quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
Nee ik ga niet!!!! Ik wil mijn valentijnspost en ik wil op de knop drukken en de telefoon opnemen!!!!!
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy is een normaal mens hoor, met een goede baan. Hij speelt een spel, maar is geen idioot
Jordy wordt er door iedereen opgegooid zoals hij zelf zegt uiteindelijk zit hij dan weer nergens bijquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:17 schreef -river- het volgende:
Ik zie Milena anders keihard Jordy erop gooien als dat haar beter uitkomt.
Hmmm, daar heb ik toch wat twijfels over, er zijn ook idioten met een goede baanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy is een normaal mens hoor, met een goede baan. Hij speelt een spel, maar is geen idioot
Hij is welkomquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy zou niet opvallen hier op Fok!
Laat hem dan even die Milena stelen uit het huis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:31 schreef -river- het volgende:
Jeffrey kom Jolien beschermen!!!
Edit: Nee laat maar, die steelt alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Laat hem dan even die Milena stelen uit het huis.
Die willen pootje op de bank.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy weer flink aan het stoken hoor
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy weer flink aan het stoken hoorGoed voor het tandvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |