Tot de stem van Pootje het verhaal van Mattheus als een komeet komt onderbrekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zit buiten met Jordy en Matt naar de sterren te kijken.
Ik mag die pik we komt oprecht overquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat hij wel veel meegemaakt heeft
btw zijn come out dat hij bi is, was in het huisquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik mag die pik we komt oprecht over
Oh echt? Dikke respect. Iemand daar een vid van heeeft?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
btw zijn come out dat hij bi is, was in het huis
Foodfight!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morgenavond gezellig gourmetten, echt leuk met deze sfeer![]()
Was helemaal in het begin en hij is nu erg nieuwsgierig hoe zijn familie hier op gereageert heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh echt? Dikke respect. Iemand daar een vid van heeeft?
Zal Sharice dan iemands gezicht op het gourmetstel drukken en zeggen ‘hahaha hrapje!’quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ohh ging dat over Pootje? Ik dacht over Jane omdat zij net wegliepquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Adat231 het volgende:
Jordy fluistert tegen mattie over Pootje< ik vertrouw hem niet
Denk dan Mattie en hopen dat zijn haar verschroeit, ze wil zijn plantaten er al uit trekkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zal Sharice dan iemands gezicht op het gourmetstel drukken en zeggen ‘hahaha hrapje!’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |