Echt he, altijd de verkeerde stream... ongelofelijk. En dan hebben ze ook nog eens meer reclameblokken dan vroeger ingelast...quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
Voor de arme Vlamingen zoals ik die constant de minst interessante stream (nu al effe buiten, Axel en Pootje die van de domme doen) krijgen, iemand linkje naar Matti vs Milena in de slaapkamer?
Lekker met een goed glas prosecco erbijquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah kijk er wordt een extra grote portie slob gemaakt @:kissingbird lust vast ook een bordje
Het restant van de vlaamse apenrots van 3 weken geleden.quote:
hoop dat ze het buiten gaan opeten met het kartelquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah kijk er wordt een extra grote portie slob gemaakt @:kissingbird lust vast ook een bordje
Was kort maar krachtigquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:03 schreef -river- het volgende:
Ik baal dat ik stukje Mattie-Milena heb gemist.
Dat snap ik! Misschien heeft iemand het opgenomen en anders komt het denk ik in de tv uitzendingquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:03 schreef -river- het volgende:
Ik baal dat ik stukje Mattie-Milena heb gemist.
zo veel vrienden!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Sharice en Milena alleen in de slaapkamer met al hun vrienden
@Hoempah maybe?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat snap ik! Misschien heeft iemand het opgenomen en anders komt het denk ik in de tv uitzending
Staat zometeen sowieso op TikTok/ X bij mijquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat snap ik! Misschien heeft iemand het opgenomen en anders komt het denk ik in de tv uitzending
En we mogen niet meer zien wat ze aan het fluisteren zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Jane en Elsa in bed in de suite, Jolien en Keanu aan het koken, Pootje , Jordy en Axel bij de knop, Mattie ook ergens in de woonkamer
Dat zijn er 8
Sharice en Milena alleen in de slaapkamer met al hun vrienden
@lednie81 had al wat dingen. Komt goed straks. Geniet met volle teugen van zijn X account.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Kan ik je vinden op TikTok?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat zometeen sowieso op TikTok/ X bij mij
Die zit al weer te etenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:10 schreef Verity het volgende:
Pootje gaat al slapen, nu is het afwachten op Axel.
Staat binnen 5 minuten online ....quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
filmpjes staan hier op TikTok en X..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En waar kan ik jouw filmpjes vinden? 😇quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Staat binnen 5 minuten online ....
Meest actief op X en TikTokquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:10 schreef Ynti het volgende:
[..]
Kan ik je vinden op TikTok?
Heb je al meer filmpjes geplaatst? Ik ben wel benieuwd 😊
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat we Arie vorig jaar al toxic vonden..
Sharice "hold my beer!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de genadeklap voor Milena .....![]()
![]()
Mij niet als stront behandelen - 19 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de genadeklap voor Milena .....![]()
![]()
Mij niet als stront behandelen - 19 februari 2025.Zo zij laat zich echt kennen en het is echt zo, het boeit haar echt niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft die 2 dames niet te isoleren en te negeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Als Axel echt een dubbelspel speelt, dan heeft hij een verrekt goede acteerschool gevolgd. Hij speelt het dan wel heel goed.
Maar toch... ik twijfel sinds vandaag aan hem.
Ik vind hem in deze zijn Zwitserland houding ook niet echt goed doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Als Axel echt een dubbelspel speelt, dan heeft hij een verrekt goede acteerschool gevolgd. Hij speelt het dan wel heel goed.
Dat ze Zwitserland zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Wat zeiden Pootje en Axel bij de dames op bed ?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag staat geheel online:Deze dag moet in een museumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag hem lachen met de dames op bed voor de wissel, vind hem iets té dik doen met hun, Zwitserland oké, hoef je niet in hun kont te kruipen , toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef Ynti het volgende:
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem in deze zijn Zwitserland houding ook niet echt goed doen
maar zal er vrijdag echt iemand moeten gaan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.
Dat om 4 uurtjes je mond te houden en 1 spel weg te geven
Maar hij speelt met vuur.
Andere gaan qua populariteit hem voorbij nu
Een kat in het nauw doet rare sprongen.....hij is als de dood nu hij genomineerd is en wil zich goed voordoen....alleen zo verkeerd iedereen krijgt hem door.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zag hem lachen met de dames op bed voor de wissel, vind hem iets té dik doen met hun, Zwitserland oké, hoef je niet in hun kont te kruipen , toch?
En de kijkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere kant, volgende week nomineert bijna niemand Axel. Sharice niet (vrijstelling gekregen) Milena heeft andere prioriteiten en het andere team gaan vol op Milena en Sharice.
Dat om 4 uurtjes je mond te houden en 1 spel weg te geven
Maar hij speelt met vuur.
Andere gaan qua populariteit hem voorbij nu
Als ik productie was, zou ik het niet erop wagen. Milena en Sharice zie ik nu ook niet blijven als ze echt outcast worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar zal er vrijdag echt iemand moeten gaan?
Waarom zou de rest Jane moeten helpen het is haar battle als de andere zich ermee gingen bemoeien had je weer gekregen dat sharice en milena de slachtoffer uit gingen hangen door te zeggen iedereen valt ons aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een geweldige aktie van Jane vanavond, alleen jammer dat het merendeel zijn bek hield aan tafel ...![]()
Alleen Elsa en Jolien gaven een beetje steun, maat Jane gaat vanaf nu iedere bank overleven ....![]()
met @Puzzie zekerquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef greysbones het volgende:
Ga je een avond naar de film
Gebeurt er dit
commercial break over, Matti ook al klaar met essentie...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
UGH, net nu matti zijn verhaal begint te doen in de woonkamer, krijgen we in Vlaanderen weer commercial break. Echt bloed-irritante slechtste timing weer
Ze stond prima haar mannetje maar soms is het wel fijn als iemand wat zegt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:32 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Waarom zou de rest Jane moeten helpen het is haar battle als de andere zich ermee gingen bemoeien had je weer gekregen dat sharice en milena de slachtoffer uit gingen hangen door te zeggen iedereen valt ons aan
Je hebt echt een topavond gemist, veel staat wel online ...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef greysbones het volgende:
Ga je een avond naar de film
Gebeurt er dit
Mogen beide van mij naar huis, wat een helden zeg!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:18 schreef Krambo het volgende:
Axel en Pootje ''wij zijn Zwitserland''
Axel is going downnnnnquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
de dames hebben het alweer gezellig
[ afbeelding ]
Als ze maar anderen heeft om op terug te vallen. Ze schopt iedereen weg die haar een spiegel voor houdtquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo zij laat zich echt kennen en het is echt zo, het boeit haar echt niets.
Paar posts boven jequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kan iemand even een printscreen maken van de heren Zwitserland bij de evil twins op bed?
Dit is niet Zwitserland, Axel!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
door trage Fok al gedaan zag ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kan iemand even een printscreen maken van de heren Zwitserland bij de evil twins op bed?
Ze maken ook best wat lawaai. Jordy ligt toch al in bed?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, maar die heeft zeker alles gezien en gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze maken ook best wat lawaai. Jordy ligt toch al in bed?
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Al mijn punten die Axel vandaag verliest, gaan naar Matti
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag staat geheel online:Top @DGK_Tegengas, eindelijk het hele gesprek gezien van Jane versus M en S aan tafel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had altijd al mijn twijfels over de betrouwbaarheid van Axel als het om Jane ging.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Al mijn punten die Axel vandaag verliest, gaan naar Matti
Dat is de manier voor dit soort vrouwen om domme mannen aan hun kant te krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:29 schreef zodeju het volgende:
Omg...Axel wordt heerlijk over zijn rug gevreven......
E n Milena heeft weer haar zwoele stem opgezet......
Voor Jane is dit veel beter dan dat de groep weer op hun twee gingen....Jane kon laten zien wat ze waard was en dat ze haar mannetje stond.....de Inpact was veel groter......quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een geweldige aktie van Jane vanavond, alleen jammer dat het merendeel zijn bek hield aan tafel ...![]()
Alleen Elsa en Jolien gaven een beetje steun, maar Jane gaat vanaf nu iedere bank overleven ....![]()
Gewoon een douche muts tochquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:36 schreef ledn81 het volgende:
en toch houd ik van Elsa met haar gouden haarnetje
zullen ze morgenochtend weer met hun ogen gaan draaien? of zullen ze het nu met hun kontje doen?quote:
Dank je, dit was echt het hoogtepunt van vandaag voor mij, BabyJane ...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:38 schreef kater1 het volgende:
Top @:DGK_Tegengas, eindelijk het hele gesprek gezien van Jane versus M en S aan tafel!!!
Vertel mij wat, maar geen spijt van vandaag ....quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:38 schreef odie22 het volgende:
kost een hoop vrije tijd deze onzin, heb bijna de uitzending nu gezien
een beetje of Axel het allemaal maar ‘vrouwengedoe’ vindtquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Flow3r het volgende:
Kan best dat Axel een spion is en nog steeds aan Jane's kant staat, maar maak dat dan duidelijk voor de kijker als je in de suite bent met Jane
Maar ook daar bleef hij een beetje in het midden lullen als Zwitserland met clichés als 'morgen is er weer een dag" etc
Klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Als ze maar anderen heeft om op terug te vallen. Ze schopt iedereen weg die haar een spiegel voor houdt
Hij was vanavond overal, in bed bij Milena en Sharice, in het boudoir bij Jolien en keanu, wandelen met Pootje , in de suite bij Jane en Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:43 schreef greysbones het volgende:
Klinkt
[..]
een beetje of Axel het allemaal maar ‘vrouwengedoe’ vindt
Voor mij is hij af
1 schepje zand voldoet niet, ze kunnen wel 'n paar kuub gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:44 schreef Ynti het volgende:
Hoe kunnen ze nu willen dat er morgen een positieve vibe is?
Dat kan toch alleen als iedereen zegt: zand er over?
Ze kunnen nu toch niet opeens morgen weer met z'n 10-en door 1 deur?
Ik zou dan een slechte zijn, maar dit kon ik echt niet zo maar naast me neerleggen.
Als Jane geen dienst had bij de zieke Elsa, hadden ze allang even een tuintalk gehadquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Flow3r het volgende:
Kan best dat Axel een spion is en nog steeds aan Jane's kant staat, maar maak dat dan duidelijk voor de kijker als je in de suite bent met Jane
Maar ook daar bleef hij een beetje in het midden lullen als Zwitserland met clichés als 'morgen is er weer een dag" etc
Even wat filmpjes gekeken (streams trek ik vaak niet) Maar heerlijk die Jane en de rest keek toe en zei niks noppes nada. Pffffquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:45 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb axel mog wel hoog staan ..ff afwachten hoe dit verder uitloopt want vandaag of morgen komt er een gesprek met axel en jane
Maar jane staat met kop en schouders op 1
Jane lag zelf ook in bed vandaag met hoofdpijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Jane geen dienst had bij de zieke Elsa, hadden ze allang even een tuintalk gehad
Ze zwegen toen Jane vroeg of degene die het er niet mee eens waren dat nu konden zeggen dus daarmee steunde ze haar wel maar verder enkel Jolien even en de rest niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Even wat filmpjes gekeken (streams trek ik vaak niet) Maar heerlijk die Jane en de rest keek toe en zei niks noppes nada. Pffff
Zou vlgs mij niet de eerste keer zijn, dacht dat we dat al eerder in BB hadden gezien. Houden ze alleen niet heel lang volquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:44 schreef Ynti het volgende:
Hoe kunnen ze nu willen dat er morgen een positieve vibe is?
Dat kan toch alleen als iedereen zegt: zand er over?
Ze kunnen nu toch niet opeens morgen weer met z'n 10-en door 1 deur?
Ik zou dan een slechte zijn, maar dit kon ik echt niet zo maar naast me neerleggen.
Ging toch ook om Jane haar gevoel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zwegen toen Jane vroeg of degene die het er niet mee eens waren dat nu konden zeggen dus daarmee steunde ze haar wel maar verder enkel Jolien even en de rest niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |