een beetje of Axel het allemaal maar ‘vrouwengedoe’ vindtquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Flow3r het volgende:
Kan best dat Axel een spion is en nog steeds aan Jane's kant staat, maar maak dat dan duidelijk voor de kijker als je in de suite bent met Jane
Maar ook daar bleef hij een beetje in het midden lullen als Zwitserland met clichés als 'morgen is er weer een dag" etc
Klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Als ze maar anderen heeft om op terug te vallen. Ze schopt iedereen weg die haar een spiegel voor houdt
Hij was vanavond overal, in bed bij Milena en Sharice, in het boudoir bij Jolien en keanu, wandelen met Pootje , in de suite bij Jane en Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:43 schreef greysbones het volgende:
Klinkt
[..]
een beetje of Axel het allemaal maar ‘vrouwengedoe’ vindt
Voor mij is hij af
1 schepje zand voldoet niet, ze kunnen wel 'n paar kuub gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:44 schreef Ynti het volgende:
Hoe kunnen ze nu willen dat er morgen een positieve vibe is?
Dat kan toch alleen als iedereen zegt: zand er over?
Ze kunnen nu toch niet opeens morgen weer met z'n 10-en door 1 deur?
Ik zou dan een slechte zijn, maar dit kon ik echt niet zo maar naast me neerleggen.
Als Jane geen dienst had bij de zieke Elsa, hadden ze allang even een tuintalk gehadquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Flow3r het volgende:
Kan best dat Axel een spion is en nog steeds aan Jane's kant staat, maar maak dat dan duidelijk voor de kijker als je in de suite bent met Jane
Maar ook daar bleef hij een beetje in het midden lullen als Zwitserland met clichés als 'morgen is er weer een dag" etc
Even wat filmpjes gekeken (streams trek ik vaak niet) Maar heerlijk die Jane en de rest keek toe en zei niks noppes nada. Pffffquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:45 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb axel mog wel hoog staan ..ff afwachten hoe dit verder uitloopt want vandaag of morgen komt er een gesprek met axel en jane
Maar jane staat met kop en schouders op 1
Jane lag zelf ook in bed vandaag met hoofdpijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Jane geen dienst had bij de zieke Elsa, hadden ze allang even een tuintalk gehad
Ze zwegen toen Jane vroeg of degene die het er niet mee eens waren dat nu konden zeggen dus daarmee steunde ze haar wel maar verder enkel Jolien even en de rest niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Even wat filmpjes gekeken (streams trek ik vaak niet) Maar heerlijk die Jane en de rest keek toe en zei niks noppes nada. Pffff
Zou vlgs mij niet de eerste keer zijn, dacht dat we dat al eerder in BB hadden gezien. Houden ze alleen niet heel lang volquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:44 schreef Ynti het volgende:
Hoe kunnen ze nu willen dat er morgen een positieve vibe is?
Dat kan toch alleen als iedereen zegt: zand er over?
Ze kunnen nu toch niet opeens morgen weer met z'n 10-en door 1 deur?
Ik zou dan een slechte zijn, maar dit kon ik echt niet zo maar naast me neerleggen.
Ging toch ook om Jane haar gevoel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zwegen toen Jane vroeg of degene die het er niet mee eens waren dat nu konden zeggen dus daarmee steunde ze haar wel maar verder enkel Jolien even en de rest niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |