daarvoor moet je bij Milena zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan prima zonder tribunaal.
Dat hele huis kan ik wel iets bedenken waar ze verantwoording voor mogen afleggen.
Maar sommige mensen kiezen altijd voor de veiligheid van de groep ipv 1 op 1 de boel aan te pakken.
dat gaat nooit meer gebeurenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:16 schreef ledn81 het volgende:
Axel wilde graag kipjes voor in de tuin.(voor de eitjes)
Mochten ze die krijgen kunnen ze Mileentje beter binnen houden, want denk dat er anders weinig eitjes gelegd worden
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy heeft zich tussen Mattie en Milena gewurmd![]()
Klopt idd maar dat was ook denk ik de enige keer dat hij dat deed en daar had hij ook een boel bijval bij.. dat hele kippenhok zat vol. Ik vond het een leuke rustige gast die niet echt roddelde of slecht over iemand sprak maar dat was de eerste week en ik was er al snel klaar mee. Het is gewoon een meeloper en durft dan wel achter iemands rug te praten maar vervolgens durft hij het niet in hun gezicht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, toen die roddels van Sharice eindelijk uitkwamen en mensen tegen hem zeiden dat hij dat beter direct met haar kon uitpraten , heeft hij dat met heel veel moeite ook gedaan. Want het was duidelijk dat hij zich klein voelde door wat er allemaal via via over hem is gezegd en dat mensen het geloofden. Dat maakt dat je je alleen voelt en ook bang bent dat mensen zoals Sharice het zo weten te draaien dat het alsnog zijn schuld is Je kon zien dat hij niet gewend is om mensen aan te spreken op hun leugens en is verbaal in een groep ook niet erg sterk. Maar hij heeft het toen wel gedaan , vond ik best stoer ondanks zijn gehakkel
Dat zou heel jammer zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:27 schreef Verity het volgende:
Jane denkt dat Sharice sneller was dan Jane zelf
Dat is een behoorlijk verschil!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is dan inderdaad veel sneller. 30 minuten tegen 40 voor Jane.
Nu pas?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:21 schreef -river- het volgende:
Vanochtend schrok ik van Jordy die zei dat Elsa echt geluk had dat Jordy alles als een spel ziet want anders....en hij kan veel erger enz. en nog wat gezeik over haar leeftijd enz. Op hem ben ik dan ook finaal afgeknapt.
De hele oude BB hadden kipjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat nooit meer gebeuren
kippetjes in een rls
PVDD gaat daar nooit mee akkoord
Ze kunnen niet eens hun eigen was doen, laat staan voor dieren zorgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De hele oude BB hadden kipjes
Iets recenter Utopia had kipjes
Das waarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens hun eigen was doen, laat staan voor dieren zorgen.
Ik vind toch altijd wel dat het snel hangen tegen elkaar vlooien enz enz isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
Jolien ligt bijna helemaal op Alex![]()
![]()
![]()
(thuis een ontploffende Jeff)
Mee eens, ik hou daar helemaal niet van. De enige waar ik mee knuffel zijn de kinderen van mezelf en mijn zussen en mijn jongste zus, de rest moet lekker van mij afblijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind toch altijd wel dat het snel hangen tegen elkaar vlooien enz enz is
Zeker deze bb
Precies dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, ik hou daar helemaal niet van. De enige waar ik mee knuffel zijn de kinderen van mezelf en mijn zussen en mijn jongste zus, de rest moet lekker van mij afblijven.
nee hoor, dat deed zijzelf helemaal niet met Wickyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:44 schreef Kissingbird het volgende:
elsa zou niet zo kroelen en knuffelen zoals milena en Sharice
Kinderen is sowieso heel anders. Je weet dat daar niks achter steekt. Van de week kwam er een wildvreemd kind naar me toe die een knuffel wou. Maar die mensen daar die knuffelen met mensen die ze het liefst een mes in de rug zouden willen steken. Daar krijg je de kriebels van!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, ik hou daar helemaal niet van. De enige waar ik mee knuffel zijn de kinderen van mezelf en mijn zussen en mijn jongste zus, de rest moet lekker van mij afblijven.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:44 schreef -river- het volgende:
Verstandig van Jane dat ze haar sinasappel thee niet los laat in de buurt van de heks en haar vale droopie hond en valse tekkel. (sorry, ik weet dat dit niet mag)
Helemaal mee eens, ik ben met carnaval zo vaak de wc mama geweest van vreemde kinderen tijdens kindercarnaval.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kinderen is sowieso heel anders. Je weet dat daar niks achter steekt. Van de week kwam er een wildvreemd kind naar me toe die een knuffel wou. Maar die mensen daar die knuffelen met mensen die ze het liefst een mes in de rug zouden willen steken. Daar krijg je de kriebels van!
Ja echt he.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
Axel!! Dumdum!! Waarom kies je dan ook die Sharice
stomme Axelquote:
Dat hoop ik wel. Ik ben die ik ik ik ik ik ik verhalen zo ontzettend zatquote:
Niet mee eens, ze toont eerlijke emoties en is niet vals.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:50 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan er niks aan doen , maar ik vind Jane zo gemaakt en nep overkomen altijd. Haar lach en hoe ze kijkt en doet.
uh ik vind van niet, en ik persoonlijk vind haar lachje wel cutequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:50 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan er niks aan doen , maar ik vind Jane zo gemaakt en nep overkomen altijd. Haar lach en hoe ze kijkt en doet.
Ik zeg ook niet dat ze vals is, ik vind het gespeeld overkomen. Te overdreven ofzo. Maar ja. Ze is ook een actrice zag ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet mee eens, ze toont eerlijke emoties en is niet vals.
* ledn81 verstopt zijn ijskoffiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog een week langer naar klef en klef kijken
Daar komen we niet meer van af.....tot de finale.....of ze heeft het geluk aan haar kont hangen of het script is al geschreven.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:48 schreef -river- het volgende:
Bericht van BB, de winnaar is te zien. Kut Char heeft gewonnen moeten we nog zeker een week naar dat mens kijken.
Axel is helaas niet de slimste, maar dat heb ik al vaker gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:53 schreef kater1 het volgende:
[..]
Goed tactisch gespeeld van Axel en Jane...
Vandaar dat hij het meestal helemaal eens is met Jane...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Axel is helaas niet de slimste, maar dat heb ik al vaker gezegd
Nu is het toch Mattie dat had hij tenminste gezegd dat hij en zijn ploegje allemaal op Mattie ging....maar misschien op het laatst verandert....of alleen met z'n maat David en vandaar dat Matti er niet bij zit.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:55 schreef RelDaThief het volgende:
Tijdens de fietsopdracht had Axel al een paar vreemde antwoorden gegeven op wat Jane zei, bij nominaties blijft hij stug voor Jordy kiezen, nu weer een totaal verkeerde inschatting...
Hoog tijd dat Jane stopt met mensen te vertrouwen en haar eigen spel gaat spelen.
Tja die heeft nu eenmaal 0 interesse in een ander, enkel in zichzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:59 schreef ledn81 het volgende:
Elsa weer avonturen vertellen tegen KiKi![]()
We horen alleen KiKi hmmm hmmmhmmm
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:01 schreef -river- het volgende:
Ach Jordy vind het wel weer grappig wat er gebeurt, met andere woorden poept hij in zijn broek van angst.
Vergeet niet dat zij al meteen bij binnenkomst alles op Axel afschoof, alle beslissingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:01 schreef spapaars het volgende:
Sharice is nogal onzeker en nog steeds op zoek naar een plek voor zichzelf, en neemt te veel het voorbeeld van bijvoorbeeld Milena.
mag lije dat ze hem er elke week op zetten en hij elke week tot de finale wordt gesaved door het publiek..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:01 schreef -river- het volgende:
Ach Jordy vind het wel weer grappig wat er gebeurt, met andere woorden poept hij in zijn broek van angst.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]Hij liet net per ongeluk al een scheet
Dus onzeker.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat zij al meteen bij binnenkomst alles op Axel afschoof, alle beslissingen.
In de ogen van het publiek is hij nu even een zielig mannetje maar dat kan iedere week veranderen hou daar rekening mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
mag lije dat ze hem er elke week op zetten en hij elke week tot de finale wordt gesaved door het publiek..
Hij mag wel oppassen met die scheetjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]Hij liet net per ongeluk al een scheet
Verdommequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen met die scheetjes
Hij vertelde eerder al dat ie aan de schijterij was..
En zijn terugkaatser kan ie niet meer inzetten
Jordy wil het spel spelen en speelt het spel, met mensen die hij vertrouwd. Zie hem echt niet in de broek schijten van angst. Daarnaast denk ik niet dat hij snel naar huis gestemd zal worden, maar de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:01 schreef -river- het volgende:
Zeker.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy wil het spel spelen en speelt het spel, met mensen die hij vertrouwd. Zie hem echt niet in de broek schijten van angst. Daarnaast denk ik niet dat hij snel naar huis gestemd zal worden, maar de tijd zal het leren.
Jolienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af wie anders Axel tegenover Jane had moeten zetten, om een vrijstelling te krijgen.
Het is natuurlijk ook een bluffertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:01 schreef -river- het volgende:
het is vooral dat ik het zielig vind hoe ze met hem omgaan, niet zozeer dat hij zielig is ofzo..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:04 schreef -river- het volgende:
[..]
In de ogen van het publiek is hij nu even een zielig mannetje maar dat kan iedere week veranderen hou daar rekening mee.
jolienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af wie anders Axel tegenover Jane had moeten zetten, om een vrijstelling te krijgen.
Dat eten ze vandaag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:16 schreef ledn81 het volgende:
Keanu : "Er komt vandaag niets meer, alleen nog kaasfondue"
Ik ging nadenken wie hij bedoelde na al die nominasiepraat... Sharice - rijst - rijsttafel... wie is nu weer kaasfondue![]()
Ik ga even kopje koffie halen
Die gooit zelfs Sharice voor de bus als het moet.......quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:17 schreef -river- het volgende:
Ik zie Milena anders keihard Jordy erop gooien als dat haar beter uitkomt.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gooit zelfs Sharice voor de bus als het moet.......
Moest ik ook even denken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:19 schreef OmaJacky het volgende:
Heeft Milena Charice opdracht gegeven om even zich in het gesprek te mengen bij Jane,Jordy en Keanu?
Ze zoekt ze normaal nooit op.
Nog hun kleding nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:19 schreef Flow3r het volgende:
Jane jinxed it![]()
"Ik wil mijn foto weer zien "
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
Nee ik ga niet!!!! Ik wil mijn valentijnspost en ik wil op de knop drukken en de telefoon opnemen!!!!!
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy is een normaal mens hoor, met een goede baan. Hij speelt een spel, maar is geen idioot
Jordy wordt er door iedereen opgegooid zoals hij zelf zegt uiteindelijk zit hij dan weer nergens bijquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:17 schreef -river- het volgende:
Ik zie Milena anders keihard Jordy erop gooien als dat haar beter uitkomt.
Hmmm, daar heb ik toch wat twijfels over, er zijn ook idioten met een goede baanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy is een normaal mens hoor, met een goede baan. Hij speelt een spel, maar is geen idioot
Hij is welkomquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy zou niet opvallen hier op Fok!
Laat hem dan even die Milena stelen uit het huis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:31 schreef -river- het volgende:
Jeffrey kom Jolien beschermen!!!
Edit: Nee laat maar, die steelt alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Laat hem dan even die Milena stelen uit het huis.
Die willen pootje op de bank.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy weer flink aan het stoken hoor
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy weer flink aan het stoken hoorGoed voor het tandvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ze dan toch bezig zijn pak die stokers af van Jordyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Milena haar mond dicht plakken ik hoor haar
Ja verschrikkelijke stem heeft dat mens en wat eruit komt ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Milena haar mond dicht plakken ik hoor haar
Ik moest ook lachen toen ik dat hoordequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
Hahahaha die Jordy: Elsa hangt er vier om mijn nek maar ik kijk haar er niet anders op aan. Man man, je zeikt er nog dagelijks om.
Proest, sukkeltjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:41 schreef Willewa het volgende:
Even ‘tussen de soep en de patatten’ door:
[ link | afbeelding ]
Wicky en Eva bij die Nick Eshuis (ex Bondgenoten en vaker BB deelnemers geinterviewd) in de auto binnenkort
De bewoners van dit jaar zijn ook niet echt geschikt voor dit spel al kunnen een paar er misschien wel mee door.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
Keanu houdt van het spel maar haat het spel ook Haha en maar huilen omdat hij het spel niet wil spelen
Weet niet zo goed waarom het daarom sukkeltjes zouden moeten zijn 😅 Je kunt best een klein middagje iets anders doen toch als dat kan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Proest, sukkeltjes.
Ken die "host" niet, maar dacht dat ze tijd voor hun dierbaren nodig hadden.
Dat hoeft niet maanden te duren, maar binnen 1 week
Anyways, hopelijk wint Jane
Even mijn spirituele dier aanroepen.
Dat viel dus reuze mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
Hahahaha die Jordy: Elsa hangt er vier om mijn nek maar ik kijk haar er niet anders op aan. Man man, je zeikt er nog dagelijks om.
Gatverdamme, en dan die smerige geluiden erbij. En maar op andere zeuren: Mijn kinderen kijken ook!quote:
Anders gezegd, Eva is zondag het huis uit gegaan. In 48 uur waren de familieomstandigheden zo heftig, dat tussen het verdriet en tranen er tijd was om een afspraak te maken met leuk item.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weet niet zo goed waarom het daarom sukkeltjes zouden moeten zijn 😅 Je kunt best een klein middagje iets anders doen toch als dat kan.
Wicky en Eva wonen ook redelijk dicht bij elkaar dus als die gast naar hun komt, kost het anderhalf uurtje van hun tijd.
Er liggen drie mannen, dus meid ga je gang!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef ledn81 het volgende:
Sharice moet op zoek naar iets anders om te kriebelen
[ afbeelding ]
en ik vind dat je daar helemaal geen oordeel over kunt vellen zonder de omstandigheden te kennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Anders gezegd, Eva is zondag het huis uit gegaan. In 48 uur waren de familieomstandigheden zo heftig, dat tussen het verdriet en tranen er tijd was om een afspraak te maken met leuk item.
Ik vind dat de urgentie om te vertrekken niet in de verhouding staan met de lollige activiteiten die ze nu gaan doen.
Tja, je weet niet hoe de band was met degene die is overleden en die hoeft niet superhecht te zijn geweest om dan toch bij het afscheid te willen zijn en evt anderen steunen die dichterbij staan. Ik vind dat niet zo gek. Ik vind dat het niet echt aan ons is om daar dan hard over te oordelen, of te bepalen wanneer iets erg genoeg is om uit BB te stappen, des te meer zonder dat soort informatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Anders gezegd, Eva is zondag het huis uit gegaan. In 48 uur waren de familieomstandigheden zo heftig, dat tussen het verdriet en tranen er tijd was om een afspraak te maken met leuk item.
Ik vind dat de urgentie om te vertrekken niet in de verhouding staan met de lollige activiteiten die ze nu gaan doen.
Veel gezelliger. Geen gestook, geen gefriemel aan elkaar. Gewoon lekker dollen met elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik lees wat daar gebeurd .![]()
Ik kijk/luister wel naar een rummycub spelletje
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zijn ze nog niet klaar? Dan mogen ze het ook in de uitzending gebruiken![]()
[ afbeelding ]
De stand inn van Jeffquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef Flow3r het volgende:
Jolien ligt Mattie te strelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
Milena naar DR, zomaar wakker maken hoe durft BB!
Mileentje droomt idd over de kiendjes terwijl de rest over het Keanu Kartel on tour fantaseertquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:10 schreef kater1 het volgende:
Ik heb werkelijk nog ooit zoiets gezien. Milena is ondertussen in slaap gevallen.
Told ya, teveel uren gisteren gemaakt haha.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:14 schreef Kodiak100 het volgende:
BB is er niet
Dus wordt er met een simpele Ja geantwoord op de vraag of het mee naar binnen moet
Hij zal wel in het hotel aan de overkant verblijven op de opname dagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Told ya, teveel uren gisteren gemaakt haha.
Zou ie in de buurt wonen.?
Volgend jaar iemand de stem laten zijn met een thuisstudio, die 24 uur even met de zweep erover kan gaan.
Ze hebben waarschijnlijk geen idee hoe machtig kaasfondue is en dat je snel vol bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:16 schreef Flow3r het volgende:
Jane : is dit alles ? dat betekent dat we straks pasta nemen![]()
[ afbeelding ]
Is een pindasaus fondue eigenlijk een dingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk geen idee hoe machtig kaasfondue is en dat je snel vol bent.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:17 schreef mazaru het volgende:
Komen die glibberalen naar mijn Zenstream!
Ja zag het idd, in dat hoekding. Wel apart ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die lag volgens mij op de bank te slapen.
Dat mag allemaal.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is een pindasaus fondue eigenlijk een ding?
Je maakt mij niet gelukkiger met een stokbrood en een pannetje pindasaus hoor.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand Sharice en Milena hun handen zien wassen?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik ook niet hoorquote:
Nou ik kan nog wel wat andere dingen bedenken haha. Maar idd, heerlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je maakt mij niet gelukkiger met een stokbrood en een pannetje pindasaus hoor.
Wat mij dus is opgevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja zag het idd, in dat hoekding. Wel apart ja.
Ik heb het alleen maar met Brood en groente gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ook niet hoornooit gedaan. Lijkt me wel lekker. Is dat enkel met groente? Of ook vlees ofzo.
Ik ook, je bent niet de enigste die dit opmerkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat mij dus is opgevallen.
Milena mag dat.
Pootje mag dat.
Charice heeft volgens mij ook al eens overdag geslapen.
Axel krijgt waarschuwing.
Jordr krijgt waarschuwing.
Dit is wat ik zelf gezien/gehoord heb op stream.
Dat er zo gezeurd wordt over dingen niet lusten. Daar hebben ze eigenlijk wel een punt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat staan die heksen nu weer te smoesen
Ik luister niet naar die loeders. Dan raak ik kriegelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat staan die heksen nu weer te smoesen
Apart hè die voortrekkerij en het duurt ook wel heel erg lang voordat Axel en Jane hun kast hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat mij dus is opgevallen.
Milena mag dat.
Pootje mag dat.
Mattie en Elsa mogen dat ook
Charice heeft volgens mij ook al eens overdag geslapen.
Axel krijgt waarschuwing.
Jordr krijgt waarschuwing.
Jane krijgt ook een waarschuwing
Dit is wat ik zelf gezien/gehoord heb op stream.
Er ontbreekt wel witte wijn die moet erbij. Gewoon groente dippen in de gesmolten kaas. Het is niet ingewikkeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ook niet hoornooit gedaan. Lijkt me wel lekker. Is dat enkel met groente? Of ook vlees ofzo.
Roddelwijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben het volgens mij weer over Jane hoorde iets van ochtenhumeur
Op wat wacht je ? de inschrijving zijn open voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:19 schreef kater1 het volgende:
Wat een luizenleventje. De halve middag vlooien en kriebelen en dan een lekkere maaltijd toe.
Ja witte wijn en broccoli enzo, toch geen puntpaprika.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:25 schreef marky het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel witte wijn die moet erbij. Gewoon groente dippen in de gesmolten kaas. Het is niet ingewikkeld.
Blokjes snijden is dat best veel hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:25 schreef chufi het volgende:
Ik vind 3 stokbroden ook wat weinig om eerlijk te zijn
Toch ook wel hoor. Je kan eigenlijk wel iedere groente in dippen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja witte wijn en broccoli enzo, toch geen puntpaprika.
Dat worden stokslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:28 schreef -river- het volgende:
Die kleine stukjes vallen in de kaas...omg wat een domkoppen.
Ervoor niet, later pas.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:28 schreef marky het volgende:
[..]
Het ging over het geklaag van de mensen die niets lusten. Ik snap dat wel.
Moeten wel grotere stukken zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:28 schreef -river- het volgende:
Die kleine stukjes vallen in de kaas...omg wat een domkoppen.
Beetje zelfde effect dus als kaassaus maken en over je groenten pleuren lijkt mequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:25 schreef marky het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel witte wijn die moet erbij. Gewoon groente dippen in de gesmolten kaas. Het is niet ingewikkeld.
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Beetje zelfde effect dus als kaassaus maken en over je groenten pleuren lijkt me
Maar het zit hem helemaal niet dwars dat ze er vier om zijn nek hing....idioot is het.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:31 schreef Verity het volgende:
Jordy: Als we twee namen moeten noemen, dan is Jane wel mijn nummer twee. Nummer 1 is Elsa.
Compleet geobsedeerd. Die gast moet worden opgenomen als hij uit BB komtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Maar het zit hem helemaal niet dwars dat ze er vier om zijn nek hing....idioot is het.
Pannetje pindasaus maken, wat vleesstukjes bakken en groenten in stukjes, satéprikkers en you’re good to go dus. Ik ga dat dit weekend doen denk ik hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is een pindasaus fondue eigenlijk een ding?
ja toch, niet te scherp maken, niet te dun.. mag ik ook gebakken banaan aanbevelen..in kleine stukjes 😋quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pannetje pindasaus maken, wat vleesstukjes bakken en groenten in stukjes en you’re good to go dus. Ik ga dat dit weekend doen denk ik hahaThanks voor het idee
Pohhh zekers ook banaan, thanks voor die reminder. Nu al zin in lol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja toch, niet te scherp maken, niet te dun.. mag ik ook gebakken banaan aanbevelen..in kleine stukjes 😋
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor ik Keanu nu ook al : u got this.. en ik ga strijden
Ja hij gaat als hij gaat blijven er helemaal voor. Hij is ready.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor ik Keanu nu ook al : u got this.. en ik ga strijden
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou keanu ik vergeet liever je naam heel snel
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hij gaat als hij gaat blijven er helemaal voor. Hij is ready.![]()
Als die 2 *** denken dat er ergens te weinig van kan zijn dan gaan ze ineens alles snijden , zodat de helft op de schalen komt en de andere helft alvast in hun buikjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:41 schreef chufi het volgende:
Wordt wel alles eerlijk verdeeld? ieder evenveel ?!
Ready is toch een smeermiddel/bak olie?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hij gaat als hij gaat blijven er helemaal voor. Hij is ready.![]()
Weet je nog die zenuwinzinking van Wicky, toen hij merkte dat iemand anders zijn tandenborstel had gebruikt? Nou, dat zou ik de hele tijd hebben. Bij mensen die aan mijn eten zitten, aan mijn spullen zitten, aan mij zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Op wat wacht je ? de inschrijving zijn open voor volgend jaar.
Dat vinden de kijkers juist leuk 😇quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Weet je nog die zenuwinzinking van Wicky, toen hij merkte dat iemand anders zijn tandenborstel had gebruikt? Nou, dat zou ik de hele tijd hebben. Bij mensen die aan mijn eten zitten, aan mijn spullen zitten, aan mij zitten![]()
![]()
![]()
Echt wat een amateurs.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef Frummelie het volgende:
Omg die weten echt niet hoe ze moeten kaasfondueën...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |