Wat eenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
keanu heeft hoop op een plot twist en houd je maar vast als hij wint![]()
Nou inderdaad het is gewoon pijnlijk om te zien...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt wat een amateurs.
Ik open niet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:59 schreef Luna68 het volgende:
Vlgs mij hoor je de kaas eerst in een pannetje te smelten voordat je ze in zo’n fondue pannetje doet.
dacht ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:59 schreef Luna68 het volgende:
Vlgs mij hoor je de kaas eerst in een pannetje te smelten voordat je ze in zo’n fondue pannetje doet.
Valt nog weinig te dippenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Ik zie iedereen eten en niemand dippen. Iets gaat er niet goed.
brood is zo meteen al op voordat de kaas gesmolten isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Ik zie iedereen eten en niemand dippen. Iets gaat er niet goed.
Geen van de 10 die dat bedenktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht ik ook
eerst op fornuis laten smelten en dan overgieten in de fonduepannetjes
hoe simpel kun je het maken
zijn ook erg groot gesnedenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef OmaJacky het volgende:
De stokbrood is dalijk al op voordat de kaas gesmolten is en de rest waarschijnlijk ook.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:02 schreef engine het volgende:
Zouden ze wel kunnen gourmetten? Je gaat toch twijfelen.
Het ongeduld van de mens in full effectquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht ik ook
eerst op fornuis laten smelten en dan overgieten in de fonduepannetjes
hoe simpel kun je het maken
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Ze smeren nu de kaas maar met een vork op het eten
Ja ik eik ook wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:04 schreef Rhosyn het volgende:
Van het laatste streamverslag word ik vandaag saggerijnig.
Ja ik blijf nog wel kijken. Alleen als ze Axel weg sturen houdt ik het voor gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik eik ook wel.
Heb dan altijd zo'n reactie van, ik kijk helemaal niet meer.
Maar dat doe ik dan uit eindelijk toch wel
Dan zit ik naast je op het bankje op het zelfde bankjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik blijf nog wel kijken. Alleen als ze Axel weg sturen houdt ik het voor gezien.
De rest vind ik niet leuk.
Helaas.
en binnenkant fondupan insmeren met teentje knoflookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Melk?? Eerder een scheut wijn...
Die stopt alleen de vork in die kaas, die eet geen groentenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:10 schreef RelDaThief het volgende:
Ha, David S komt tijdens de SL advies geven over de kaasfondue.
Dat wordt ook weer niks.
Ziehier een echte en absolute onbenul aangaande kaasfondue.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Melk?? Eerder een scheut wijn...
Dankzij een geniale actie van Axel die twee mensen mocht uitkiezen voor een vrijstellingsbattle. Koos hij Jane en Sharice. De rest is geschiedenis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:11 schreef Ireth het volgende:
Charice én Milena een vrijstelling??![]()
Is het hell-week ofzo
Tosti?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziehier een echte en absolute onbenul aangaande kaasfondue.
Hier smelten de plakken kaas tussen 2 sneetjes brood.
Het is inderdaad wel weer duidelijk hoe de hazen lopen, het is een stelletje en dat hebben ze het liefst zo lang mogelijk bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:11 schreef Ireth het volgende:
Is het hell-week ofzo
Zag op FB wel een goede uitspraakquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:11 schreef Ireth het volgende:
Is het hell-week ofzo
Gold alleen voor dat spel blijkbaar, niet voor de hele week helaasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag op FB wel een goede uitspraak
Hoe kan iemand die als eerste de giftige appel kreeg en geen Kans meer zou maken op een vrijstelling alsnog een vrijstelling winnen
Verder ben je wel lief...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziehier een echte en absolute onbenul aangaande kaasfondue.
Hier smelten de plakken kaas tussen 2 sneetjes brood.
Jaaa is lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, ok, zelf heb ik liever rundersalami, probeer een keer
Nou niet normaal hoe ze zitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef kater1 het volgende:
De rest reageert niet dus zal wel niets zijn.
Dat heb ik hier vandaag ook al gevraagdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag op FB wel een goede uitspraak
Hoe kan iemand die als eerste de giftige appel kreeg en geen Kans meer zou maken op een vrijstelling alsnog een vrijstelling winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze is er nog? Dát is er met Elsa...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nah das zielig! Maar dit is wel raar. Heeft ze een geest gezien boven het fonduepotje of zo? Pootje haalt fonduepotje nu weg bij haar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn al uitgetuned op haar om alvast te wennen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef Ireth het volgende:
En daar betaal je grof geld voor
Heeft wel een nooduitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de puntpaprika kan heerlijk door de pastaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten vol.. nu nog even een kliekje verzinnen voor de resterende rauwkost
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Opbakken voor de pasta.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappig en ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:31 schreef Willewa het volgende:
Ik mis Wicky en Eva wel hoor. Lijkt net alsof we 2 weken BB geskipt hebben, voor de hoeveelheid mensen die er nu zitten.
Wicky was een toppertje en Eva tja ik vond d’r wel grappige opvulling.
Jah.. roerbakken met de courgette en de rest wat ze vergeten hebben op etenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de puntpaprika kan heerlijk door de pasta
ditquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappig en ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.
Ja dat idee heb ik idd meer hier gehad, dat velen Eva zouden willen zien gaan. Ik vond haar niet zo verkeerd en wel grappige opvulling dus. Wicky zeker een topper, die mis ik daadwerkelijk als persoon sowieso en had minstens tot de laatste week mogen blijven van mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappige ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Komt hier vandaan:
https://www.hln.be/video/(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik ook, Wicky was wel mijn favo, kon zo om hem lachen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappig en ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat jij bij keanu onder een steen
Net zoals 4 nieuwe in een week is 3 in een week het huis zien verlaten te veel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik idd meer hier gehad, dat velen Eva zouden willen zien gaan. Ik vond haar niet zo verkeerd en wel grappige opvulling dus. Wicky zeker een topper, die mis ik daadwerkelijk als persoon sowieso en had minstens tot de laatste week mogen blijven van mij.
Maar bedoelde het meer zo van, qua hoe we het gewend zijn geweest alle jaren, lijkt het qua aantal mensen echt alsof we 2 weken geskipt hebben. Ik mis voor m’n gevoel nu gewoon echt 2 mensen voor het moment waar we zijn3 exits in 3 dagen was helaas veel. Jammer dat het niet eerder gebeurde want dan waren er denk ik zeker andere mensen opgeroepen.
Feestjes waren ook puur snaaien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:41 schreef Hznootje het volgende:
Dus binnen 40 minuten klaar met de kaasfondue? Niks gezelligheid …naar binnen schuiven met die handel
Dat zal ook wel weer heel gezellig wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:39 schreef Frummelie het volgende:
Omg gaan ze donderdag gourmetten? Dat moet ik zien natuurijk..
het vrije-uitloop-hokquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:46 schreef greysbones het volgende:
wat fijn
dat alle mics weer open staan
Zo doen wij het ook, het hoort ook gezellig te zijn maar dat is daar niet mogelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:47 schreef lojanda het volgende:
Nou dat was een karige fondue.. twee kleine pannetjes half gevuld met tien mensen.. rare groenten en maar drie stokbroden.
Er is ook totaal geen sfeer.. ze vallen als hondenbaan en binnen tien minuten is alles op. Gelijk van tafel en over naar de orde van de dag. Wat een gezelligheid daar![]()
Vorige week nog met vrienden een kaasfondue gehad maar dat heeft een aantal uur geduurd..
Die heb ik vandaag al genoeg gezien. Ze lagen allemaal te wentelenquote:
hadden ze beter in de fondue kunnen stekenquote:
Idd lekker op je gemakkie en gezellig wat kletsen.. daar niet die vliegen op dat eten omdat ze bang zijn iets minder te krijgen dan de ander.. echt ongekend hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook, het hoort ook gezellig te zijn maar dat is daar niet mogelijk.
zijn niet de slimsten daarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden ze beter in de fondue kunnen steken
Het is bij deze groep schranzen, schranzen, schranzen en het liefst zo veel en snel mogelijk. Net een stel varkens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:41 schreef Hznootje het volgende:
Dus binnen 40 minuten klaar met de kaasfondue? Niks gezelligheid …naar binnen schuiven met die handel
Zo hoort dat ook, genieten en wat kletsen en etenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:47 schreef lojanda het volgende:
Nou dat was een karige fondue.. twee kleine pannetjes half gevuld met tien mensen.. rare groenten en maar drie stokbroden.
Er is ook totaal geen sfeer.. ze vallen als hondenbaan en binnen tien minuten is alles op. Gelijk van tafel en over naar de orde van de dag. Wat een gezelligheid daar![]()
Vorige week nog met vrienden een kaasfondue gehad maar dat heeft een aantal uur geduurd..
En te vlooienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag al genoeg gezien. Ze lagen allemaal te wentelen
Ze wordt zelf ge-ghost.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nah das zielig! Maar dit is wel raar. Heeft ze een geest gezien boven het fonduepotje of zo? Pootje haalt fonduepotje nu weg bij haar.
Een gezellig half uurtjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer heel gezellig worden
Hij bedoeld suiker.quote:
Die vind altijd wel wat om over te zeiken. Het is nooit goed. Blijft een zeer vermoeiend ventje.quote:
pootje en zijn vriendenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurtorenwachter Pootje
Redden ze dat een volle 30 minuten? Ik heb er m’n twijfels overquote:
Geef die man een kans om te drukken zegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurtorenwachter Pootje
ze pakt de chips gewoon aanquote:
En heeft het afgedekt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze pakt de chips gewoon aan
ze is moe zegt ze net
En dan die kreun ook elke keer in haar stem.. ik kan echt niet met haarquote:
Jane zo aardig om het aan haar te geven en krijgt als bedankje.. heb je geen keukenrol om het af te dekkenquote:
Jees, moest ff zoeken!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurtorenwachter Pootje
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:00 schreef engine het volgende:
Iemand heeft Matthie zijn chips gepakt. Het is op
We zoeken een braziliaan van 1,78quote:
Ze zei eerst laat me met rustquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jane zo aardig om het aan haar te geven en krijgt als bedankje.. heb je geen keukenrol om het af te dekken
Zie ik nu pas , voor mij dus nieuwquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ja
al een paar dagen hebben ze goede
Zo vriendelijk altijdquote:
Ze zijn verwend met echte filtersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie ik nu pas , voor mij dus nieuw
Zou ik als BB meteen drukken wanneer hij even naar het toilet is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:04 schreef lojanda het volgende:
Ligt Pootje daar nu echt zodat hij als eerste bij de knop is
wat kan Jordy er aan doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:07 schreef Kinga het volgende:
Seriously, Milena EN Sharice een vrijstelling? Dan gooi Jordy nog maar op die bank AUB
dan heb ik de eerste 2 gemist met switchen van streamquote:
elsa kan gewoon naar huis hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niks, maar tenminste een die verdient naar huis te gaan op de bank.
Vervelend die koffie tussen de suiker inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoooo die gooit even 16cscheppen suiker in de koffie Jolien
en lachend allerlei opdrachten geven "Pak gewoon iemand anders zijn dekentje "quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
milena lijkt me een vreselijk mens om mee te moeten leven
tenzij je ervan houdt om hele dagen afgesnauwd te worden
Wel kinky hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
milena lijkt me een vreselijk mens om mee te moeten leven
tenzij je ervan houdt om hele dagen afgesnauwd te worden
Ja zag je hetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef engine het volgende:
Daar gaat het ijs voor de koffie over de grond
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoooo die gooit even 16cscheppen suiker in de koffie Jolien
als je dit ziet is het niet vreemd meer dat Jolien afgevallen is in het begin, toen er geen suiker wasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zelfs BB lijkt verbaasd
[ afbeelding ]
broodbakmachienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ok, op stream 1 - wat is dat zoemend/fluitend achtergrondgeluidje dat steeds om de paar seconden herhaalt?
Het ligt niet aan mijn toestel en zonet in de reclameblok zat het er niet, zit echt op deze stream. En ik word er beetje crazy van.
ja staan de bedden nou uit elkaar, ja Eva der bed zal wel weg gemoeten hebben maar ja dan hun apart uh ? hahhaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
mag sharice niet meer naast milena liggen?
milena heeft een 2 persoonsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja staan de bedden nou uit elkaar, ja Eva der bed zal wel weg gemoeten hebben maar ja dan hun apart uh ? hahha
broodbakmachinequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ok, op stream 1 - wat is dat zoemend/fluitend achtergrondgeluidje dat steeds om de paar seconden herhaalt?
Het ligt niet aan mijn toestel en zonet in de reclameblok zat het er niet, zit echt op deze stream. En ik word er beetje crazy van.
echt? ah inderdaad, nu focus op de mannen in de zetel en 't is weg, OEF.quote:
Broodmachinequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
die heeft me daar een bord volquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens MIlena is de chips geen dubbele portie, kortom is niet eerlijk verdeeld zegt ze
ja weet ik maar er mag maar 1 pers per bed en ze hadden 3 bedden naast elkaar dat is nu ook niet meerquote:
AAaaaaa daar hoopte ik al op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef engine het volgende:
Daar gaat het ijs voor de koffie over de grond
die heeft meeste uitkozen geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft me daar een bord vol
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft me daar een bord vol
Ja jane verdeeld he dus jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens MIlena is de chips geen dubbele portie, kortom is niet eerlijk verdeeld zegt ze
ik vind de dubbele stream echt vaak voorkomen dit seizoenquote:
nouquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De sirene mag nu wel gaan om Jane en Axel hun kast een keer te geven
als ze koffie krijgen van Jolien stuiteren ze de hele avond achter de schermenquote:
Is bijna erger dan een glas colaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zelfs BB lijkt verbaasd
[ afbeelding ]
Krijgen die lui helemaal niets van common sense mee, of zijn we nu aan de generatie toegekomen dat de kinderen van domme mensen nu ook volwassen zijn gewordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker goed Jolien voor de glazen hete koffie erin en nu in de vriezer zetten
en dan vreemd op kijken dat de glazen springen![]()
ze deed de koffie op de koude melkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Krijgen die lui helemaal niets van common sense mee, of zijn we nu aan de generatie toegekomen dat de kinderen van domme mensen nu ook volwassen zijn geworden
oké, dan alleen Jane haar kastquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
als axel nu alweer wat heeft wordt het ook een beetje saai
laat BB ze die gewoon maar geven
en een ander op de knop of telefoon
de generatie na deze zijn nog erger die kunnen geen eens normaal klokkijken meerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Krijgen die lui helemaal niets van common sense mee, of zijn we nu aan de generatie toegekomen dat de kinderen van domme mensen nu ook volwassen zijn geworden
Pfffff…. Wil dat trieste duo ook wat tv-tijd, laat ze zelf iets leuks verzinnen, dit ‘grapje’ is wel uitgekauwd nuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
sharice en milena gaan op snoepjacht vanavond
of peter niet wil snitchen
ja maar je gooit toch niet half glas melk erin en kookwater is echt wel heet, je kan het bter gewoon niet doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze deed de koffie op de koude melk
dus echt heel heet wordt het glas niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef Verity het volgende:
Het Keanu kartel is toch ontstaan na het gesprek tussen Sharice en Mattheus en Keanu in de bourdoir?
Daarbij zei Sharice of Milena: het groepje van Keanu. Waarop ze reageerden dat die er niet was en dat ze zelfs op elkaar hadden gestemd.
nou echt wel en ze denken zelf heel grappig te wezenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
Mogen die 2 witches naar huis alsjeblieft? De sfeer zou er zo van opknappen
het zijn koffie glazen hequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar je gooit toch niet half glas melk erin en kookwater is echt wel heet, je kan het bter gewoon niet doen
gaan die 2 nou echt snoep van andere jatten? goh wat een leuk grapje
Ik vind die twee ook gewoon niet grappig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Pfffff…. Wil dat trieste duo ook wat tv-tijd, laat ze zelf iets leuks verzinnen, dit ‘grapje’ is wel uitgekauwd nu
ja is het ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het dan best grappig dat die meiden daar zelf wel een beetje voor hebben gezorgd.
ja ze spatten niet zomaar uit een hequote:
de grappen die hun bedenken die kunnen gewoon nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind die twee ook gewoon niet grappig.
"Laten we lekker op al het eten spugen, ja hihihihihi"
Grappig bedoeld, maar denk alleen voor die 2...
serieus, zo direct hij helemaal in paniek als hij hem kwijt isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Äls ik het goes hoorde hadden ze ook de ring van axel gepakt
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:37 schreef Luna68 het volgende:
Zaten ze nu gewoon in de kasten van de anderen??
BB vindt het blijkbaar grappig want ik zat naar de woonkamer stream te kijken en krijg nu die twee door m’n strot geduwd 😡quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij de bondgenoten heb je dan gewoon een gele kaartquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zo onbeschoft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:37 schreef Luna68 het volgende:
Zaten ze nu gewoon in de kasten van de anderen??
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
Die mechanische papegaai ( ik vertik het om die Peter te noemen belachelijke naam) moet nu maar gaan schreeuwen :
RAAAAA
houd de dief houdt de dief
RAAAAA
houd de dief houdt de dief
Domme wijven
Haha Sam toen ja! Maar hier zeiden ze het voor de grap, maar deden ze het niet gelukkig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Bij de bondgenoten heb je dan gewoon een gele kaartzouden ze hier ook moeten doen. Of van eigen geld dubbel zoveel nieuwe kopen.
Ik zie er ook de humor niet van in. Ik lig ook niet in een deuk als ik iemand zie jatten in de supermarktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Pfffff…. Wil dat trieste duo ook wat tv-tijd, laat ze zelf iets leuks verzinnen, dit ‘grapje’ is wel uitgekauwd nu
Terrortwin kartel vind ik goed verzonnenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:31 schreef Verity het volgende:
Sharice: Terrortwin kartel
Sharice: Niet snitchen Peter, wij gaan vannacht snoep pikken. Dan mag jij ook bij ons in het kartel
Is ook totaal niet grappig en dan dat domme schaap de hele tijd achter haar aan.quote:
Ja, van Axel sws.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:45 schreef mazaru het volgende:
Ze zullen wel van Axel en Jane gaan jatten
Ik snap niet dat hun kunnen denken dat dat kan, laat staan grappig is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar. Walgelijke wijven
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er ook de humor niet van in. Ik lig ook niet in een deuk als ik iemand zie jatten in de supermarkt
Echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef lojanda het volgende:
Moest ge mij niet nog iets zeggen roept Milena door het raam naar buiten.. nee zegt Axel en duwt het raam gewoon dicht
Ordinaire dief dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellen
gaat over de koffie van vanmorgen die Charice opgedronken heb van Jane wat ze niet toegeeft dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:49 schreef -river- het volgende:
Nu hebben ze het over dingen die ze kwijt zijn, en lol. Jolien denkt er het hare van en terecht.
Ze hebben allemaal nog die ketting en sloten dus ik zou mijn kast gewoon op slot doen. Dat moet daar wel met al dat jatten de hele tijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ze zaten ook in andermans kasten spullen weg te halen!!
Dit kan toch niet.
Vorige week was iedereen verbaasd dat er een kledingtoken lag in de kast van Keanu, want daar kom je toch niet in. En zij jatten gewoon spullen uit andermans kasten.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Luna68 het volgende:
Mileentje wil een secret mission. Ik weet er wel één, pak je koffer in en gooi die over de schutting en klim er zelf achteraan
ik zie de FEBO er nog voor aan om het verstoppen van de spullen om te buigen naar een secret missionquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Luna68 het volgende:
Mileentje wil een secret mission. Ik weet er wel één, pak je koffer in en gooi die over de schutting en klim er zelf achteraan
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu weer een ijskoffie gejat?
Van mij mag ze.. zijn we van haar af en vooral van die snerpende stem.quote:
Ja van mattiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu weer een ijskoffie gejat?
blijkbaar moet eerst schande spreken van iets voordat BB ingrijptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt tijd dat BB weer eens een hartig woordje met de bewoners gaat wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |