quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor ik Keanu nu ook al : u got this.. en ik ga strijden
Ja hij gaat als hij gaat blijven er helemaal voor. Hij is ready.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor ik Keanu nu ook al : u got this.. en ik ga strijden
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou keanu ik vergeet liever je naam heel snel
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hij gaat als hij gaat blijven er helemaal voor. Hij is ready.![]()
Als die 2 *** denken dat er ergens te weinig van kan zijn dan gaan ze ineens alles snijden , zodat de helft op de schalen komt en de andere helft alvast in hun buikjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:41 schreef chufi het volgende:
Wordt wel alles eerlijk verdeeld? ieder evenveel ?!
Ready is toch een smeermiddel/bak olie?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hij gaat als hij gaat blijven er helemaal voor. Hij is ready.![]()
Weet je nog die zenuwinzinking van Wicky, toen hij merkte dat iemand anders zijn tandenborstel had gebruikt? Nou, dat zou ik de hele tijd hebben. Bij mensen die aan mijn eten zitten, aan mijn spullen zitten, aan mij zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Op wat wacht je ? de inschrijving zijn open voor volgend jaar.
Dat vinden de kijkers juist leuk 😇quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Weet je nog die zenuwinzinking van Wicky, toen hij merkte dat iemand anders zijn tandenborstel had gebruikt? Nou, dat zou ik de hele tijd hebben. Bij mensen die aan mijn eten zitten, aan mijn spullen zitten, aan mij zitten![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |