Is zij op het werk ook zo? Met zorgbehoevende patiënten? Met de verzorging van haar eigen oma?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: domme mensen die gaan zien dat ik thuis ook zo zou doen.
ik doe niet anders thuis. Ik ben op het werk ook degene die altijd zo'n domme stoten? uithaalt.
een pestgriet. OOk op werkquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
ik doe niet anders thuis. Ik ben op het werk ook degene die altijd zo'n domme stoten? uithaalt.
secreet van een vrouw is dat zegquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Worstenbroodjes!!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gooi dan echt Mike en Matt er maar in.
Gaslighting, dat was het woord dat ik al een uur zocht!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Willewa het volgende:
‘Terwijl dit allemaal niet bij ons is ontstaan’ haha, deze gaslightingsessie gaat ver hoor.
kijk oma even lachen, zetten we even het zuurstof afquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is zij op het werk ook zo? Met zorgbehoevende patiënten? Met de verzorging van haar eigen oma?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
sharice: heel Ned en Belgie mogen weten dat wij de enigste normalen zijn he
heeeeeeee! Ik woon aan de Ndl grens en ik versta iedereen perfectquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
Ik versta GEEN WOORD van Sharice, en ik woon verdomme AAN de belgische grens he... kunnen we aub volgende BB geen Belgen meer?
Komt ze nu achterquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Milena wil een taxi bellen![]()
"ik maak mij belachelijk nu, op mijn werk en mijn kinderen "
en te laf om het in der gezicht te zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane is een stuk stront voor Milena, ga zo door .....![]()
Kan Mike gelijk een complete keuken meenemenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mmm. En uitgebreide grappige sterke verhalen
Geen West-Vlamingen meer zou al veel schelen. Vind de Belgen vaak wel leuk verderquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
Ik versta GEEN WOORD van Sharice, en ik woon verdomme AAN de belgische grens he... kunnen we aub volgende BB geen Belgen meer?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan Mike gelijk een complete keuken meenemen
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Komt ze nu achter
Straks is de finale op mijn verjaardag
Jordy, Sharice, Milena, Matt, Elsa, Jane, Pootje (op de bank)quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie ligt er nu de hele dag in bed ?
Fittie helemaal gezien?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef odie22 het volgende:
en normaal om de 5 min een SL, dit is niet te volgen BB
egt ze liggend op haar bedquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Flow3r het volgende:
Milena : Axel zegt ik weet niet over welke groep ze het heeft want ik hoor niet bij die groep
Pootje zegt dat ze niet voor heel de groep mag spreken
Milena : hoe komt dat over, dat wij de 2 mongolen zijn? Wat moeten we dan doen, dehele dag in bed liggen zoals zij doet?
Ik ben blij dat ik niet de Milena-stream heb. Jullie comments lezen vind ik al zo erg, zou het maar moeilijk trekken om al die vuilbekkerij te moeten blijven aanhoren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Flow3r het volgende:
Milena : Axel zegt ik weet niet over welke groep ze het heeft want ik hoor niet bij die groep
Pootje zegt dat ze niet voor heel de groep mag spreken
Milena : hoe komt dat over, dat wij de 2 mongolen zijn? Wat moeten we dan doen, dehele dag in bed liggen zoals zij doet?
ZIJ IS DE GENE DIE HET MEEST HORIZONTAAL LIGTquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef zodeju het volgende:
Milena je maakt je steeds belachelijker.....moeten wij ook de hele dag op bed liggen wij maken er wat van![]()
![]()
Of pootje. Het is echt een raadsel wat Milens besloten heeft met dr beslissende stem als DM.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef ledn81 het volgende:
even kort, toen ik weg ging hadden ze net opnieuw genomineerd.
is het nog steeds verwachting dat Jordy erbij komt morgen?
absoluut. Jane for the win!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef tassie127 het volgende:
Ik wil hier eigenlijk wel even een dikke cheer voor Jane die it heeft aangekaart en ogen heeft geopend!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
absoluut. Jane for the win!
Ze zijn er echt van overtuigd dat ze hele hrappihe hrappen uithehaald hebben. En dat de rest allemaal heel stom is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef zodeju het volgende:
Milena je maakt je steeds belachelijker.....moeten wij ook de hele dag op bed liggen wij maken er wat van![]()
![]()
Ja daar kan ook nog vuurwerk ontstaan, dat heeft ie al eerder bewezenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop dat Kiki ze ook nog eens gaat aanspreken. Hij durft dat wel.
Volgens mij heeft hij dat al gedaan.....Jordy hield zijn mond maar Mattie ging in discussie.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef riri het volgende:
Wat jammer dat Mattie nu niet hoort wat die Milena allemaal zegt, zijn oogkleppen zouden afvallen over wie Milena echt is
Tijd voor kwoots!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef riri het volgende:
Wat jammer dat Mattie nu niet hoort wat die Milena allemaal zegt, zijn oogkleppen zouden afvallen over wie Milena echt is
Ja maar miepen over the fucking influencer, maar zelf als moeder wel meedoen aan een reallifesoapquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena vindt het belachelijk dat Jane Bleit om haar katten, mevrouw de influencer. Ik denk dat Jane meer om haar katten geeft, dan Milena om haar kleine kiendjes. Pootje zit liever daar, dan bij zijn zwangere vrouw.
Wat scheelt die mesen?
Ik heb het zelf nooit gezien en hier ook eigenlijk niet gelezen maar volgens Matt en Keanu trekt Milena heel vaak gekke gezichten achter de rug van mensen om. En ze geeft vaak sneren naar mensen alsof ze niks waard zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef Lrod01 het volgende:
Milena vind het vreemd dat niemand voor ze op komt. Dat mens is niet goed hoor. Arrogante trol.
plus ze hebben net bij het afwassen gezegd dat het goed was dat Kiki vrijdag vertrekt. Hoop dat Kiki achter deze uitspraak komtquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja daar kan ook nog vuurwerk ontstaan, dat heeft ie al eerder bewezen
ja dat he wat hij zegt hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef engine het volgende:
Advies van Pootje: "ajsljiofjwldiojv"
Nou dit dus!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena vindt het belachelijk dat Jane Bleit om haar katten, mevrouw de influencer. Ik denk dat Jane meer om haar katten geeft, dan Milena om haar kleine kiendjes. Pootje zit liever daar, dan bij zijn zwangere vrouw.
Wat scheelt die mesen?
Hopelijk volgende week!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze drie gaan er zo hard uitvliegen als ze ooit op de bank komen .....![]()
Ben ik de enige die het probeert uit te spreken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zijn er echt van overtuigd dat ze hele hrappihe hrappen uithehaald hebben. En dat de rest allemaal heel stom is.
as toch heksengedragquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Zal ik een kaartje kapot scheuren zegt Milena, over iemands anders Valentijns kaarten
Eentje ging afwassen de andere ging kakken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Flow3r het volgende:
ze vinden het jammer dat niemand sprak om te zeggen dat Jane niet namens de hele groep sprak
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice wil de implantaten van Mattie er uit trekken, maakt haar niet uit wat het gekost heeft
Dat zit er echt niet in lol.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Milena begin eens met Sorry ik ben niet aardig geweest
Zij heeft zo'n hekel aan Mattie wat natuurlijk goed uitkomt voor Axel.....en Pootje......quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice wil de implantaten van Mattie er uit trekken, maakt haar niet uit wat het gekost heeft
Dat begrijp ik welquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Flow3r het volgende:
Sharice : ik ben in staat om over die muur te kimmen dan hier te bliijven
inderdaad horrorfilm materiaal.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het probeert uit te spreken?
Ze maken beiden van zulke agressieve uitspraken continue nu. Bah.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog FF en ze geven elkaar de schuld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef Ynti het volgende:
Wat liggen Sharice en Milena ver uit elkaar.
Dat ben ik niet van ze gewend 😂
En dan mag Keanu weer blijvenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voorspelling: Milena vertrek morgen vrijwillig .....
Deze herken ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
oh leuke grap alle kleren in de vijver gooien
Die twee kunnen beter zichzelf ov er de schutting gooien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
oh leuke grap alle kleren in de vijver gooien
Toch nog enige zelfreflectiequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef engine het volgende:
Wij zijn de twee slechteriken van het huis.
Haar wraak is toch ook niet normaal....hoe oud ben je met kleding in de vijver.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice wil nu van iedereen de kleding in de vijver gooien
100% kleuterquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Haar wraak is toch ook niet normaal....hoe oud ben je met kleding in de vijver.....
En dat werkt in de zorg.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Haar wraak is toch ook niet normaal....hoe oud ben je met kleding in de vijver.....
Stoere meid, nu van alles gillen die twee en net in de groep niks te zeggen hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice wil nu van iedereen de kleding in de vijver gooien
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB moet Sharice maar met handboeien aan bed vastbinden, die is levensgevaarlijk, wil kaarten van een ander verscheuren, wil de implantaten van mattie uit zijn hoofd trekken, kleding van iedereen in de vijver gooien
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja, dat bedenk ik me al weken telkens ik Sharice iets eng zie doen of gemeen hoor zeggen. Niet te bevatten!quote:
Waarom denk je dat ze kwaad is op Jolien en Mattie omdat die ook hun mond niet hielden....vraag me niet wat want het ging luid en druk en ik versta ze neit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef mazaru het volgende:
Heeft Mattheus Milena al aangesproken?
neh moe van geratel keanu stopt nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Flow3r het volgende:
Luistert iemand naar S2 ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
beelden in dat huis graag!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Milrena: en dat is exact wat ik bedoel met roddelen en stoken, dat is exact wat ik haat
Heeft ze een filmpje van zichzelf gezien?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Milrena: en dat is exact wat ik bedoel met roddelen en stoken, dat is exact wat ik haat
ja omdat hij ook aandacht van MIlena kreeg/krijgt hequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n hekel aan Mattie wat natuurlijk goed uitkomt voor Axel.....en Pootje......
s2? Dit is S1, toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Flow3r het volgende:
Luistert iemand naar S2 ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is nog wel plek onderin je footer zie ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik zal weer terug naar keanu, die versta ik tenminste...
Bestuur tegen de plamuurquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
In een voetbalstadion zou men zingen
Schaam je kapot!
weer over ik myself I en Kiki en Keanuquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
oh jaaa de Belgen onder ons zien s2 nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
s2? Dit is S1, toch?
Enige dat we in Vlaanderen te zien krijgen, jammer genoeg (maar de vuilbekkerij in de slaapkamer hoef ik ook niet te zien, give me baby Jane, big dog WOOF!)
1550 euro , nu opeens wel hequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Milena : als er nu iets zou komen van ; pakt dit geld en ga nu naar huis, ik doe dat
[ afbeelding ]
Ja, en omdat Jane Mattie de hand boven zijn hoofd houdt zo lang mogenlijk....Axel zegt dat hij dat begrijpt maar ondertussen probeert Mattie op de bank te krijgen....Pootje ziet hem als rivaal....quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja omdat hij ook aandacht van MIlena kreeg/krijgt he
ze zei nog : allez , ga gerust verder met praten hequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
Milena komt de boudoir binnen. Keanu stopt plots met praten, super awkward moment
en daar is de SL!
Hij is biquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef GayGuy het volgende:
Eindelijk een goed gesprek (begrijp ik nu dat keannu gay is?) Komt eerst die wandenlende geitewollensokkenkut binnen, en sl
Denk eerder dat je kinderen je nodig hebben......voor jezelf ook beter.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Milena : misschien moet ze naar haar katten
geloof dat hij wel veel meegemaakt heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
Durft ie nog niet helemaal toe te geven ,voorlopig noemt hij zichzelf biquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef GayGuy het volgende:
Eindelijk een goed gesprek (begrijp ik nu dat keannu gay is?) Komt eerst die wandenlende geitewollensokkenkut binnen, en sl
nou dat ook nog dat je even geld gaat krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Milena : als er nu iets zou komen van ; pakt dit geld en ga nu naar huis, ik doe dat
[ afbeelding ]
of ze weet dat een spel altijd in de uitzemding komtquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
Ik heb hier alles beetje meegekregen maar kijk braaf de tv uitzending. Het ging net o.a over de opdracht van Elsa en Sharice over het zoveel mogelijk bij elkaar brengen van de persoonlijke spullen van bewoners. Het viel me op dat Sharice oprecht heel erg haar best deed en genoot van het vooruitzicht van de blije bewoners. Ook vonden zij en Elsa het heel erg dat ze het voorwerp voor Jordy per ongeluk niet helemaal goed hadden. Sharice was hier net als Nele vroeger. Het moet echt de magnetische invloed van Milena zijn dat ze zulk raar gedrag vertoond. Of ze heeft twee persoonlijkheden maar dat lijkt me stug.
Charice is misschien een kameleon. Ze gaat op in degene waar ze mee is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
Ik heb hier alles beetje meegekregen maar kijk braaf de tv uitzending. Het ging net o.a over de opdracht van Elsa en Sharice over het zoveel mogelijk bij elkaar brengen van de persoonlijke spullen van bewoners. Het viel me op dat Sharice oprecht heel erg haar best deed en genoot van het vooruitzicht van de blije bewoners. Ook vonden zij en Elsa het heel erg dat ze het voorwerp voor Jordy per ongeluk niet helemaal goed hadden. Sharice was hier net als Nele vroeger. Het moet echt de magnetische invloed van Milena zijn dat ze zulk raar gedrag vertoond. Of ze heeft twee persoonlijkheden maar dat lijkt me stug.
En bij terugkomst is Sharice het huis uitgegooidquote:
a hij en jordy willen het niet zien dat zij ook een heks is. Ze gooien alles op Sharice. Pootjr loop aub deze stream uit. Geen zin in jou bij dit gesprekquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:33 schreef RelDaThief het volgende:
Ha Mattie... nog steeds geen kwaad zien in Milena. Wat een dweil!
Tot de stem van Pootje het verhaal van Mattheus als een komeet komt onderbrekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zit buiten met Jordy en Matt naar de sterren te kijken.
Ik mag die pik we komt oprecht overquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat hij wel veel meegemaakt heeft
btw zijn come out dat hij bi is, was in het huisquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik mag die pik we komt oprecht over
Oh echt? Dikke respect. Iemand daar een vid van heeeft?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
btw zijn come out dat hij bi is, was in het huis
Foodfight!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morgenavond gezellig gourmetten, echt leuk met deze sfeer![]()
Was helemaal in het begin en hij is nu erg nieuwsgierig hoe zijn familie hier op gereageert heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh echt? Dikke respect. Iemand daar een vid van heeeft?
Zal Sharice dan iemands gezicht op het gourmetstel drukken en zeggen ‘hahaha hrapje!’quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ohh ging dat over Pootje? Ik dacht over Jane omdat zij net wegliepquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Adat231 het volgende:
Jordy fluistert tegen mattie over Pootje< ik vertrouw hem niet
Denk dan Mattie en hopen dat zijn haar verschroeit, ze wil zijn plantaten er al uit trekkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zal Sharice dan iemands gezicht op het gourmetstel drukken en zeggen ‘hahaha hrapje!’
streamvervuiling!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pootje mag ook weg, streamvulling ....
‘Ik vetrouw HEM niet’, toch? Ging niet over Jane maar over Pootje dacht ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef mazaru het volgende:
Jane loopt weg
Jordy fluistert met een valse kop: Ik vertrouw haar niet
Mattheus neemt een slok en hmmmt
Mattheus gaat snel over naar Pootje of hij vaak een korte broek draagt.
Jordy wil roddelen Mattheus!!![]()
[ afbeelding ]
Dat ging over Pootje, niet over Janequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef mazaru het volgende:
Jane loopt weg
[ afbeelding ]
Jordy had het ovet Pootje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef mazaru het volgende:
Jane loopt weg
[ afbeelding ]
Sriracha-saus in ogen spuitenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zal Sharice dan iemands gezicht op het gourmetstel drukken en zeggen ‘hahaha hrapje!’
Ging over Pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh ging dat over Pootje? Ik dacht over Jane omdat zij net wegliep
Jordy probeert al vanaf het begin bewoners tegen elkaar uitspelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef mazaru het volgende:
Jane loopt weg
[ afbeelding ]
nee hij zei ik vertrouw HEM nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh ging dat over Pootje? Ik dacht over Jane omdat zij net wegliep
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
‘Ik vetrouw HEM niet’, toch? Ging niet over Jane maar over Pootje dacht ik.
Jordy is ook lastig te volgen. Hij haat iedere dag iemand andersquote:
Hij bedoelde pootje hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef mazaru het volgende:
Jane loopt weg
[ afbeelding ]
Gaat haar wel lukken hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:45 schreef Rhosyn het volgende:
Nu Milena Jolien een schuldgevoel aanpraten.
Ze vind het jammer blabla...alsof Jolien zich daar iets van hoeft aan te trekken.
Hoe ik dit eigenlijk opvat; een extra sneer naar dat ie een haartransplantatie heeft laten doen. Best wat vrouwen houden dat taboe heel hoog, dat je dan geen man bent, dat je het gewoon moet afscheren als je kalend bent, dat je dan onzeker bent en dat moet volgens dit soort mensen afgestraft worden want een man mag niet onzeker zijn blabla. Een man mag niks cosmetisch doen blabla, zeggen dat soort vrouwen terwijl ze hun laag plamuur aanbrengen, nepwimpers aanbrengen etcquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dan Mattie en hopen dat zijn haar verschroeit, ze wil zijn plantaten er al uit trekken![]()
Hij weet het echt wel want hij heeft ook gestreamd, maar ik vermoed dat als Jane Belgisch had geweest hij het allemaal wel had gesnapt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lamlul Pootje is het er niet mee eens, waarom komt ze er nu pas mee ....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
Milena gaat geen verhaaltjes vertellen die ze gehoord heeft want dat is gewoon stoken
Pootje is een leugenaar, hij staat vierkant achter die meiden en dat weten ze daar ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef Adat231 het volgende:
Pootje is geen Zwitserland, maar Begie
Hahah ik zie het allemaal voor me nu. Met die rare blik ‘hahahaha hrapje’.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sriracha-saus in ogen spuiten
Hij heeft Milena al gevraagd, maar die is nog steeds niet naar Mattheus gekomen. Milena doet en Shariceje, daar heeft hij het ook al 4x aan moeten vragen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef mazaru het volgende:
Ah Mattheus heeft dus nog steeds Milena niet aangesproken op haar gedrag, wat hij al twee rond loopt te roepen
Met uitgestreken bek..Toch even een duw geven richting Jolien, want ze weet hoe Jolien in elkaar zitquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gaat er geen ding van maken voor haar is het gewoon klaar
Garantie om 24 uur volledig gegaslight te worden.. voor van alles uitgemaakt te worden en waarschijnlijk nog langer een mikpunt, zou ik ook voor passen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef mazaru het volgende:
Ah Mattheus heeft dus nog steeds Milena niet aangesproken op haar gedrag, wat hij al twee dagen rond loopt te roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |