quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:37 schreef Luna68 het volgende:
Zaten ze nu gewoon in de kasten van de anderen??
BB vindt het blijkbaar grappig want ik zat naar de woonkamer stream te kijken en krijg nu die twee door m’n strot geduwd 😡quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind die twee ook gewoon niet grappig.
"Laten we lekker op al het eten spugen, ja hihihihihi"
Grappig bedoeld, maar denk alleen voor die 2...
Bij de bondgenoten heb je dan gewoon een gele kaartquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind die twee ook gewoon niet grappig.
"Laten we lekker op al het eten spugen, ja hihihihihi"
Grappig bedoeld, maar denk alleen voor die 2...
Ja, zo onbeschoft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:37 schreef Luna68 het volgende:
Zaten ze nu gewoon in de kasten van de anderen??
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
Die mechanische papegaai ( ik vertik het om die Peter te noemen belachelijke naam) moet nu maar gaan schreeuwen :
RAAAAA
houd de dief houdt de dief
RAAAAA
houd de dief houdt de dief
Domme wijven
Haha Sam toen ja! Maar hier zeiden ze het voor de grap, maar deden ze het niet gelukkig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Bij de bondgenoten heb je dan gewoon een gele kaartzouden ze hier ook moeten doen. Of van eigen geld dubbel zoveel nieuwe kopen.
Ik zie er ook de humor niet van in. Ik lig ook niet in een deuk als ik iemand zie jatten in de supermarktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Pfffff…. Wil dat trieste duo ook wat tv-tijd, laat ze zelf iets leuks verzinnen, dit ‘grapje’ is wel uitgekauwd nu
Terrortwin kartel vind ik goed verzonnenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:31 schreef Verity het volgende:
Sharice: Terrortwin kartel
Sharice: Niet snitchen Peter, wij gaan vannacht snoep pikken. Dan mag jij ook bij ons in het kartel
Is ook totaal niet grappig en dan dat domme schaap de hele tijd achter haar aan.quote:
Ja, van Axel sws.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:45 schreef mazaru het volgende:
Ze zullen wel van Axel en Jane gaan jatten
Ik snap niet dat hun kunnen denken dat dat kan, laat staan grappig is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar. Walgelijke wijven
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er ook de humor niet van in. Ik lig ook niet in een deuk als ik iemand zie jatten in de supermarkt
Echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef lojanda het volgende:
Moest ge mij niet nog iets zeggen roept Milena door het raam naar buiten.. nee zegt Axel en duwt het raam gewoon dicht
Ordinaire dief dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellen
gaat over de koffie van vanmorgen die Charice opgedronken heb van Jane wat ze niet toegeeft dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:49 schreef -river- het volgende:
Nu hebben ze het over dingen die ze kwijt zijn, en lol. Jolien denkt er het hare van en terecht.
Ze hebben allemaal nog die ketting en sloten dus ik zou mijn kast gewoon op slot doen. Dat moet daar wel met al dat jatten de hele tijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ze zaten ook in andermans kasten spullen weg te halen!!
Dit kan toch niet.
Vorige week was iedereen verbaasd dat er een kledingtoken lag in de kast van Keanu, want daar kom je toch niet in. En zij jatten gewoon spullen uit andermans kasten.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Luna68 het volgende:
Mileentje wil een secret mission. Ik weet er wel één, pak je koffer in en gooi die over de schutting en klim er zelf achteraan
ik zie de FEBO er nog voor aan om het verstoppen van de spullen om te buigen naar een secret missionquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Luna68 het volgende:
Mileentje wil een secret mission. Ik weet er wel één, pak je koffer in en gooi die over de schutting en klim er zelf achteraan
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu weer een ijskoffie gejat?
Van mij mag ze.. zijn we van haar af en vooral van die snerpende stem.quote:
Ja van mattiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu weer een ijskoffie gejat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |