Of pootje. Het is echt een raadsel wat Milens besloten heeft met dr beslissende stem als DM.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef ledn81 het volgende:
even kort, toen ik weg ging hadden ze net opnieuw genomineerd.
is het nog steeds verwachting dat Jordy erbij komt morgen?
absoluut. Jane for the win!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef tassie127 het volgende:
Ik wil hier eigenlijk wel even een dikke cheer voor Jane die it heeft aangekaart en ogen heeft geopend!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
absoluut. Jane for the win!
Ze zijn er echt van overtuigd dat ze hele hrappihe hrappen uithehaald hebben. En dat de rest allemaal heel stom is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef zodeju het volgende:
Milena je maakt je steeds belachelijker.....moeten wij ook de hele dag op bed liggen wij maken er wat van![]()
![]()
Ja daar kan ook nog vuurwerk ontstaan, dat heeft ie al eerder bewezenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop dat Kiki ze ook nog eens gaat aanspreken. Hij durft dat wel.
Volgens mij heeft hij dat al gedaan.....Jordy hield zijn mond maar Mattie ging in discussie.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef riri het volgende:
Wat jammer dat Mattie nu niet hoort wat die Milena allemaal zegt, zijn oogkleppen zouden afvallen over wie Milena echt is
Tijd voor kwoots!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef riri het volgende:
Wat jammer dat Mattie nu niet hoort wat die Milena allemaal zegt, zijn oogkleppen zouden afvallen over wie Milena echt is
Ja maar miepen over the fucking influencer, maar zelf als moeder wel meedoen aan een reallifesoapquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena vindt het belachelijk dat Jane Bleit om haar katten, mevrouw de influencer. Ik denk dat Jane meer om haar katten geeft, dan Milena om haar kleine kiendjes. Pootje zit liever daar, dan bij zijn zwangere vrouw.
Wat scheelt die mesen?
Ik heb het zelf nooit gezien en hier ook eigenlijk niet gelezen maar volgens Matt en Keanu trekt Milena heel vaak gekke gezichten achter de rug van mensen om. En ze geeft vaak sneren naar mensen alsof ze niks waard zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef Lrod01 het volgende:
Milena vind het vreemd dat niemand voor ze op komt. Dat mens is niet goed hoor. Arrogante trol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |