Is een pindasaus fondue eigenlijk een dingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk geen idee hoe machtig kaasfondue is en dat je snel vol bent.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:17 schreef mazaru het volgende:
Komen die glibberalen naar mijn Zenstream!
Ja zag het idd, in dat hoekding. Wel apart ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die lag volgens mij op de bank te slapen.
Dat mag allemaal.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is een pindasaus fondue eigenlijk een ding?
Je maakt mij niet gelukkiger met een stokbrood en een pannetje pindasaus hoor.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand Sharice en Milena hun handen zien wassen?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik ook niet hoorquote:
Nou ik kan nog wel wat andere dingen bedenken haha. Maar idd, heerlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je maakt mij niet gelukkiger met een stokbrood en een pannetje pindasaus hoor.
Wat mij dus is opgevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja zag het idd, in dat hoekding. Wel apart ja.
Ik heb het alleen maar met Brood en groente gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ook niet hoornooit gedaan. Lijkt me wel lekker. Is dat enkel met groente? Of ook vlees ofzo.
Ik ook, je bent niet de enigste die dit opmerkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat mij dus is opgevallen.
Milena mag dat.
Pootje mag dat.
Charice heeft volgens mij ook al eens overdag geslapen.
Axel krijgt waarschuwing.
Jordr krijgt waarschuwing.
Dit is wat ik zelf gezien/gehoord heb op stream.
Dat er zo gezeurd wordt over dingen niet lusten. Daar hebben ze eigenlijk wel een punt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat staan die heksen nu weer te smoesen
Ik luister niet naar die loeders. Dan raak ik kriegelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat staan die heksen nu weer te smoesen
Apart hè die voortrekkerij en het duurt ook wel heel erg lang voordat Axel en Jane hun kast hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat mij dus is opgevallen.
Milena mag dat.
Pootje mag dat.
Mattie en Elsa mogen dat ook
Charice heeft volgens mij ook al eens overdag geslapen.
Axel krijgt waarschuwing.
Jordr krijgt waarschuwing.
Jane krijgt ook een waarschuwing
Dit is wat ik zelf gezien/gehoord heb op stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |