Ja echt he.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
Axel!! Dumdum!! Waarom kies je dan ook die Sharice
stomme Axelquote:
Dat hoop ik wel. Ik ben die ik ik ik ik ik ik verhalen zo ontzettend zatquote:
Niet mee eens, ze toont eerlijke emoties en is niet vals.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:50 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan er niks aan doen , maar ik vind Jane zo gemaakt en nep overkomen altijd. Haar lach en hoe ze kijkt en doet.
uh ik vind van niet, en ik persoonlijk vind haar lachje wel cutequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:50 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan er niks aan doen , maar ik vind Jane zo gemaakt en nep overkomen altijd. Haar lach en hoe ze kijkt en doet.
Ik zeg ook niet dat ze vals is, ik vind het gespeeld overkomen. Te overdreven ofzo. Maar ja. Ze is ook een actrice zag ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet mee eens, ze toont eerlijke emoties en is niet vals.
* ledn81 verstopt zijn ijskoffiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog een week langer naar klef en klef kijken
Daar komen we niet meer van af.....tot de finale.....of ze heeft het geluk aan haar kont hangen of het script is al geschreven.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:48 schreef -river- het volgende:
Bericht van BB, de winnaar is te zien. Kut Char heeft gewonnen moeten we nog zeker een week naar dat mens kijken.
Axel is helaas niet de slimste, maar dat heb ik al vaker gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:53 schreef kater1 het volgende:
[..]
Goed tactisch gespeeld van Axel en Jane...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |