Gaat haar wel lukken hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:45 schreef Rhosyn het volgende:
Nu Milena Jolien een schuldgevoel aanpraten.
Ze vind het jammer blabla...alsof Jolien zich daar iets van hoeft aan te trekken.
Hoe ik dit eigenlijk opvat; een extra sneer naar dat ie een haartransplantatie heeft laten doen. Best wat vrouwen houden dat taboe heel hoog, dat je dan geen man bent, dat je het gewoon moet afscheren als je kalend bent, dat je dan onzeker bent en dat moet volgens dit soort mensen afgestraft worden want een man mag niet onzeker zijn blabla. Een man mag niks cosmetisch doen blabla, zeggen dat soort vrouwen terwijl ze hun laag plamuur aanbrengen, nepwimpers aanbrengen etcquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dan Mattie en hopen dat zijn haar verschroeit, ze wil zijn plantaten er al uit trekken![]()
Hij weet het echt wel want hij heeft ook gestreamd, maar ik vermoed dat als Jane Belgisch had geweest hij het allemaal wel had gesnapt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lamlul Pootje is het er niet mee eens, waarom komt ze er nu pas mee ....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
Milena gaat geen verhaaltjes vertellen die ze gehoord heeft want dat is gewoon stoken
Pootje is een leugenaar, hij staat vierkant achter die meiden en dat weten ze daar ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef Adat231 het volgende:
Pootje is geen Zwitserland, maar Begie
Hahah ik zie het allemaal voor me nu. Met die rare blik ‘hahahaha hrapje’.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sriracha-saus in ogen spuiten
Hij heeft Milena al gevraagd, maar die is nog steeds niet naar Mattheus gekomen. Milena doet en Shariceje, daar heeft hij het ook al 4x aan moeten vragen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef mazaru het volgende:
Ah Mattheus heeft dus nog steeds Milena niet aangesproken op haar gedrag, wat hij al twee rond loopt te roepen
Met uitgestreken bek..Toch even een duw geven richting Jolien, want ze weet hoe Jolien in elkaar zitquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gaat er geen ding van maken voor haar is het gewoon klaar
Garantie om 24 uur volledig gegaslight te worden.. voor van alles uitgemaakt te worden en waarschijnlijk nog langer een mikpunt, zou ik ook voor passen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef mazaru het volgende:
Ah Mattheus heeft dus nog steeds Milena niet aangesproken op haar gedrag, wat hij al twee dagen rond loopt te roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |