plus ze hebben net bij het afwassen gezegd dat het goed was dat Kiki vrijdag vertrekt. Hoop dat Kiki achter deze uitspraak komtquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja daar kan ook nog vuurwerk ontstaan, dat heeft ie al eerder bewezen
ja dat he wat hij zegt hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef engine het volgende:
Advies van Pootje: "ajsljiofjwldiojv"
Nou dit dus!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena vindt het belachelijk dat Jane Bleit om haar katten, mevrouw de influencer. Ik denk dat Jane meer om haar katten geeft, dan Milena om haar kleine kiendjes. Pootje zit liever daar, dan bij zijn zwangere vrouw.
Wat scheelt die mesen?
Hopelijk volgende week!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze drie gaan er zo hard uitvliegen als ze ooit op de bank komen .....![]()
Ben ik de enige die het probeert uit te spreken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zijn er echt van overtuigd dat ze hele hrappihe hrappen uithehaald hebben. En dat de rest allemaal heel stom is.
as toch heksengedragquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Zal ik een kaartje kapot scheuren zegt Milena, over iemands anders Valentijns kaarten
Eentje ging afwassen de andere ging kakken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Flow3r het volgende:
ze vinden het jammer dat niemand sprak om te zeggen dat Jane niet namens de hele groep sprak
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice wil de implantaten van Mattie er uit trekken, maakt haar niet uit wat het gekost heeft
Dat zit er echt niet in lol.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Milena begin eens met Sorry ik ben niet aardig geweest
Zij heeft zo'n hekel aan Mattie wat natuurlijk goed uitkomt voor Axel.....en Pootje......quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice wil de implantaten van Mattie er uit trekken, maakt haar niet uit wat het gekost heeft
Dat begrijp ik welquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Flow3r het volgende:
Sharice : ik ben in staat om over die muur te kimmen dan hier te bliijven
inderdaad horrorfilm materiaal.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het probeert uit te spreken?
Ze maken beiden van zulke agressieve uitspraken continue nu. Bah.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |