of ze weet dat een spel altijd in de uitzemding komtquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
Ik heb hier alles beetje meegekregen maar kijk braaf de tv uitzending. Het ging net o.a over de opdracht van Elsa en Sharice over het zoveel mogelijk bij elkaar brengen van de persoonlijke spullen van bewoners. Het viel me op dat Sharice oprecht heel erg haar best deed en genoot van het vooruitzicht van de blije bewoners. Ook vonden zij en Elsa het heel erg dat ze het voorwerp voor Jordy per ongeluk niet helemaal goed hadden. Sharice was hier net als Nele vroeger. Het moet echt de magnetische invloed van Milena zijn dat ze zulk raar gedrag vertoond. Of ze heeft twee persoonlijkheden maar dat lijkt me stug.
Charice is misschien een kameleon. Ze gaat op in degene waar ze mee is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
Ik heb hier alles beetje meegekregen maar kijk braaf de tv uitzending. Het ging net o.a over de opdracht van Elsa en Sharice over het zoveel mogelijk bij elkaar brengen van de persoonlijke spullen van bewoners. Het viel me op dat Sharice oprecht heel erg haar best deed en genoot van het vooruitzicht van de blije bewoners. Ook vonden zij en Elsa het heel erg dat ze het voorwerp voor Jordy per ongeluk niet helemaal goed hadden. Sharice was hier net als Nele vroeger. Het moet echt de magnetische invloed van Milena zijn dat ze zulk raar gedrag vertoond. Of ze heeft twee persoonlijkheden maar dat lijkt me stug.
En bij terugkomst is Sharice het huis uitgegooidquote:
a hij en jordy willen het niet zien dat zij ook een heks is. Ze gooien alles op Sharice. Pootjr loop aub deze stream uit. Geen zin in jou bij dit gesprekquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:33 schreef RelDaThief het volgende:
Ha Mattie... nog steeds geen kwaad zien in Milena. Wat een dweil!
Tot de stem van Pootje het verhaal van Mattheus als een komeet komt onderbrekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zit buiten met Jordy en Matt naar de sterren te kijken.
Ik mag die pik we komt oprecht overquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat hij wel veel meegemaakt heeft
btw zijn come out dat hij bi is, was in het huisquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik mag die pik we komt oprecht over
Oh echt? Dikke respect. Iemand daar een vid van heeeft?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
btw zijn come out dat hij bi is, was in het huis
Foodfight!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morgenavond gezellig gourmetten, echt leuk met deze sfeer![]()
Was helemaal in het begin en hij is nu erg nieuwsgierig hoe zijn familie hier op gereageert heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh echt? Dikke respect. Iemand daar een vid van heeeft?
Zal Sharice dan iemands gezicht op het gourmetstel drukken en zeggen ‘hahaha hrapje!’quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morgenavond gezellig gourmetten, echt leuk met deze sfeer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |