ja omdat hij ook aandacht van MIlena kreeg/krijgt hequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n hekel aan Mattie wat natuurlijk goed uitkomt voor Axel.....en Pootje......
s2? Dit is S1, toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Flow3r het volgende:
Luistert iemand naar S2 ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is nog wel plek onderin je footer zie ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik zal weer terug naar keanu, die versta ik tenminste...
Bestuur tegen de plamuurquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
In een voetbalstadion zou men zingen
Schaam je kapot!
weer over ik myself I en Kiki en Keanuquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik zal weer terug naar keanu, die versta ik tenminste...
oh jaaa de Belgen onder ons zien s2 nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
s2? Dit is S1, toch?
Enige dat we in Vlaanderen te zien krijgen, jammer genoeg (maar de vuilbekkerij in de slaapkamer hoef ik ook niet te zien, give me baby Jane, big dog WOOF!)
1550 euro , nu opeens wel hequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Milena : als er nu iets zou komen van ; pakt dit geld en ga nu naar huis, ik doe dat
[ afbeelding ]
Ja, en omdat Jane Mattie de hand boven zijn hoofd houdt zo lang mogenlijk....Axel zegt dat hij dat begrijpt maar ondertussen probeert Mattie op de bank te krijgen....Pootje ziet hem als rivaal....quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja omdat hij ook aandacht van MIlena kreeg/krijgt he
ze zei nog : allez , ga gerust verder met praten hequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
Milena komt de boudoir binnen. Keanu stopt plots met praten, super awkward moment
en daar is de SL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |