Is zij op het werk ook zo? Met zorgbehoevende patiënten? Met de verzorging van haar eigen oma?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: domme mensen die gaan zien dat ik thuis ook zo zou doen.
ik doe niet anders thuis. Ik ben op het werk ook degene die altijd zo'n domme stoten? uithaalt.
een pestgriet. OOk op werkquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
ik doe niet anders thuis. Ik ben op het werk ook degene die altijd zo'n domme stoten? uithaalt.
secreet van een vrouw is dat zegquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Worstenbroodjes!!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gooi dan echt Mike en Matt er maar in.
Gaslighting, dat was het woord dat ik al een uur zocht!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Willewa het volgende:
‘Terwijl dit allemaal niet bij ons is ontstaan’ haha, deze gaslightingsessie gaat ver hoor.
kijk oma even lachen, zetten we even het zuurstof afquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is zij op het werk ook zo? Met zorgbehoevende patiënten? Met de verzorging van haar eigen oma?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
sharice: heel Ned en Belgie mogen weten dat wij de enigste normalen zijn he
heeeeeeee! Ik woon aan de Ndl grens en ik versta iedereen perfectquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
Ik versta GEEN WOORD van Sharice, en ik woon verdomme AAN de belgische grens he... kunnen we aub volgende BB geen Belgen meer?
Komt ze nu achterquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Milena wil een taxi bellen![]()
"ik maak mij belachelijk nu, op mijn werk en mijn kinderen "
en te laf om het in der gezicht te zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane is een stuk stront voor Milena, ga zo door .....![]()
Kan Mike gelijk een complete keuken meenemenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mmm. En uitgebreide grappige sterke verhalen
Geen West-Vlamingen meer zou al veel schelen. Vind de Belgen vaak wel leuk verderquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
Ik versta GEEN WOORD van Sharice, en ik woon verdomme AAN de belgische grens he... kunnen we aub volgende BB geen Belgen meer?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan Mike gelijk een complete keuken meenemen
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Komt ze nu achter
Straks is de finale op mijn verjaardag
Jordy, Sharice, Milena, Matt, Elsa, Jane, Pootje (op de bank)quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie ligt er nu de hele dag in bed ?
Fittie helemaal gezien?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef odie22 het volgende:
en normaal om de 5 min een SL, dit is niet te volgen BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |