Wat eenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
keanu heeft hoop op een plot twist en houd je maar vast als hij wint![]()
Nou inderdaad het is gewoon pijnlijk om te zien...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt wat een amateurs.
Ik open niet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:59 schreef Luna68 het volgende:
Vlgs mij hoor je de kaas eerst in een pannetje te smelten voordat je ze in zo’n fondue pannetje doet.
dacht ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:59 schreef Luna68 het volgende:
Vlgs mij hoor je de kaas eerst in een pannetje te smelten voordat je ze in zo’n fondue pannetje doet.
Valt nog weinig te dippenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Ik zie iedereen eten en niemand dippen. Iets gaat er niet goed.
brood is zo meteen al op voordat de kaas gesmolten isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Ik zie iedereen eten en niemand dippen. Iets gaat er niet goed.
Geen van de 10 die dat bedenktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht ik ook
eerst op fornuis laten smelten en dan overgieten in de fonduepannetjes
hoe simpel kun je het maken
zijn ook erg groot gesnedenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef OmaJacky het volgende:
De stokbrood is dalijk al op voordat de kaas gesmolten is en de rest waarschijnlijk ook.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:02 schreef engine het volgende:
Zouden ze wel kunnen gourmetten? Je gaat toch twijfelen.
Het ongeduld van de mens in full effectquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht ik ook
eerst op fornuis laten smelten en dan overgieten in de fonduepannetjes
hoe simpel kun je het maken
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Ze smeren nu de kaas maar met een vork op het eten
Ja ik eik ook wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:04 schreef Rhosyn het volgende:
Van het laatste streamverslag word ik vandaag saggerijnig.
Ja ik blijf nog wel kijken. Alleen als ze Axel weg sturen houdt ik het voor gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik eik ook wel.
Heb dan altijd zo'n reactie van, ik kijk helemaal niet meer.
Maar dat doe ik dan uit eindelijk toch wel
Dan zit ik naast je op het bankje op het zelfde bankjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik blijf nog wel kijken. Alleen als ze Axel weg sturen houdt ik het voor gezien.
De rest vind ik niet leuk.
Helaas.
en binnenkant fondupan insmeren met teentje knoflookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Melk?? Eerder een scheut wijn...
Die stopt alleen de vork in die kaas, die eet geen groentenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:10 schreef RelDaThief het volgende:
Ha, David S komt tijdens de SL advies geven over de kaasfondue.
Dat wordt ook weer niks.
Ziehier een echte en absolute onbenul aangaande kaasfondue.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Melk?? Eerder een scheut wijn...
Dankzij een geniale actie van Axel die twee mensen mocht uitkiezen voor een vrijstellingsbattle. Koos hij Jane en Sharice. De rest is geschiedenis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:11 schreef Ireth het volgende:
Charice én Milena een vrijstelling??![]()
Is het hell-week ofzo
Tosti?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziehier een echte en absolute onbenul aangaande kaasfondue.
Hier smelten de plakken kaas tussen 2 sneetjes brood.
Het is inderdaad wel weer duidelijk hoe de hazen lopen, het is een stelletje en dat hebben ze het liefst zo lang mogelijk bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:11 schreef Ireth het volgende:
Is het hell-week ofzo
Zag op FB wel een goede uitspraakquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:11 schreef Ireth het volgende:
Is het hell-week ofzo
Gold alleen voor dat spel blijkbaar, niet voor de hele week helaasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag op FB wel een goede uitspraak
Hoe kan iemand die als eerste de giftige appel kreeg en geen Kans meer zou maken op een vrijstelling alsnog een vrijstelling winnen
Verder ben je wel lief...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziehier een echte en absolute onbenul aangaande kaasfondue.
Hier smelten de plakken kaas tussen 2 sneetjes brood.
Jaaa is lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, ok, zelf heb ik liever rundersalami, probeer een keer
Nou niet normaal hoe ze zitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef kater1 het volgende:
De rest reageert niet dus zal wel niets zijn.
Dat heb ik hier vandaag ook al gevraagdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag op FB wel een goede uitspraak
Hoe kan iemand die als eerste de giftige appel kreeg en geen Kans meer zou maken op een vrijstelling alsnog een vrijstelling winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze is er nog? Dát is er met Elsa...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nah das zielig! Maar dit is wel raar. Heeft ze een geest gezien boven het fonduepotje of zo? Pootje haalt fonduepotje nu weg bij haar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn al uitgetuned op haar om alvast te wennen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef Ireth het volgende:
En daar betaal je grof geld voor
Heeft wel een nooduitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de puntpaprika kan heerlijk door de pastaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten vol.. nu nog even een kliekje verzinnen voor de resterende rauwkost
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Opbakken voor de pasta.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappig en ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:31 schreef Willewa het volgende:
Ik mis Wicky en Eva wel hoor. Lijkt net alsof we 2 weken BB geskipt hebben, voor de hoeveelheid mensen die er nu zitten.
Wicky was een toppertje en Eva tja ik vond d’r wel grappige opvulling.
Jah.. roerbakken met de courgette en de rest wat ze vergeten hebben op etenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de puntpaprika kan heerlijk door de pasta
ditquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappig en ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |