En als ze dan toch bezig zijn pak die stokers af van Jordyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Milena haar mond dicht plakken ik hoor haar
Ja verschrikkelijke stem heeft dat mens en wat eruit komt ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Milena haar mond dicht plakken ik hoor haar
Ik moest ook lachen toen ik dat hoordequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
Hahahaha die Jordy: Elsa hangt er vier om mijn nek maar ik kijk haar er niet anders op aan. Man man, je zeikt er nog dagelijks om.
Proest, sukkeltjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:41 schreef Willewa het volgende:
Even ‘tussen de soep en de patatten’ door:
[ link | afbeelding ]
Wicky en Eva bij die Nick Eshuis (ex Bondgenoten en vaker BB deelnemers geinterviewd) in de auto binnenkort
De bewoners van dit jaar zijn ook niet echt geschikt voor dit spel al kunnen een paar er misschien wel mee door.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
Keanu houdt van het spel maar haat het spel ook Haha en maar huilen omdat hij het spel niet wil spelen
Weet niet zo goed waarom het daarom sukkeltjes zouden moeten zijn 😅 Je kunt best een klein middagje iets anders doen toch als dat kan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Proest, sukkeltjes.
Ken die "host" niet, maar dacht dat ze tijd voor hun dierbaren nodig hadden.
Dat hoeft niet maanden te duren, maar binnen 1 week
Anyways, hopelijk wint Jane
Even mijn spirituele dier aanroepen.
Dat viel dus reuze mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
Hahahaha die Jordy: Elsa hangt er vier om mijn nek maar ik kijk haar er niet anders op aan. Man man, je zeikt er nog dagelijks om.
Gatverdamme, en dan die smerige geluiden erbij. En maar op andere zeuren: Mijn kinderen kijken ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |