Hij is biquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef GayGuy het volgende:
Eindelijk een goed gesprek (begrijp ik nu dat keannu gay is?) Komt eerst die wandenlende geitewollensokkenkut binnen, en sl
Denk eerder dat je kinderen je nodig hebben......voor jezelf ook beter.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Milena : misschien moet ze naar haar katten
geloof dat hij wel veel meegemaakt heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik zal weer terug naar keanu, die versta ik tenminste...
Durft ie nog niet helemaal toe te geven ,voorlopig noemt hij zichzelf biquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef GayGuy het volgende:
Eindelijk een goed gesprek (begrijp ik nu dat keannu gay is?) Komt eerst die wandenlende geitewollensokkenkut binnen, en sl
nou dat ook nog dat je even geld gaat krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Milena : als er nu iets zou komen van ; pakt dit geld en ga nu naar huis, ik doe dat
[ afbeelding ]
of ze weet dat een spel altijd in de uitzemding komtquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
Ik heb hier alles beetje meegekregen maar kijk braaf de tv uitzending. Het ging net o.a over de opdracht van Elsa en Sharice over het zoveel mogelijk bij elkaar brengen van de persoonlijke spullen van bewoners. Het viel me op dat Sharice oprecht heel erg haar best deed en genoot van het vooruitzicht van de blije bewoners. Ook vonden zij en Elsa het heel erg dat ze het voorwerp voor Jordy per ongeluk niet helemaal goed hadden. Sharice was hier net als Nele vroeger. Het moet echt de magnetische invloed van Milena zijn dat ze zulk raar gedrag vertoond. Of ze heeft twee persoonlijkheden maar dat lijkt me stug.
Charice is misschien een kameleon. Ze gaat op in degene waar ze mee is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
Ik heb hier alles beetje meegekregen maar kijk braaf de tv uitzending. Het ging net o.a over de opdracht van Elsa en Sharice over het zoveel mogelijk bij elkaar brengen van de persoonlijke spullen van bewoners. Het viel me op dat Sharice oprecht heel erg haar best deed en genoot van het vooruitzicht van de blije bewoners. Ook vonden zij en Elsa het heel erg dat ze het voorwerp voor Jordy per ongeluk niet helemaal goed hadden. Sharice was hier net als Nele vroeger. Het moet echt de magnetische invloed van Milena zijn dat ze zulk raar gedrag vertoond. Of ze heeft twee persoonlijkheden maar dat lijkt me stug.
En bij terugkomst is Sharice het huis uitgegooidquote:
a hij en jordy willen het niet zien dat zij ook een heks is. Ze gooien alles op Sharice. Pootjr loop aub deze stream uit. Geen zin in jou bij dit gesprekquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:33 schreef RelDaThief het volgende:
Ha Mattie... nog steeds geen kwaad zien in Milena. Wat een dweil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |