quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:37 schreef Luna68 het volgende:
Zaten ze nu gewoon in de kasten van de anderen??
BB vindt het blijkbaar grappig want ik zat naar de woonkamer stream te kijken en krijg nu die twee door m’n strot geduwd 😡quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind die twee ook gewoon niet grappig.
"Laten we lekker op al het eten spugen, ja hihihihihi"
Grappig bedoeld, maar denk alleen voor die 2...
Bij de bondgenoten heb je dan gewoon een gele kaartquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind die twee ook gewoon niet grappig.
"Laten we lekker op al het eten spugen, ja hihihihihi"
Grappig bedoeld, maar denk alleen voor die 2...
Ja, zo onbeschoft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:37 schreef Luna68 het volgende:
Zaten ze nu gewoon in de kasten van de anderen??
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
Die mechanische papegaai ( ik vertik het om die Peter te noemen belachelijke naam) moet nu maar gaan schreeuwen :
RAAAAA
houd de dief houdt de dief
RAAAAA
houd de dief houdt de dief
Domme wijven
Haha Sam toen ja! Maar hier zeiden ze het voor de grap, maar deden ze het niet gelukkig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Bij de bondgenoten heb je dan gewoon een gele kaartzouden ze hier ook moeten doen. Of van eigen geld dubbel zoveel nieuwe kopen.
Ik zie er ook de humor niet van in. Ik lig ook niet in een deuk als ik iemand zie jatten in de supermarktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Pfffff…. Wil dat trieste duo ook wat tv-tijd, laat ze zelf iets leuks verzinnen, dit ‘grapje’ is wel uitgekauwd nu
Terrortwin kartel vind ik goed verzonnenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:31 schreef Verity het volgende:
Sharice: Terrortwin kartel
Sharice: Niet snitchen Peter, wij gaan vannacht snoep pikken. Dan mag jij ook bij ons in het kartel
Is ook totaal niet grappig en dan dat domme schaap de hele tijd achter haar aan.quote:
Ja, van Axel sws.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:45 schreef mazaru het volgende:
Ze zullen wel van Axel en Jane gaan jatten
Ik snap niet dat hun kunnen denken dat dat kan, laat staan grappig is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar. Walgelijke wijven
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er ook de humor niet van in. Ik lig ook niet in een deuk als ik iemand zie jatten in de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |