Echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef lojanda het volgende:
Moest ge mij niet nog iets zeggen roept Milena door het raam naar buiten.. nee zegt Axel en duwt het raam gewoon dicht
Ordinaire dief dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellen
gaat over de koffie van vanmorgen die Charice opgedronken heb van Jane wat ze niet toegeeft dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:49 schreef -river- het volgende:
Nu hebben ze het over dingen die ze kwijt zijn, en lol. Jolien denkt er het hare van en terecht.
Ze hebben allemaal nog die ketting en sloten dus ik zou mijn kast gewoon op slot doen. Dat moet daar wel met al dat jatten de hele tijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ze zaten ook in andermans kasten spullen weg te halen!!
Dit kan toch niet.
Vorige week was iedereen verbaasd dat er een kledingtoken lag in de kast van Keanu, want daar kom je toch niet in. En zij jatten gewoon spullen uit andermans kasten.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Luna68 het volgende:
Mileentje wil een secret mission. Ik weet er wel één, pak je koffer in en gooi die over de schutting en klim er zelf achteraan
ik zie de FEBO er nog voor aan om het verstoppen van de spullen om te buigen naar een secret missionquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Luna68 het volgende:
Mileentje wil een secret mission. Ik weet er wel één, pak je koffer in en gooi die over de schutting en klim er zelf achteraan
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu weer een ijskoffie gejat?
Van mij mag ze.. zijn we van haar af en vooral van die snerpende stem.quote:
Ja van mattiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu weer een ijskoffie gejat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |