het nu met hun kontje doen?quote:
Dank je, dit was echt het hoogtepunt van vandaag voor mij, BabyJane ...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:38 schreef kater1 het volgende:
Top @:DGK_Tegengas, eindelijk het hele gesprek gezien van Jane versus M en S aan tafel!!!
Vertel mij wat, maar geen spijt van vandaag ....quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:38 schreef odie22 het volgende:
kost een hoop vrije tijd deze onzin, heb bijna de uitzending nu gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |