quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoooo die gooit even 16cscheppen suiker in de koffie Jolien
als je dit ziet is het niet vreemd meer dat Jolien afgevallen is in het begin, toen er geen suiker wasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zelfs BB lijkt verbaasd
[ afbeelding ]
broodbakmachienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ok, op stream 1 - wat is dat zoemend/fluitend achtergrondgeluidje dat steeds om de paar seconden herhaalt?
Het ligt niet aan mijn toestel en zonet in de reclameblok zat het er niet, zit echt op deze stream. En ik word er beetje crazy van.
ja staan de bedden nou uit elkaar, ja Eva der bed zal wel weg gemoeten hebben maar ja dan hun apart uh ? hahhaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
mag sharice niet meer naast milena liggen?
milena heeft een 2 persoonsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja staan de bedden nou uit elkaar, ja Eva der bed zal wel weg gemoeten hebben maar ja dan hun apart uh ? hahha
broodbakmachinequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ok, op stream 1 - wat is dat zoemend/fluitend achtergrondgeluidje dat steeds om de paar seconden herhaalt?
Het ligt niet aan mijn toestel en zonet in de reclameblok zat het er niet, zit echt op deze stream. En ik word er beetje crazy van.
echt? ah inderdaad, nu focus op de mannen in de zetel en 't is weg, OEF.quote:
Broodmachinequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
die heeft me daar een bord volquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens MIlena is de chips geen dubbele portie, kortom is niet eerlijk verdeeld zegt ze
ja weet ik maar er mag maar 1 pers per bed en ze hadden 3 bedden naast elkaar dat is nu ook niet meerquote:
AAaaaaa daar hoopte ik al op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef engine het volgende:
Daar gaat het ijs voor de koffie over de grond
die heeft meeste uitkozen geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft me daar een bord vol
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft me daar een bord vol
Ja jane verdeeld he dus jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens MIlena is de chips geen dubbele portie, kortom is niet eerlijk verdeeld zegt ze
ik vind de dubbele stream echt vaak voorkomen dit seizoenquote:
nouquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De sirene mag nu wel gaan om Jane en Axel hun kast een keer te geven
als ze koffie krijgen van Jolien stuiteren ze de hele avond achter de schermenquote:
Is bijna erger dan een glas colaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zelfs BB lijkt verbaasd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |